Τετρακίνητο, με 400 ίππους το Peugeot 508 SE

Τι ελειπε απο την Peugeot, στη γκαμα των μοντελων της; Ενα τετρακινητο αυτοκινητο επιδοσεων. Οι Γαλλοι μας δινουν αυτο που… ονειρευομασταν, προσφεροντας μας μια \”καυτη\” εκδοχη του 508.

Προκειται για το πρωτο μοντελο παραγωγης της Peugeot Sport Engineered, μια υβριδικη εκδοση υψηλης αποδοσης 400 ιππων. Φυσικα, προκειται για ενα δημιουργημα της Peugeot Sport και βασιζεται στο 508 Hybrid, με τις καταλληλες περιποιησεις σε ο,τι αφορα την αποδοση, την αεροδυναμικη και τις επιδοσεις.

Κατω απο το καπο, υπαρχει ο κινητηρας PureTech 200, που στελνει ισχυ στους εμπρος τροχους. Στους πισω τροχους στελνει δυναμη ην ιδια στιγμη ενας ηλεκτροκινητηρας αποδοσης 200 ιππων.

Συμφωνα με τα πρωτα στοιχεια απο την Peugeot το 508 SE μπορει να κανει το σπριντ στα 100 χαω απο σταση σε κατι παραπανω απο 4 δευτερολεπτα, ενω η τελικη του ταχυτητα περιοριζεται ηλεκτρονικα στα 250 km/h. Επιπλεον η μπαταρια 11.8 kWh που διαθετει του χαριζει ηλεκτρικη αυτονομια της ταξης των 50 χιλιομετρων.

Οι μηχανικοι της Peugeot Sport περιποιηθηκαν, φυσικα, και τις αναρτησεις (παλια μου τεχνη κοσκινο) επειδη γαλλικο που δε στριβει, δεν ειναι γαλλικο αυτοκινητο.

Οπως μαθαινουμε, η αναρτηση εχει αναβαθμιστει σημαντικα. Πλεον, εχει χαμηλοτερο υψος απο το κανονικο καθως και φαρδυτερα μετατροχια κατα 24 και 12 χιλιοστα εμπρος/πισω αντιστοιχα ενω καταλληλες αλλαγες εχουν γινει και στο συστημα διευθυνσης.

Το πιο hot 508 εχει παρεμβασεις και στη σχεδιαση. Στο εξωτερικο, εχουν χρησιμοποιηθει διαφορετικοι προφυλακτηρες με τρισδιαστατα εκτυπωμενα αεροδυναμικα βοηθηματα για την βελτιωση της ροης του αερα και τη μειωση των αντιστασεων.

Στο εσωτερικο, ο πιο σπορ τονος -που, ουτως η αλλως εχει το 508 σε ολες τις εκδοσεις του- βλεπουμε το κλασικο, αλα… videogame- τιμονι και το i-cockpit, καθως και τα εντυπωσιακα μπακετ καθισματα, με επενδυσεις αλκανταρα.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!