Πόσο κοστίζει η αλλαγή λαδιών σε μια Bugatti;

Bugatti. Η γαλλικη (μελος του VAG) μαρκα, μπορει να εχει μολις δυο μοντελα που διαδεχθηκαν το μεχρι προτινος μοναδικο της, τη Veyron, τη Chiron και τη Divo, ομως τα αυτοκινητα της αποτελουν αντικειμενο ποθου για ολο τον πλανητη. Παρολα αυτα, για το 99% ειναι και, απ\’ οτι φαινεται θα παραμεινει απιαστο ονειρο. Οχι μονο λογω των τιμων αγορας, που κυμαινονται απο τα 1 ως και πανω απο 3 εκατομμυρια ευρω, ενω το νεο της hypercar, η Divo (η οποια ξεπουλησε μολις σε μια μερα) κοστιζει 5 εκατ. ευρω, αλλα και επειδη το κοστος συντηρησης ενος μοντελου της ειναι απλα… ασηκωτο. 


Μπορει να εχεις ακουσει -η, καλυτερα, διαβασει- πολλα για τις επιδοσεις και τις τεχνολογικες καινοτομιες των Bugatti, ομως σιγουρα, δεν εχεις φανταστει ποτε πως ειναι να συντηρεις μια. Γιατι, ακομα και η η απλη αλλαγη λαδιων στο πιο φθηνο απο τα μοντελα της, συμφωνα με τη Royalty Exotic Cars, μια ειδικευμενη εταιρεια στη συντηρηση και την ενοικιαση υπερπολυτελων αυτοκινητων, στο Las Vegas, κοστιζει περιπου 20 με 25.000 δολαρια. Η, αν το θες σε ευρω, απο 17, ως 21.000 ευρω. Οσο, δηλαδη, κοστιζει η αγορα ενος μικρομεσαιου αυτοκινητου!


Ο CEO της αμερικανικης εταιρειας, Houston Crosta, ανεβασε ενα βιντεο στο YouTube, δειχνοντας την αλλαγη λαδιων σε μια Veyron. Το κοστος, οπως εξηγησε, εφτασε τα 21.000 δολαρια (περιπου 18.000 ευρω). \”Τα σερβις των Bugatti ειναι τοσο ακριβα λογω της αποκλειστικοτητας των προϊοντων της\”, εξηγει ο Crosta. \”Μονο εκλεκτοι ιδιωτες εχουν μια Bugatti και, συνηθως, οι ιδιοκτητες τετοιων αυτοκινητων, δεν εχουν μονο μια, αλλα περισσοτερες Bugatti\”. 


H Veyron χρησιμοποιει για τη λιπανση του κινητηρα της ενα συστημα με 16 διαφορετικες βαλβιδες αποστραγγισης, οι οποιες ειναι προσβασιμες, μονο αφου προηγηθει η περιπλοκη αφαιρεση τμηματων του κατω μερους του αυτοκινητου, διαδικασια η οποια χρειαζεται ωρες. Για να της ξαναβαλεις λαδια, χρειαζεται να αφαιρεσεις το οπισθιο καλυμμα, τον πισω προφυλακτηρα και το πισω υποπλαισιο, μαζι με τα πισω φρενα (!) τα οποια, παρεμπιπτοντως, ειναι μεγαλυτερα απο τα εμπρος. 

Μαστορα αργεις; Γιατι θελω να παω για ψωνια

Ξεχνα λοιπον την ιδεα της αλλαγης λαδιων στο γκαραζ του σπιτιου σου, στον \”κολλητο\”, η στο συνεργειο της γειτονιας. Ξεχνα, επισης, και την ιδεα να της αλλαζεις λαδια οποτε θες εσυ. Η Bugatti συνιστα τα λαδια στα μοντελα της να αλλαζονται μια φορα το χρονο, ειτε κινειται το αυτοκινητο, ειτε οχι. Αυτες οι αλλαγες, εξηγει ο Crosta, σιγουρευουν οτι το (υπερ)αυτοκινητο λειτουργει οπως εχει σχεδιαστει, στη μεγιστη αποδοση. Και, οι αλλαγες, περιλαμβανουν ολα τα υγρα της Bugatti (αυτο ακουστηκε ωραια, ε;) και αλλες συντηρησεις ρουτινας. 

Το πισω μερος της Veyron. Γυμνο

Τα μεταξωτα… καθισματα θελουν και επιδεξια… πορτοφολια. Το να εχεις στην κατοχη σου μια Bugatti, εχει υψηλο τιμημα, περα απο το κοστος κτησης και την αλλαγη λαδιων. Ενα τετοιο δειγμα μηχανικης και τεχνολογιας, ειναι λογικο να ειναι πανακριβο. Μονο τα ελαστικα της, κοστιζουν περιπου 38.000 δολαρια, οπως εξηγει ο Costa. Και εμεις συμπληρωνουμε οτι ο τετρατουρμπος οκταλιτρος W16 1001 ιππων της Veyron, τραβαει καυσιμο απο ενα ντεποζιτο χωρητικοτητας 100 λιτρων. Και το τραβαει γρηγορα. Στην πολη, η μεση καταναλωση φτανει τα 41,9 λιτρα/100 χιλιομετρα. Στον ανοιχτο δρομο, παντως, η καταναλωση ειναι… γηινη, αφου η Bugatti δινει 15,6 λιτρα/100 χιλιομετρα. 

Tip: Αν ενδιαφερεσαι, η Royalty Exotic Cars νοικιαζει τη Veyron για 20.000 δολαρια τη μερα.   

Tip2: Η Bugatti αναφερει οτι χρειαζεται 27 ωρες για να κανει την αλλαγη λαδιων σε μια Veyron.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!