Το ηλεκτρικό μέλλον της Ford περιλαμβάνει και την Mustang!


7 ηλεκτρικα μοντελα απο την Ford μεχρι το 2020

Το μελλον στην αυτοκινηση φαινεται πως θα ειναι ηλεκτρικο και η Ford θελει να ειναι πρωτοπορος. Ετσι ανακοινωσε τα επτα απο τα 13 νεα, ηλεκτρικα μοντελα της που θα κυκλοφορησουν την επομενη πενταετια σε ολο τον κοσμο, μεταξυ των οποιων τα F-150 Hybrid, Mustang Hybrid και plug-in hybrid Transit Custom μεχρι το 2020 και την Επεκταση του Αμερικανικου Εργοστασιου Παραγωγης με Προσθηκη 700 Θεσεων Εργασιας για την Κατασκευη Ηλεκτρικων και Αυτονομων Οχηματων.

Η υβριδικη εκδοση της Mustang θα αποδιδει ισχυ ομοια με ενος V8 κινητηρα, θα προσφερει ακομα περισσοτερη ροπη στις χαμηλες στροφες και ελπιζουμε να προσομοιωνει και τον θρυλικο ηχο του V8.

Η εταιρεια επενδυει 700 εκατομμυρια δολαρια και προσθετει αμεσα 700 νεες θεσεις εργασιας στο Εργοστασιο Παραγωγης του Flat Rock (Michigan) για τη δημιουργια ενος εργοστασιου ικανου να κατασκευαζει high-tech ηλεκτρικα και αυτονομα οχηματα – και επιπλεον τη θρυλικη Ford Mustang τη Lincoln Continental, ενα πληρως ηλεκτρικο SUV με εκτιμωμενη αυτονομια τουλαχιστον 482 χιλιομετρων και δυο νεα ηλεκτρικα, αστυνομικα αυτοκινητα.


Η Ford ανακοινωσε σημερα λεπτομερειες για επτα απο τα 13 νεα ηλεκτρικα οχηματα που προγραμματιζει να κυκλοφορησει την επομενη πενταετια σε ολο τον κοσμο, μεταξυ των οποιων οι υβριδικες εκδοσεις του θρυλικου F-150 pickup και της Mustang για τις ΗΠΑ, ενος plug-in hybrid Transit Custom van για την Ευρωπη και ενα πληρως ηλεκτρικο SUV με εκτιμωμενη αυτονομια τουλαχιστον 482 χιλιομετρων για πελατες σε ολο τον κοσμο. 

Η αυτοκινητοβιομηχανια ανακοινωσε επισης σχεδια για την επενδυση 700 εκατομμυριων δολαριων που αφορουν την επεκταση του Εργοστασιου Παραγωγης στο Flat Rock στο Michigan που θα κατασκευαζει high-tech αυτονομα και ηλεκτρικα οχηματα μαζι με τις Mustang και Lincoln Continental. Η επεκταση θα δημιουργησει 700 αμεσες νεες θεσεις εργασιας. 


Η Ford ακυρωνει τα σχεδια για ενα νεο εργοστασιο 1,6 δισεκ. δολαριων στο San Luis Potosi, του Μεξικο, και επενδυει 700 εκατομμυρια δολαρια στο Flat Rock, του Μισιγκαν, επεκτεινοντας το. Η Ford θα κατασκευαζει την επομενη γενια Focus στο υπαρχον εργοστασιο στο Hermosillo του Μεξικο, για να βελτιωσει την κερδοφορια της 

Οι κινησεις αυτες αποτελουν τμημα της συνολικης επενδυσης 4,5 δισεκατομμυριων δολαριων σε ηλεκτρικα οχηματα μεχρι το 2020, προσφεροντας στους πελατες μεγαλυτερη οικονομια, επιδοσεις και ισχυ σε ολη την παγκοσμια γκαμα οχηματων Ford. Τα σχεδια εντασσονται στο προγραμμα αναβαθμισης της Ford σε μια εταιρεια παραγωγης αυτοκινητων αλλα και παροχης ολοκληρωμενων λυσεων μετακινησης, και δηλωνουν την προθεση της να ηγηθει του τομεα ηλεκτρικων και αυτονομων οχηματων και να προσφερει νεες λυσεις μετακινησης.  


«Καθως ολο και περισσοτεροι πελατες ανα τον κοσμο δειχνουν ενδιαφερον για τα ηλεκτρικα οχηματα, η Ford δεσμευεται να γινει Νο1 παροχος μιας ευρειας γκαμας ηλεκτρικων οχηματων, υπηρεσιων και λυσεων, που θα κανουν τις ζωες των ανθρωπων καλυτερες» δηλωσε ο Mark Fields, Ford president & CEO. «Οι επενδυσεις και η επεκτεινομενη γκαμα μας αντανακλουν την πεποιθηση μας οτι η παγκοσμια προσφορα ηλεκτρικων οχηματων θα ξεπερασει τα βενζινοκινητα οχηματα μεσα στα επομενα 15 χρονια.» 

Η Ford επικεντρωνει το «ηλεκτρικο» σχεδιο της στα δυνατα της σημεια – μετατρεποντας σε ηλεκτρικα τα πιο δημοφιλη, μαζικης παραγωγης επαγγελματικα οχηματα, φορτηγα, SUV και οχηματα υψηλων επιδοσεων ωστε να τα κανει ακομα πιο αποδοτικα, παραγωγικα και απολαυστικα στην οδηγηση. 


Τα επτα, παγκοσμια ηλεκτρικα οχηματα που ανακοινωσε σημερα ειναι:
Ενα νεο, πληρως ηλεκτρικο μικρο SUV, που θα κυκλοφορησει  μεχρι το 2020, σχεδιασμενο να προσφερει εκτιμωμενη αυτονομια τουλαχιστον 482 χιλιομετρων, θα κατασκευαζεται στο εργοστασιο του Flat Rock και θα πωλειται σε Β. Αμερικη, Ευρωπη και Ασια
Ενα αυτονομο οχημα μαζικης παραγωγης σχεδιασμενο για επαγγελματικη χρηση σε εταιριες παροχης υπηρεσιων μεταφορας με μισθωση οχηματος (ride-hailing) η με κοινοχρησια οχηματος (ride-sharing). Ξεκινωντας τη διαθεση του στη Β. Αμερικη, το υβριδικο οχημα θα κανει ντεμπουτο το 2021 και θα κατασκευαζεται στο εργοστασιο του Flat Rock 
Μια υβριδικη εκδοση του δημοφιλους pickup F-150 που θα διατιθεται μεχρι το 2020 και θα πωλειται σε Β. Αμερικη και Μεση Ανατολη. Το F-150 Hybrid, που κατασκευαζεται στο Εργοστασιο Φορτηγων της Ford στο Dearborn, θα προσφερει υψηλες ικανοτητες ρυμουλκησης και ωφελιμου φορτιου και θα λειτουργει σαν κινητη γεννητρια
Μια υβριδικη εκδοση της θρυλικης Mustang που θα αποδιδει ισχυ ομοια ενος V8 κινητηρα, θα προσφερει ακομα περισσοτερη ροπη στις χαμηλες στροφες. Η Mustang Hybrid, που θα κατασκευαζεται στο Flat Rock Plant, θα κανει ντεμπουτο το 2020 και θα διατιθεται αρχικα στη Β. Αμερικη 
Μια εκδοση plug-in hybrid του Transit Custom θα διατιθεται το 2019 στην Ευρωπη, συμβαλλοντας στη μειωση του λειτουργικου κοστους ακομα και στους πιο φορτωμενους κυκλοφοριακα δρομους 
Δυο νεα, υβριδικα αστυνομικα αυτοκινητα ιδανικα για καταδιωξεις. Ενα απο τα δυο νεα, υβριδικα αστυνομικα αυτοκινητα θα κατασκευαζεται στο Σικαγο, ενω και τα δυο θα εφοδιαζονται με τον ειδικο εξοπλισμο τους στο ειδικο κεντρο μετατροπης αστυνομικων οχηματων της Ford στο Σικαγο

Επιπλεον, η Ford ανακοινωσε οτι η παγκοσμια γκαμα των SUV οχηματων της θα ειναι η πρωτη που τα υβριδικα μοντελα της θα διαθετουν κινητηρες EcoBoost® αντι για ατμοσφαιρικους, βελτιωνοντας περαιτερω τις επιδοσεις και την οικονομια καυσιμου.

Η εταιρεια σχεδιαζει επισης να εξελιξει δυναμικα παγκοσμιες υπηρεσιες και λυσεις γυρω απο τα ηλεκτρικα οχηματα. Αυτες περιλαμβανουν διαχειριση στολων ηλεκτρικων οχηματων EV, προγραμματισμο διαδρομων και λυσεις τηλεματικης.


Χτιζοντας το μελλον
Για να υποστηριξει τη νεα εποχη στο χωρο της αυτοκινησης, η Ford προσθετει αμεσα 700 νεες θεσεις εργασιας στην Αμερικη και επενδυει 700 εκατομμυρια δολαρια την επομενη τετραετια, δημιουργωντας ενα νεο Κεντρο Καινοτομιας (Manufacturing Innovation Center) στο Εργοστασιο Παραγωγης στο Flat Rock. Εκει οι εργαζομενοι θα κατασκευαζουν το νεο μικρο SUV με εκτεταμενη αυτονομια μπαταριας καθως και το πληρως αυτονομο οχημα για υπηρεσιες μεταφορας με μισθωση οχηματος (ride-hailing) η με κοινοχρησια οχηματος (ride-sharing) – μαζι με τη θρυλικη Mustang και τη Lincoln Continental.
«Ειμαι ενθουσιασμενος που εχουμε καταφερει να διασφαλισουμε προσθετες θεσεις εργασιας για Αμερικανους εργαζομενους,» δηλωσε ο Jimmy Settles, UAW vice president του National Ford Department. «Οι ανδρες και γυναικες που εργαζονται στη γραμμη παραγωγης του Flat Rock εχουν επιδειξει μεγαλη δεσμευση στη δημιουργια προϊοντων ποιοτητας και ανυπομονουμε να συνεχισουμε την επιτυχια με μια νεα γενια high-tech οχηματων.»
Αυτη η σημαντικη επενδυση στο Flat Rock προερχεται απο τα 1,6 δισεκατομμυρια δολαρια που η εταιρια ειχε προγραμματισει να επενδυσει σε ενα νεο εργοστασιο στο Μεξικο. 

Η Ford ανακοινωσε σημερα οτι ακυρωνει τα σχεδια για το νεο εργοστασιο στο San Luis Potosi του Μεξικο. Ανακοινωσε επισης οτι για να βελτιωσει την κερδοφορια της και να διασφαλισει την οικονομικη καθως και την εμπορικη επιτυχια της επομενης γενιας Ford Focus, το επερχομενο μοντελο θα κατασκευαζεται στο υπαρχον εργοστασιο στο Hermosillo του Μεξικο. Αυτο θα απελευθερωσει χωρο για δυο νεα θρυλικα προϊοντα στο Εργοστασιο Παραγωγης του Wayne στο Michigan, οπου κατασκευαζεται σημερα το Focus – προστατευοντας σχεδον 3.500 Αμερικανικες θεσεις εργασιας.


Μοναδικη Τεχνολογια Ηλεκτροκινησης
Βασισμενη σε εμπειρια δυο δεκαετιων, η Ford εφαρμοζει τα μαθηματα που εμαθε για να προσφερει πατενταρισμενη τεχνολογια, λογισμικο και υπηρεσιες που θα προσελκυουν πελατες οχι μονο φορτηγων, ιδιοκτητες SUV, λατρεις των υψηλων επιδοσεων, μεγαλους επαγγελματικους στολους, αλλα ολους τους πελατες της.

«Η παγκοσμια στρατηγικη ηλεκτρικων οχηματων EV της Ford ειναι η στηριξη στα ατου της» δηλωσε ο Raj Nair, executive vice president, Product Development, και chief technical officer. «Ενω καποιοι αλλοι δειχνουν να επικεντρωνονται σε μαρκετινγκ και αριθμους, εμεις εστιαζουμε στο να προσφερουμε στους πελατες ακομα περισσοτερα απο αυτα που αγαπουν στα οχηματα Ford. Αυτο σημαινει μεγαλυτερη ευχρηστια για τα φορτηγα, μεγαλυτερη παραγωγικοτητα για τα επαγγελματικα οχηματα και περισσοτερες επιδοσεις για τα σπορ αυτοκινητα – συν βελτιωμενη οικονομια καυσιμου.» 


Η Ford δοκιμαζει πιλοτικα μια νεα ασυρματη τεχνολογια που κανει την επαναφορτιση ενος ηλεκτρικου οχηματος ευκολη οσο το παρκαρισμα. Επιπλεον, η εταιρια δοκιμαζει πρωτοτυπα ηλεκτρικα οχηματα EV φετος σε Ευρωπη, Νεα Υορκη και αλλες μεγαλες Αμερικανικες πολεις 

Φετος, η Ford ξεκινα να δοκιμαζει τη νεα γενια ηλεκτρικων οχηματων EV. Στην Ευρωπη, η Ford θα φερει στο Transit Custom plug-in hybrid στο δρομο φετος μαζι με μια νεα σειρα υπηρεσιων μετακινησης και λυσεων τηλεματικης και συνδεσιμοτητας. 

Επιπλεον, στη Νεα Υορκη και σε αρκετες μεγαλες Αμερικανικες πολεις, η Ford δοκιμαζει ενα στολο 20 πρωτοτυπων Transit Connect hybrid ταξι και van σε μερικες απο τις πιο απαιτητικες κυκλοφοριακες συνθηκες παγκοσμιως.


Αυτα τα μοντελα Transit Connect βασιζονται στην επιτυχια του πρωτου στον κοσμο υβριδικου ταξι – του Ford Escape Hybrid – το οποιο επισης ηταν το πρωτο στον κοσμο SUV και το πρωτο υβριδικο μοντελο που κατασκευαστηκε στη Β. Αμερικη. Πολλα Escape Hybrid ταξι εξακολουθουν να κυκλοφορουν, διανυοντας πανω απο 350.000 μιλια το καθενα για τη μεταφορα επιβατων και εξακολουθουν να χρησιμοποιουν τις αρχικες μπαταριες τους.

Σημερα, η Ford ειναι Νο1 μαρκα σε πωλησεις plug-in υβριδικων στην Αμερικη και δευτερη στις συνολικες πωλησεις ηλεκτρικων οχηματων στις ΗΠΑ. 


Νεες Υπηρεσιες
Με δυο δεκαετιες σχεδον πρωτοκαθεδριας στο χωρο των ηλεκτρικων οχηματων EV, αλλα και των επαγγελματικων οχηματων, η Ford δουλευει επισης πανω σε μια σειρα υπηρεσιων που θα κανουν ακομα ευκολοτερη τη ζωη με τα EV.

«Οι καινοτομες υπηρεσιες μπορει να ειναι για τους πελατες το ιδιο σημαντικες με τα ιδια τα ηλεκτρικα οχηματα,» δηλωσε ο Hau Thai-Tang, group vice president του τμηματος Purchasing και EV champion της Ford. «Επενδυουμε σε λυσεις που βοηθουν τους ιδιωτες πελατες καθως και τους ιδιοκτητες επαγγελματικων στολων να ενσωματωσουν ομαλα τα νεα οχηματα και τις τεχνολογιες στις ζωες τους.»


Η Ford εχει ηδη υπογραψει συμφωνια συνεργασιας με αρκετους ακομα κατασκευαστες αυτοκινητων στην Ευρωπη για τη δημιουργια ενος εξαιρετικα γρηγορου δικτυου φορτισης που προβλεπεται να ειναι πολυ ταχυτερο απο το ισχυροτερο συστημα φορτισης που χρησιμοποιειται σημερα. Ο αρχικος στοχος ειναι περιπου 400 σημεια στην Ευρωπη. Μεχρι το 2020, οι καταναλωτες θα πρεπει να εχουν προσβαση σε χιλιαδες σημεια φορτισης  υψηλης ισχυος.  

Η Ford χρησιμοποιει επισης πιλοτικα ασυρματη τεχνολογια σε εταιρικα ηλεκτρικα οχηματα EV στις ΗΠΑ και την Ευρωπη για να κανει την επαναφορτιση ευκολη οσο το παρκαρισμα, ωστε οι οδηγοι να μην ξεχνουν ποτε να επαναφορτιζουν το οχημα τους. Η ασυρματη επαναφορτιση επεκτεινει την ηλεκτρικη αυτονομια για διαδρομες μικρων αποστασεων, ακομα και κατα τη διαρκεια συντομων στασεων. Το FordPass® βοηθα επισης τους καταναλωτες στην εξοικονομηση χρονου φορτισης.


Κατανοηση πελατων
Η Ford εχει μελετησει εκτενως πως παλιοι και σημερινοι ιδιοκτητες ηλεκτρικων οχηματων EV χρησιμοποιουν τα αυτοκινητα τους. Η εταιρεια εχει πουλησει πανω απο 520.000 ηλεκτρικα οχηματα στη Β. Αμερικη απο το 2005 και 560.000 σε ολο τον κοσμο.

Μελετωντας 33.000 ιδιοκτητες ηλεκτρικων οχηματων Ford που ολοι μαζι εχουν κανει 58 εκατομμυρια διαδρομες η ταξιδια , η Ford εχει μαθει οτι:

Το 88% της συνηθισμενης καθημερινης αποστασης οδηγησης των πελατων ειναι 60 μιλια (96 χιλιομετρα) η λιγοτερο. Για τα plug-in hybrid μοντελα, η μεση αποσταση ανεφοδιασμου ειναι 680 μιλια (1094 χιλιομετρα), κανοντας σπανιες τις επισκεψεις στους σταθμους ανεφοδιασμου 
Οι πελατες θελουν οσο το δυνατον περισσοτερη αυτονομια απο τα ηλεκτρικα τους οχηματα, αλλα το αγχος της αυτονομιας μειωνεται οσο περνα ο καιρος καθως εξοικειωνονται ολο και περισσοτερο με αυτη την τεχνολογια  
Το 80% των πελατων ηλεκτρικων οχηματων Ford φορτιζει το αυτοκινητο τους μια φορα την ημερα, και το 60% αυτων, κατα τη διαρκεια της νυχτας
Οι πελατες ηλεκτρικων οχηματων Ford εχουν φορτισει τα οχηματα τους συνολικα 9,4 εκατομμυρια νυχτες


Μια συντριπτικη πλειοψηφια των ιδιοκτητων ηλεκτρικων οχηματων Ford περιμενει να αντικαταστησει το τρεχον οχημα του με ενα νεο, συμφωνα με ερευνα της Ford. 
Ειδικοτερα: Το 92% των πελατων ηλεκτρικων οχηματων με μπαταρια δηλωνει οτι θα αγοραζε εκ νεου ηλεκτρικο οχημα με μπαταρια στην επομενη αγορα 
Το 87% των πελατων plug-in hybrid μοντελων επιθυμει ενα ακομα plug-in ως επομενο οχημα

.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=3tVIfWRKhQg]

Ford Media Event on Livestream

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!