Πότε έρχεται στην Ελλάδα το Pulsar turbo με τα 190 άλογα

 Για οσους… πεθυμησαν το Sunny GTI, η Nissan, τους εχει ενα \”δωρακι\”. Συντομα, φερνει και στην Ελλαδα την πιο σπορ και πιο ισχυρη εκδοχη του Pulsar (ελα, αφου Sunny ειναι, παραδεξου το, Nissan), με σπορ χαρακτηριστικα. Και, για την ακριβεια, επειδη σπορ και… ψοφιμι δεν γινεται, τροφοδοτειται απο εναν turbo κινητηρα βενζινης  1,6 λιτρων, αποδοσης 190PS.

Και ποτε ερχεται το Pulsar 1,6 DIG-T με τα 190 αλογα;

Διαθεσιμο απο το ερχομενο καλοκαιρι, το  1,6 λιτρων PULSAR ενισχυει με τον καλυτερο τροπο την υπαρχουσα γκαμα του οικογενειακου hatchback της Nissan. Πλεον, εκτος των εξελιγμενων κινητηρων 1,2 και 1.5 λιτρων βενζινης και πετρελαιου αντιστοιχα,  το νεο PULSAR 1,6 DiG-T 190 ιππων, ερχεται  με προσθετες αναβαθμισεις σχεδιασμου που αντανακλουν τις σπορ δυνατοτητες του.

 

Το πιο σπορ και πιο ισχυρο PULSAR  μεχρι σημερα,  ενισχυει περαιτερω  το γοητρο της Nissan στην ακρως δημοφιλη κατηγορια των οικογενειακων hatchback.  Χρησιμοποιωντας τον ιδια σχεδιαστικη και μηχανολογικη προσεγγιση που εχει καταστησει τη  Nissan  κυριαρχη στην κατηγορια των crossover, το 1,6 λιτρων PULSAR με τους 190 ιππους, τονιζει το παθος της Nissan για την προηγμενη τεχνολογια και τον πρωτοτυπο σχεδιασμο που αναβαθμιζουν ουσιαστικα την εμπειρια της οδηγησης.

 

Το 1,6 λιτρων DiG-T μοτερ,  ειναι ενα απο τα πιο προηγμενα στην κατηγορια του, με μεγιστη ροπη 240Nm διαθεσιμη απο τις 1,600 σ.α.λ  (και μεχρι  τις  5,200 σ.α.λ ) και με  190PS στις 5,600 σ.α.λ. Σχεδιασμενο για να παρεχει υποδειγματικη ελαστικοτητα  στις χαμηλες στροφες,  σε συνδυασμο με το εξαταχυτο κιβωτιο ταχυτητων, το εν λογω μοτερ προσφερει αποδοση που επισκιαζει πολλα απο τα μοντελα του ανταγωνισμου.

Παραλληλα, ενω ο  DiG-T κινητηρας 1,6 λιτρων διαθετει ισχυ που θα ζηλευαν ακομα και μεγαλυτερου κυβισμου κινητηρες, η καταναλωση καυσιμου και οι εκπομπες ρυπων ειναι πολυ μικροτερες απο αυτες που θα περιμενες κανεις για το μεγεθος του, αποδεικνυοντας με τον καλυτερο τροπο την επιτυχημενη συνταγη του downsizing για τη Nissan. Συγκεκριμενα, οι εξαιρετικες σπορ επιδοσεις του νεου PULSAR 1,6 λιτρων DiG-T, συνοδευονται απο καταναλωση καυσιμου που ξεκινα απο τα μολις  6 λιτρα / 100χλμ, ενω οι  εκπομπες CO2 μολις απο 138 γρ. / χλμ.  Ο κινητηρας ειναι πληρως συμβατος με τα νεα προτυπα Euro6  και διαθετει μια σειρα απο τεχνικες καινοτομιες, συμπεριλαμβανομενων των τεχνολογιων χαμηλης τριβης και του συστηματος  επανακυκλοφοριας των καυσαεριων.

 

Εκτος των παραπανω, το νεο PULSAR 1,6 DiG-T διαθετει ενα δυναμικο σπορ στυλ που συμπληρωνει τελεια τον οδηγικο του χαρακτηρα.  Διατιθεται σε εκδοσεις Acenta και Techna  με εναν ηδη γενναιοδωρα  πλουσιο εξοπλισμο που διατιθεται ως στανταρ, ανεξαρτητως εκδοσης. Ενδεικτικα, περιλαμβανονται  ζαντες αλουμινιου (17 ιντσων για την Acenta και 18 ιντσων για την Techna) και μια μοναδικη, σπορ σχεδιαση των προβολεων που τονιζεται δυναμικα απο τη συνυπαρξη μαυρου φινιρισματος  στη στεφανη με χρωμιο. Στο πισω μερος, το χρωμιο στο τελειωμα της εξατμισης, ερχεται για να ενισχυσει  περαιτερω την σπορ εμφανιση και αισθηση.

 Στο εσωτερικο  του νεου PULSAR 1.6 DiG-T, η μοναδικης αισθησης επενδυση που εκτεινεται σε ολο το πλατος του ταμπλο, χαριζει μια ξεχωριστη ατμοσφαιρα σε οδηγο και επιβατες, ενω η  χαρακτηριστικη λευκη ραφη στο τιμονι τριων ακτινων, τα δερματινα καθισματα (στην εκδοση Techna), αλλα και τα  σπορ πενταλ αλουμινιου, ολοκληρωνουν το επιτυχημενο συνολο.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!