Honda NSX: Ακτινογραφώντας το τέρας

 Στοιχειωνει πριν καν… γεννηθει τα ονειρα μας. Τ\’ αξιζει ομως; Το νεο Honda NSX εχει να σηκωσει \”βαρια ιστορια\” (η παλια γενια του NSX, ως μεταχειρισμενο πια πωλειται για μια… περιουσια) στις… πλατες του και οι Ιαπωνες μηχανικοι το ξερουν αυτο. Γι\’ αυτο, πριν αρχισει να κυκλοφορει στους δρομους, μας αφηνουν να ριξουμε μια ματια στα τεχνολογικα επιτευγματα που εφαρμοζονται στο τερας.

•    Νεες πληροφοριες για τις καινοτομες τεχνολογιες κινητηρων, αμαξωματος και παραγωγης ισχυροποιουν το NSX στη θεση ενος παγκοσμιου supercar
•    Η ιστορια του NSX στην καινοτομο σχεδιαση ελαφρου βαρους που βελτιωνει τις επιδοσεις συνεχιζεται με ενα νεο κεφαλαιο με την παγκοσμιως πρωτη εφαρμογη χυτευσης με  καλουπι που αποσυντιθεται σε αυτοκινητο
•    Συνολικη στρατηγικη διαχειρισης ροης αερα για επιδοσεις υπεραυτοκινητου

    
Πριν απο την εναρξη πωλησεων της πολυαναμενομενης επομενης γενιας NSX, οι μηχανικοι εξελιξης αποκαλυψαν νεες τεχνικες λεπτομερειες και στρατηγικες σχεδιασης στο Παγκοσμιο Συνεδριο & Εκθεση SAE 2015. Επιδιωκοντας να προσφερει μια γνησια ‘Νεα Σπορ Εμπειρια’ η ομαδα εδωσε στοιχεια για την παγκοσμιως πρωτη διαδικασια κατασκευης αμαξωματος που συνετελεσε στη δημιουργια ενος χωροδικτυωματος πολλαπλων υλικων. Αποτελεσμα: η κορυφαια ακαμψια αμαξωματος, ενα προηγμενο συνολικο συστημα διαχειρισης ροης αερα και τα ανανεωμενα τεχνικα χαρακτηριστικα του κινητηρα. 

Ο Ted Klaus, αρχιμηχανικος και επικεφαλης παγκοσμιας εξελιξης του νεου NSX παρουσιασε τους βασικους μηχανικους απο τα τμηματα κινητηρων, αμαξωματος και δυναμικων επιδοσεων οι οποιοι μοιραστηκαν τις καινοτομες προϊοντικες και τεχνικες λεπτομερειες στους διαφορους τομεις εξελιξης. Αυτη η πρωτοφανης αποκαλυψη τεχνικων λεπτομερειων πριν την επισημη παρουσια του δειχνει την επιθυμια της ομαδας εξελιξης του NSX και της εταιριας να διεγειρει τη φαντασια των φιλων του αυτοκινητου και της τεχνολογιας και να εμπνευσει την επομενη γενια μηχανικων.
«Σκοπος μας ειναι να δημιουργησουμε κατι εντελως νεο και συναρπαστικο, κατι που προαγει τη φιλοσοφια μιας επομενης γενιας υπεραυτοκινητου στο πνευμα του πρωτου NSX,» δηλωσε ο Klaus. «Για να πετυχουμε αξια επιπεδου NSX, διερευνησαμε ολες τις προοπτικες προσπαθωντας να πειραματιστουμε, να βελτιωσουμε και στη συνεχεια να υλοποιησουμε πολλες νεες τεχνολογιες.»

Ακολουθουν οι σημαντικοτερες τεχνικες λεπτομερειες που δοθηκαν για το NSX:
•    Το NSX χρησιμοποιει για πρωτη φορα επαναστατικη σχεδιαση χωροδικτυωματος πολλαπλων υλικων και προσφερει κορυφαια ακαμψια αμαξωματος χωρις αυξηση του βαρους.
•    Υιοθετειται για πρωτη φορα σε αυτοκινητο μια νεα τεχνολογια χυτευσης με καλουπι που αποσυντιθεται1 , το οποιο προσφερει κορυφαια ακαμψια για αριστη οδικη συμπεριφορα και ελεγχο.
•    Χρησιμοποιειται για πρωτη φορα σε παγκοσμιο επιπεδο μια τρισδιαστατα διαμορφωμενη κολονα Α απο ατσαλι υπερυψηλης αντοχης, που παρεχει κορυφαια ακαμψια και αντοχη στις συγκρουσεις σε συνδυασμο με αριστη ορατοτητα.
•    Το NSX πετυχαινει κορυφαιους αεροδυναμικους στοχους, χωρις να χρησιμοποιει ενεργα αεροδυναμικα στοιχεια, ενω το συστημα κινησης Sport Hybrid τριων μοτερ ψυχεται μεσω 10 εναλλακτων θερμοτητας – χαρη σε μια συνολικη στρατηγικη αεροδυναμικης διαχειρισης που μεγιστοποιει τη ροη αερα γυρω και μεσα απο μεσα απο το NSX.
•    Ο κυβισμος του νεου κινητηρα twin turbo V-6 του NSX επιβεβαιωθηκε στα 3.500 κυβ. εκ.
•    Το NSX θα σηματοδοτησει την παρουσιαση του πιο αποτελεσματικου συστηματος Super Handling All-Wheel Drive (με κορυφαια ικανοτητα μεταδοσης ροπης) στην ιστορια του Acura.
•    Η τελευταια εκδοση λογισμικου αναβαθμιζει μετα απο διαστημα εξελιξης δυο δεκαετιων το συστημα Super Handling του Acura που ανταποκρινεται ενεργα στις εντολες του οδηγου, επιτρεποντας στο NSX να πετυχαινει ενα νεο επιπεδο κατευθυντικοτητας ενω παραλληλα υποστηριζει εξυπνα τον οδηγο σε μεταβαλλομενες οδικες συνθηκες.

Ακολουθουν περισσοτερες λεπτομερειες για το καθενα απο αυτα τα μηχανολογικα επιτευγματα:

Αμαξωμα Πολλαπλων Υλικων
•    Η Πρωτη Εφαρμογη Αμαξωματος Πολλαπλων Υλικων του Acura με Μορφη Χωροδικτυωματος
•    Εξελιξη του Πιο Ακαμπτου στην Κατηγορια Αμαξωματος Πολλαπλων Υλικων
Για να μπορει το NSX να προσφερει τις αξιες ενος διαχρονικου σπορ αυτοκινητου βασιζεται σε ενα αλουμινενιο χωροδικτυωμα πολλαπλων υλικων. Το καινοτομο χωροδικτυωμα αντιπροσωπευει ενα τεραστιο αλμα στο σχεδιασμο αμαξωματος με κορυφαια τεχνολογια που αποτελει αποκλειστικοτητα της Honda στην αγορα του αυτοκινητου. Συμφωνα με εσωτερικα δεδομενα, το αμαξωμα πολλαπλων υλικων του νεου NSX ειναι μακραν το πιο ακαμπτο στον περιβαλλον του ανταγωνισμου.
Ενω το αλουμινενιο αυτοφερομενο αμαξωμα του πρωτου NSX ηταν μπροστα απο την εποχη του, η σημερινη δομη αμαξωματος απο αλουμινιο και ατσαλι υπερυψηλης αντοχης θεωρειται κορυφαια ακομα και για την κατηγορια των υπεραυτοκινητων.
«Για την εξελιξη του νεου NSX, διερευνησαμε καθε τι που θα μπορουσε να προσφερει υψηλη ακαμψια και ελαφρυ βαρος» δηλωσε ο Shawn Tarr, επικεφαλης μηχανικος και υπευθυνος εξελιξης αμαξωματος του NSX. «Εξετασαμε και την περιπτωση ενος αλουμινενιου αμαξωματος η ενος αυτοφερομενου αμαξωματος απο ανθρακονηματα, αλλα καταληξαμε σε ενα χωροδικτυωμα πολλαπλων υλικων επειδη προσφερει το χαμηλοτερο βαρος και την καλυτερη ακαμψια, ακριβεια και χωροταξια μιας υβριδικης μοναδας κινησης απο οποιαδηποτε αλλη σχεδιαση.»
Μια σημαντικη προοδος στην τεχνολογια χυτευσης επετρεψε στην ομαδα εξελιξης του NSX να πραγματοποιησει ενα τεραστιο αλμα στο σχεδιασμο αμαξωματος, αφου για πρωτη φορα δημιουργηθηκε ενα αμαξωμα με χυτα εξαρτηματα σε κρισιμα για την ακαμψια σημεια που ταυτοχρονα συμπεριφερονται αναλογα σε περιπτωση συγκρουσης ωστε να μπορουν να τοποθετουνται και σε ζωνες παραμορφωσης.

Η Παγκοσμιως Πρωτη Εφαρμογη Χυτευσης με καλουπι που αποσυντιθεται 
Το NSX προαναγγελλει την παγκοσμιως πρωτη εφαρμογη της τεχνολογιας χυτευσης με καλουπι που αποσυντιθεται στο χωρο της αυτοκινητοβιομηχανιας. Η χυτευση με τη χρηση καλουπιων που αποσυντιθεται συνδυαζει τις παραδοσιακες μεθοδους χυτευσης με τεχνικες ταχειας ψυξης που προσφερουν τη σχεδιαστικη ευελιξια και ακαμψια ενος χυτου με την απαραιτητη αντοχη σε περιπτωση συγκρουσης και τα χαρακτηριστικα απορροφησης ενεργειας εξελασμενου υλικου.

Τα παραδοσιακα χυτα εξαρτηματα παρεχουν μεγιστη ακαμψια σε ενα χωροδικτυωμα και αλλα σχεδια αμαξωματος, αλλα πασχουν απο ενα σημαντικο μειονεκτημα: ειναι ‘ευθραυστα’. Με τους ασυμβιβαστους στοχους επιδοσεων ενος NSX, επρεπε να βρεθει μια επαναστατικη νεα μεθοδος χυτευσης για τις ζωνες παραμορφωσης.

•    Χαρη στη διαδικασια χρησης καλουπιων που αποσυντιθεται εξαιρετικα ακαμπτα χυτα εξαρτηματα μπορουν να τοποθετουνται στις ζωνες παραμορφωσης και να λειτουργουν σαν μεγαλοι αλουμινενιοι κομβοι. Στη συνεχεια αλουμινιο τοποθετειται στις υποδοχες των χυτων κομβων που δρουν ως βασεις για να συγκρατουν το χωροδικτυωμα στη θεση του κατα τη διαρκεια της συγκολλησης.
•    Κατα τη διαδικασια συγκολλησης, μπορουν να χρησιμοποιουνται μικροτερες ραφες, που αυξανουν την σταθερη ακριβεια του χωροδικτυωματος του NSX μειωνοντας την παραμορφωση λογω θερμοτητας κατα τη διαρκεια της διαδικασιας παραγωγης.
•    Με αυτη τη μεθοδο χυτευσης επιτρεπεται επισης η χρηση παραδοσιακων χυτων αλουμινιου σε στρατηγικες περιοχες του χωροδικτυωματος και σαν πρωταρχικα σημεια εδρασης της αναρτησης και των εξαρτηματων του κινητηρα, περαν του οτι αποτελουν σημεια αναφορας και προσωρινης εδρασης κατα τη διαρκεια της πολυ ακριβους διαδικασιας κατασκευης χωροδικτυωματος.
•    Η κατασκευη του χωροδικτυωματος και η συναρμολογηση του οχηματος διεξαγονται στο νεο εργοστασιο Performance Manufacturing Centre (PMC) στο Marysville, Οχαϊο, προσφεροντας ενα υψηλο επιπεδο ελεγχου ποιοτητας.


Νεα Τεχνικη Κατασκευης Κολονας A
Περα απο την παγκοσμια πρωτια της τεχνολογιας χυτευσης, το NSX χρησιμοποιει μια νεα, κολονα Α απο ατσαλι υψηλης αντοχης τρισδιαστατης διαμορφωσης που προσφερει κορυφαια ακαμψια και ακριβεις ανοχες.

Η προηγουμενη γενια NSX ειχε μια λεπτη κολονα A που προσεφερε πολυ καλη ορατοτητα. Με αυτο το δεδομενο και τις νεες απαιτησεις ακαμψιας και αντοχης της οροφης σε μια συγκρουση ηταν απαραιτητη αυτη η νεα μεθοδος παραγωγης υψηλης αντοχης.

Προηγμενη στρατηγικη υλικων
Το NSX αντιπροσωπευει μια προηγμενη εκδοχη της συγχρονης θεωριας σχεδιασης ενος αμαξωματος: τη στρατηγικη ενσωματωση πολλαπλων υλικων για την επιτευξη πολλαπλων στοχων οπως ακαμψια, δυναμικη αποκριση, ανωτερη εφαρμογη και φινιρισμα και προστασια επιβατων.
•    Το αλουμινενιο χωροδικτυωμα υποστηριζεται απο ατσαλι υπερυψηλης αντοχης τοποθετημενο με ακριβεια σε στρατηγικα σημεια και απο ενα πατωμα απο ανθρακονηματα με αποτελεσμα να επιτυγχανονται τα βελτιστα χαρακτηριστικα ενος αμαξωματος.
•    Για το νεο NSX, η σχεδιαση και οι τεχνολογιες αμαξωματος δεν στοχευουν μονο στις απολυτες επιδοσεις, οπως ισχυει στην εξελιξη οποιουδηποτε υπεραυτοκινητου. Στο πνευμα της ανθρωποκεντρικης φιλοσοφιας του supercar, η ομαδα εξελιξης του NSX προχωρησε ακομα περισσοτερο, για να βελτιστοποιησει πως βιωνει ο οδηγος τις δυνατοτητες επιδοσεων μεσω του αμαξωματος.

Οι οδηγοι θα απολαμβανουν την οδικη συμπεριφορα ‘τρενου’ που παρεχει το συστημα Sport Hybrid SH-AWD επειδη μεταφερεται με υψηλη ακριβεια μεσα απο το πιο ακαμπτο αμαξωμα στην κατηγορια του.

Συνολικη Διαχειριση Ροης Αερα

•    Διαμορφωση Θερμικου & Αεροδυναμικου Πακετου Επομενης Γενιας μεσω Συνολικης Διαχειρισης Ροης Αερα

Για να ανταποκριθει στην προκληση των φιλοδοξων στοχων επιδοσεων, της επαναστατικης σχεδιασης χωρων και του εξωτικου στυλ της νεας γενιας NSX, η ομαδα εξελιξης επρεπε να αναθεωρησει πληρως το θερμικο και αεροδυναμικο πακετο αυτου του συγχρονου υπεραυτοκινητου ωστε να εξαγεται μεγιστη ενεργεια απο τη ροη αερα γυρω και ‘μεσα’ απο το NSX με τη μεγιστη αποδοση.

Αυτη η νεα συνολικη στρατηγικη διαχειρισης αερα υποστηριζει την ψυξη εξαρτηματων, τις αεροδυναμικες επιδοσεις (αντισταση και αεροδυναμικη πιεση) σε πολυ υψηλο επιπεδο χωρις τη χρηση ενεργων αεροδυναμικων βοηθηματων, συμβαλλοντας επισης σε ενα ακομα πιο δυναμικο στυλ.

Υπολογιστικη ρευστοδυναμικη – Computational Fluid Dynamics (CFD) χρησιμοποιηθηκε εκτενως κατα τη διαρκεια της εξελιξης ωστε να μπορεσει η Αμερικανικη ομαδα να μεγιστοποιησει τις επιδοσεις μιας κινητηριας μοναδας που εξελισσεται στην Ιαπωνια. Μοντελα CFD ετρεξαν σε υπολογιστες εξομοιωνοντας χιλιαδες ωρες δοκιμων.

Το θερμικο CFD χρησιμοποιηθηκε αποδοτικα με δυο τροπους, πρωτον για την αξιολογηση της φιλοσοφιας διαχειρισης θερμοτητας οσο το δυνατον νωριτερα στη φαση εξελιξης και δευτερον για τη συνεχη βελτιωση της θερμικης αποδοσης καθως προχωρουσε η εξελιξη του οχηματος. Η εκτενης χρηση του θερμικου CFD σε συνεργασια με τους μηχανικους σχεδιασης επετρεψε τη βελτιστοποιηση της σχεδιασης.
Παραλληλα με τη χρηση προηγμενου CFD, της αεροδυναμικης σηραγγας και των δοκιμων σε πραγματικες συνθηκες, η ομαδα εξελιξης χρησιμοποιησε υπολογιστικα μοντελα προσομοιωσης χρονων γυρου σε μερικες απο τις πιο θρυλικες πιστες στον κοσμο που μπορουσαν στη συνεχεια να ‘τρεξουν’ σε δυναμομετρα με στοχο τις δοκιμες και την αξιολογηση των υπολογιστικων μοντελων θερμικης διαχειρισης.
•    Το νεο NSX χρησιμοποιει 10 αεροψυκτους εναλλακτες θερμοτητας υπευθυνους για ψυξη της εμπρος μοναδας δυο μοτερ – Twin-Motor Unit (TMU), του twin-turbo V6 κινητηρα, του πισω ηλεκτροκινητηρα αμεσης εμπλοκης και του κιβωτιου διπλου συμπλεκτη 9 σχεσεων – Dual Clutch Transmission (DCT).
•    Ο νεος V6 κινητηρας 3.500 κυβ. εκ. με διπλο τουρμπο στην καρδια της μοναδας Sport Hybrid SH-AWD απαιτει μεγιστη ψυξη, την οποια λαμβανει μεσω τριων ψυγειων: ενος κεντρικου και δυο πλευρικων, για τη ληψη μεγιστου ογκου ροης αερα και τη μεγιστοποιηση της αποδοσης. Το κεντρικο ψυγειο ειναι κεκλιμενο προς τα εμπρος κατα 25 μοιρες, επιτρεποντας τη βελτιστη εκμεταλλευση της υπαρχουσας πιεσης, διατηρωντας τους αυστηρους στοχους χαμηλου κεντρου βαρους του Advance Sports Package του NSX.
•    Ο συμπυκνωτης και τα ψυγεια της μοναδας Power Drive Unit (PDU) ειναι εξυπνα τοποθετημενα μπροστα απο το κεντρικο ψυγειο.
•    Η TMU ψυχεται παθητικα μεσω στρατηγικης χρησης του αερα στο χωρο του εμπρος μοτερ και απο εναν εναλλακτη θερμοτητας τοποθετημενο μπροστα απο το δεξιο ψυγειο του κινητηρα.
•    Το κιβωτιο DCT 9 σχεσεων ψυχεται απο δυο εναλλακτες θερμοτητας, (ο ενας ειναι τοποθετημενος στο αριστερο ψυγειο του κινητηρα).
•    Δυο intercooler στους χαρακτηριστικους αεραγωγους χρησιμοποιουνται για ψυξη του αερα εισαγωγης.

Αεροδυναμικη Υπεραυτοκινητου
Το NSX πετυχαινει κορυφαια αεροδυναμικη ισορροπια και πιεση (οπως απαιτει ενα υπεραυτοκινητο) χωρις τη χρηση ενεργων αεροτομων. Η αεροδυναμικη αντισταση ειναι ελαχιστοποιημενη παρα τη ροη αερα ‘μεσα’ απο το αυτοκινητο. Αεροδυναμικη πιεση δημιουργειται μεσω της ελεγχομενης ροης αερα απο καθε αεραγωγο αλλα και μεσω της παραδοσιακης αεροδυναμικης βελτιστοποιησης του αμαξωματος.

Το NSX εχει περασει απο εκτενεις δοκιμες στην προηγμενη αεροδυναμικη σηραγγα της εταιριας στο Raymond, Οχαϊο, χρησιμοποιωντας πολυ λεπτομερη μοντελα κλιμακας 40% με πανομοιοτυπα των αεραγωγων εισαγωγης και εξαγωγης, εναλλακτων θερμοτητας και σημαντικων εξαρτηματων κατω απο το καπο. Αυτα τα μοντελα κλιμακας υψηλης ακριβειας αντιγραφουν τα χαρακτηριστικα αντιστασης και ανωσης με σχεδον τελεια προσεγγιση. Το αυτοκινητο εχει αξιολογηθει και δοκιμαστει στα ορια του στην αεροδυναμικη σηραγγα πληρους κλιμακας της εταιριας στην Ιαπωνια, και σε πραγματικες αλλα και εικονικες πιστες σε ολο τον κοσμο.

Οι αεραγωγοι διαχειρισης ροης βοηθουν επισης στη δημιουργια υψηλης αεροδυναμικης πιεσης και  εχουν βελτιστοποιηθει με τη συμβολη των υπευθυνων αεροδυναμικης και των σχεδιαστων κατα τη διαρκεια εργασιων στην αεροδυναμικη σηραγγα.
•    Εξι ‘στροβιλοι’ συγκλινουν στο πισω τμημα του NSX συμπεριλαμβανομενων αυτων που συμβαλλουν στη δημιουργια της υψηλοτερης αεροδυναμικης πιεσης.
•    Η ροη απο το κατω τμημα του αυτοκινητου και η εξοδος μεσα απο βελτιστοποιημενα πτερυγια του πισω διαχυτη δημιουργει τον κρισιμο στροβιλισμο που πιεζει ακομα περισσοτερο το NSX στο εδαφος. Αξιζει να σημειωθει οτι τα πτερυγια δεν ειναι παραλληλα μεταξυ τους, αλλα στενευουν προς το εμπρος τμημα του αυτοκινητου και φαρδαινουν πισω. Αυτη η σχεδιαση δημιουργει χαμηλη πιεση και μεγιστοποιει περαιτερω την αεροδυναμικη ανωση.

Sport Hybrid Super Handling All-Wheel Drive
Προτυπο οδικης συμπεριφορας μεσα απο εξελιξη δεκαετιων
Η επαναστατικη τεχνολογια δυναμικης κατανομης ροπης Sport Hybrid SH-AWD που εφαρμοζεται στο νεο NSX ειναι προϊον συνεχους ερευνας και εξελιξης δυο και πλεον δεκαετιων.

Επομενη γενια τεχνολογιας κατανομης της ροπης
Η  Honda προσπαθει συνεχως να βελτιωνει την προηγμενη τεχνολογια της κατανομης ροπης ενω παραλληλα εξελισσει νεους τροπους για την επιτευξη των στοχων του διαχρονικου σπορ αυτοκινητου σε ο,τι αφορα το ελαφρυ βαρος, το ακαμπτο πλαισιο και τους ισχυρους κινητηρες. Το νεο Sport Hybrid SH-AWD αντιπροσωπευει ενα συστημα που αυξανει τη συμβολη της ηλεκτροκινησης, η οποια μεταδιδεται ακομα πιο αμεσα, ενω διαχειριζεται το ισχυροτερο κινητηρα εσωτερικης καυσης που εχει κατασκευασει η Acura μεχρι σημερα.

Συμφωνα με την ανθρωποκεντρικη φιλοσοφια της ομαδας εξελιξης, το νεο NSX και το συστημα μεταδοσης Sport Hybrid Super Handling εξελιχθηκαν με γνωμονα τον οδηγο. Και ενω το NSX προσφερει μια νεα σπορ εμπειρια με συμπεριφορα ‘τρενου’, η βελτιστοποιημενη τεχνολογια του Super Handling αναβαθμιζει την οδηγικη αισθηση απαντωντας αμεσα και διαισθητικα στις επιθυμιες του οδηγου.
•    Το Super Handling φτανει στο μεγιστο των δυνατοτητων του στο NSX οπου τα πλεονεκτηματα των ηλεκτροκινητηρων – με επιταχυνση μηδενικης καθυστερησης – επιτρεπουν δυναμικη κατανομη ροπης ακομα και σε χαμηλες ταχυτητες του αυτοκινητου και στροφες του κινητηρα.
•    Το λογισμικο του Super Handling εχει εξελιχθει παραλληλα με το hardware. Και ενω πολλες προηγμενες τεχνολογιες αυτοκινητου εστιαζουν στο feedback – αξιολογηση των αντιδρασεων του αυτοκινητου – το NSX χρησιμοποιει προσθετη τεχνολογια αποκλειστικα για να αντιδρα με ακριβεια στις εντολες του οδηγου, μεσω της αμεσης και εξατομικευμενης μεταδοσης  της ροπης σε καθε τροχο που προσαρμοζεται συνεχως στις εκαστοτε οδηγικες συνθηκες.
•    Χρησιμοποιωντας λογισμικο βελτιστοποιησης μεσω προηγμενης μηχανολογιας με τη βοηθεια υπολογιστη (CAE), οι μηχανικοι δημιουργησαν μια εμπρος αναρτηση με διπλα ψαλιδια και διπλους κατω βραχιονες ελεγχου που απομονωνει τη ροπη της μοναδας των δυο μοτερ TMU απο το συστημα διευθυνσης, προσφεροντας στον οδηγο την αισθηση του τιμονιου ενος διαχρονικου σπορ αυτοκινητου με μια νεα εμπειρια συμπεριφορας ‘τρενου’ χαρη στην ακριβη κατανομη της ροπης μεσω του TMU.
•    Μεταβλητος λογος υποπολλαπλασιασμου αυξανει τη γεματη αυτοπεποιθηση, αγωνιστικη δυναμικη συμπεριφορα του νεου NSX.


Κινητηρας
Sport-Hybrid SH-AWD Power Unit
Σπορ Υβριδικο Συστημα Κινησης με Αγωνιστικες Τεχνολογιες

Οπως ανακοινωθηκε στη Διεθνη Εκθεση Αυτοκινητου Β. Αμερικης 2015, το νεο NSX θα χρησιμοποιει ενα νεο συστημα κινησης που σχεδιαστηκε απο λευκη κολλα χαρτιου. Στην καρδια του βρισκεται ενας νεος κινητηρας twin-turbo V6 τοποθετημενος στο διαμηκη αξονα, που συνδυαζεται με νεο 9-ταχυτο κιβωτιο DCT της Honda με ηλεκτροκινητηρα που εφαρμοζει τη ροπη του απευθειας στο στροφαλο για υψηλοτερη αποδοση με αμεση κατανομη ισχυος στους πισω τροχους.

•    Ο νεος κινητηρας εχει κυβισμο 3.500 κυβ. εκ. και χρησιμοποιει κορυφαια αγωνιστικη τεχνολογια, με σχεδιαση που επιτρεπει τοσο τον αμεσο οσο και τον εμμεσο ψεκασμο.
•    Η γωνια V 75 μοιρων και η σχεδιαση ξηρου καρτερ βελτιστοποιει την ακαμψια του κινητηρα και υποστηριζει περαιτερω το Advanced Sports Package του NSX επιτρεποντας το χαμηλωμα του κινητηρα και των εξαρτηματων στο πλαισιο στο μεγιστο βαθμο, με αποτελεσμα το χαμηλοτερο κεντρο βαρους στην κατηγορια του. Επισης βοηθα στην προηγμενη διαταξη των αλλων εξαρτηματων του κινητηρα. 
•    Η σχεδιαση ξηρου καρτερ συμβαλλει στη μεγιστοποιηση των επιδοσεων του οχηματος σε συνθηκες υψηλων πλευρικων G.
•    Ο πισω ηλεκτροκινητηρας εφαρμοζει τη ροπη του απευθειας στο στροφαλο.
•    Η σχεδιαση των αξονων του  9-ταχυτο κιβωτιο DCT (κεντρικος, πρωτευων, δευτερευων, εξοδου κλπ.) μεγιστοποιει τις δυνατοτητες του σπορ πακετου μεσω μιας διαταξης που μειωνει το βαρος και βοηθα στη συγκεντρωση της μαζας πιο κοντα στον οδηγο.

Σχετικα με το NSX
Το νεο NSX αντιπροσωπευει ενα μιγμα διαχρονικων αξιων σπορ αυτοκινητου και προηγμενης τεχνολογιας σε ενα κορυφαιο supercar. Αναμεσα στις διαχρονικες αξιες του σπορ αυτοκινητου ειναι κλασικοι στοχοι οπως ενα ακαμπτο και ελαφρυ πλαισιο με τη μαζα τοποθετημενη χαμηλα και κοντα στον οδηγο. Προηγμενες τεχνολογιες αναβαθμιζουν την οδηγικη εμπειρια με νεους τροπους.
Για την επιστροφη του θρυλικου NSX η παγκοσμια ομαδα εξελιξης εχει εφαρμοσει καινοτομιες στους παντα κρισιμους τομεις του πλαισιου και της αεροδυναμικης περα απο τη συνεχη βελτιωση της πιο βασικης τεχνολογιας – του προηγμενου υβριδικου συστηματος κινησης. Το NSX εχει πολλα καινοτομα εξαρτηματα, αλλα η βασικη συνταγη ειναι απλη: παντρεμα των κλασικων αξιων ενος σπορ αυτοκινητου με προηγμενες τεχνολογιες για την επιτευξη μιας νεας, σπορ εμπειριας.

1Η χυτευση μεσω αποκολλησης εξελιχθηκε για την πρωτη εφαρμογη της στην αυτοκινητοβιομηχανια σε συνεργασια με την εταιρια που την εφηυρε, Alotech Limited.
1Ablation casting is co-developed for this world’s first automotive application with the original inventor of the process, Alotech Limited.



Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!