Υποκλιθείτε μπροστά στον καινούργιο βασιλιά

Υποκλιθειτε μπροστα στον καινουργιο βασιλια

Στην αυτοκινητοβιομηχανια Koenigsegg εχουν παντα μια αποστολη, την οποια τηρουν ευλαβικα, να ειναι τα ταχυτερα αυτοκινητα στον πλανητη . Με αυτη την περιβοητη αποστολη ερχονται και οι σοβαρες επιδοσεις .Σε πιανει δεος απλα κοιταζοντας τα 1,160 αλογα της Agera RS η τα 1,341 αλογα του One: 1, για παραδειγμα.

Δικαιολογημενα, ειναι και πανακριβα. Το τελευταιο δημιουργημα τους ειναι η υβριδικη 1,500 αλογων Regera και θετει ενα ερωτημα με την τιμη των 2.100.000 €. Τι παραπανω θα εχει απο ενα supercar του ενος εκατομμυριου; Εδω ειναι και η παγιδα ….

Παρα τη μακρα αναμονη, (δεν θα ειναι ετοιμη για παραλαβη μεχρι την 1 Δεκεμβριου 2016) υπαρχει μια πληθωρα απο λογους για τους οποιους που κανουν το Regera μοναδικο. Ο ενας, απο αυτους ειναι οτι προκειται για υβριδικο που θα μπορει να κινειται σε μικρες αποστασεις σε πληρη λειτουργια του ηλεκτροκινητηρα, υπολογιζοντας και την αποσταση που θα διανυσετε ωστε να εξαντλησει ολη την μπαταρια και να κινηθει με απολυτη σιωπη. Η Regera χρησιμοποιει ενα βυσμα EV δηλαδη μια θυρα φορτισης πισω απο την πινακιδα. Αυτο σημαινει οτι η μπαταρια μπορει να φορτιστει ειτε απο τον κινητηρα εσωτερικης καυσης ειτε μεσω της θυρας φορτισης. Φοβερα πραγματα, αν λαβουμε υποψη οτι προκειται για ενα αυτοκινητο που σου κανει λιφτινγκ απο την επιταχυνση.

Ας περασουμε στα νουμερα
Η Regera βγαζει την δυναμη του απο τον twin-turbo 5.0-λιτρων V8, και τον αναμιγνυει με την αμεση ροπη των τριων ηλεκτροκινητηρων με αποτελεσμα τους 1.500 ιππους στους πισω τροχους. Τελικη ταχυτητα? Η Koenigsegg εχει ηδη αποκαλυψει οτι το Regera θα πιανει τα 400χ.α.ω σε 20 δευτερολεπτα!

Θα κατασκευαστουν μολις 80 Regera, και ολα αυτα ειναι πιθανον να καταληξουν σε ιδιοκτητες που ηδη εχουν μια Ferrari LaFerrari, η μια Porsche 918 η μια McLaren P1 οποτε τι ειναι ενα ακομα υβριδικο hypercar να προστεθει στο στολο τους;
Ειναι, γιατι η Regera θα ειναι ο νεος βασιλιας του ανοικτου δρομου, το πιο ισχυρο αυτοκινητο παραγωγης που κατασκευαστηκε ποτε.

Η Regera – Μια νεα εποχη
Η Regera δημιουργηθηκε ως ενα πολυτελες Megacar, μια εναλλακτικη λυση στα παραδοσιακα ακραια υπεραυτοκινητα.
Τα χαρακτηριστικα του εσωτερικου παραπεμπουν σε limo με προσθετη ηχομονωση, ηλεκτρικα ρυθμιζομενα καθισματα μνημης αφρου, 9 ιντσων Apple CarPlay συστημα ενημερωσης και ψυχαγωγιας, 3G και Wi-Fi συνδεση, εμπρος και πισω συστημα καμερας με δυνατοτητα εγγραφης… Η Regera θα εχει ακομα και αισθητηρες παρκαρισματος!

Τα καλουδια της
Η αεροτομη της ειναι η πρωτη πληρως αναδιπλουμενη ενεργη πισω αεροτομη στον κοσμο με εναν πτυσσομενο μηχανισμο κατασκευασμενο απο ινες ανθρακα επιτρεποντας της, την μαγικη κινηση της προς τα κατω οπου και ενσωματωνεται στο αμαξωμα.
Μοναδικο ειναι και το συστημα καυσαεριων της Regera που αναπτυχθηκε απο κοινου με την Akrapovic και ειναι εξολοκληρου απο τιτανιο σε σχημα ουρας ψαριου!

Ενα νεο επιπεδο πολυτελειας
Ως εκ τουτου η Koenigsegg εχει αναπτυξει ενα εντελως νεο πλαισιο που επιτρεπει τον κινητηρα και την μεταδοση να στηριζονται σε δραστικες αναρτησεις. Κατα την οδηγηση σε κανονικες συνθηκες, οι αναρτησεις παραμενουν μαλακες και απομονωνουν το θορυβο και τους κραδασμους. Οταν οδηγηθει με νευρο, οι αναρτησεις σκληραινουν δινοντας καλυτερη αποκριση και συμπεριφορα στο αυτοκινητο. Τα αμορτισερ ειναι ρυθμιζομενα σε υψος και σκληροτητα και παλι επιτρεποντας τη διπλη προσωπικοτητα.

Koenigsegg Direct Drive
Συνηθως τα υβριδικα ειναι πολυπλοκα εχουν μεγαλο βαρος μεγαλο κοστος και μεγαλες ζημιες..
Δεδομενου αυτου, η Regera δεν εχει τα παραδοσιακα μειονεκτηματα των υβριδικων. Αντι ‘αυτου, εχει αναπτυξει μια πατεντα
το KDD οπου καταφερνει να μεταδωσει αμεσα την κινηση στον πισω αξονα απο τον κινητηρα εσωτερικης καυσης, χωρις την αναγκη να εχει δυο ανεξαρτητα συστηματα μεταδοσης της κινησης μειωνοντας την πολυπλοκοτητα και το κοστος, αλλα και αυξανοντας την αποδοση, δεδομενου οτι δεν υπαρχουν πολυπλοκα συστηματα μετατροπη της ενεργειας με εγγενως υψηλες απωλειες ενεργειας. Η πατεντα αυτη εφευρεθηκε απο τον Christian von Koenigsegg και μειωνει τις απωλειες μεταδοσης αφου υπαρχει αμεση μεταφορα της δυναμης απο τον κινητηρα στους τροχους.

Δεν ειναι supercar ειναι το εκπληκτικο Koenigsegg Regera Megacar

Για να το θεσουμε αλλιως, ο συνδυασμος των διαφορετικων κοσμων που ενωνει το συγκεκριμενο αυτοκινητο δηλαδη τις επιδοσεις αγωνιστικου με την ανεση ενος πολυτελους οχηματος και ο τροπος που το κανει μας οδηγει στο συμπερασμα οτι ο νεος βασιλιας της αυτοκινησης ειναι εδω!

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!