Ό,τι ξέρουμε ως σήμερα για τη νέα Corvette

Η Chevrolet Corvette, ειναι το πιο αγαπημενο sports car της Αμερικης. Στην επερχομενη γενια του, τη C8, φαινεται πως μετα απο δεκαετιες εικασιων, renders και concept μοντελων, ηρθε η στιγμη για τη μεγαλη αλλαγη, το λανσαρισμα της πρωτης Corvette, με τον κινητηρα στο κεντρο.


Στις 11 Απριλιου, η GM δημοσιευσε τη παρακατω εικονα στον επισημο λογαριασμο για τις Corvette στο Instagram, με τη διευκρινηση πως το αυτοκολλητο που φερει το \”07.18.19\”, ειναι η ημερομηνια στην οποια θα παρουσιαστει επισημα η γενια C8 (δηλαδη 18 Ιουλιου 2019).


Επισης, η διευθυνων συμβουλος της General Motors, Mary Barra, ανακοινωσε πως η παρουσιαση θα γινει σε φιλανθρωπικη εκδηλωση, με σκοπο την απονομη φορου τιμης στους ανθρωπους της πυροσβεστικης, των πρωτων βοηθειων και της αστυνομιας, που εχασαν τη ζωη τους στους Διδυμους Πυργους, κατα την τρομοκρατικη επιθεση της 11ης Σεπτεμβριου, το 2001.

Απο τη μερια της, η Chevrolet δεν εδωσε καποια παραπανω πληροφορια σχετικα με το ντεμπουτο της νεας Corvette, περα απο τις ακολουθες φωτογραφιες ενος πρωτοτυπου της, που κυκλοφορει στους δρομους της Νεας Υορκης. Ας δουμε ομως τι ξερουμε εμεις μεχρι τωρα:






Νεοι κινητηρες, πιθανως και μια υβριδικη τετρακινητη εκδοση

Φαινεται πως στη C8, ο βασικος V8 ατμοσφαιρικος κινητηρας, με κωδικη ονομασια LT1, χωρητικοτητας 6,2 λιτρων και αποδοσης 460 ιππων, θα αντικατασταθει απο εναν ανανεωμενο ατμοσφαιρικο V8, πιθανον ιδιας χωρητικοτητας, με πιθανοτερη τη κωδικη ονομασια LT2, αποδοσης 500 ιππων.

Βεβαια, υπαρχουν εικασιες πως θα υπαρξει και καποιος υπετροφοδοτουμενος V8, με πιο πιθανο σεναριο να ειναι twin turbo αντι να εχει κομπρεσσορα, οπως γινοταν εως τωρα, προκειμενου να μπορει να ανταγωνιστει ολους τους υπολοιπους.

Υπαρχουν και φημες για υβριδικη εκδοση: Επειδη η νεα Corvette θα εχει τον κινητηρα στο κεντρο, θα υπαρχει για πρωτη φορα χωρος και στο εμπρος μερος, ο οποιος περα απο επιπλεον χωρος αποσκευων, θα μπορουσε να χρησιμοποιηθει και για την τοποθετηση ενος μικρου ηλεκτροκινητηρα και μπαταριας, κανοντας τη Corvette \”τετρακινητη\”. Μενει να δουμε αν οντως δουμε κατι τετοιο, αλλα με κυριο ανταγωνιστη την 911, δεν αποκλειεται η Chevrolet να ακολουθησει τα χναρια της Porsche στο να προσφερει σε κορυφαιες εκδοσεις ενα υβριδικο μηχανικο συνολο.

Ισως δεν υπαρχει πλεον η δυνατοτητα επιλογης χειροκινητου κιβωτιου

Η General Motors, εχει καταθεσει μια πατεντα για ενα συστημα \”clutch by wire\” (δηλαδη, ο οδηγος πατα το πενταλ του συμπλεκτη, αλλα η διαδικασια της αποσυμπλεξης και επανασυμπλεξης, οταν το αφησει, πραγματοποιειται πλεον απο ενα μηχανισμο ελεγχομενο απο εναν υπολογιστη), η οποια εκανε πολλους να πιστευουν πως αυτο το συστημα δειχνει το ενδεχομενο τοποθετησης ενος χειροκινητου κιβωτιου ταχυτητων και στη C8.

Απο την αλλη, η μη-τοποθετηση ενος μηχανικου κιβωτιου, θα εκανε λιγοτερο πολυπλοκο το σχεδιασμο του αυτοκινητου και θα μειωνε το κοστος του, ωστοσο, Corvette χωρις χειροκινητο κιβωτιο; Ναι, γιατι οχι; Και στις Ferrari και στις Lamborghini πολλοι γκρινιαξαν, αλλα με το καιρο το δεχτηκαν και αναγνωρισαν την ανωτεροτητα του. Οπως και να εχει, σιγουρα ενα κιβωτιο διπλου συπλεκτη θα ειναι πολυ καλυτερο, απο το κλασσικο αυτοματο 8 σχεσεων που τοποθετειται τωρα.

Υ.Γ. Τρεξτε να παραγγειλετε μια χειροκινητη C7 μιας και οι τιμες τους θα πανε λογικα στο Θεο. Consumer Advice right there.

Η αρχικη της τιμη θα κυμανθει απο 60.000 εως 70.000 δολαρια

Εικαζεται πως η βασικη της εκδοση, με τον απλο ατμοσφαιρικο V8 θα κυμανθει σε αυτο το ευρος τιμης, προκειμενου το αυτοκινητο να παραμεινει προσιτο και ανταγωνιστικο, εναντι των ακριβοτερων ευρωπαϊκων μοντελων της ιδιας κατηγοριας.

Το πισω καπω, θα εχει καποιο σχεδιαστικο ενδιαφερον

Οπως φαινεται στο παραπανω σκιτσο, η Chevrolet εχει κανει ενα πρωτοτυπο σχεδιασμο στο καπω, με μια κλιση προς τα μεσα στο κεντρο του, πιθανον για καλυτερη αεροδυναμικη αλλα και για καλυτερη ψυξη του χωρου του κινητηρα. Σιγουρα παντως ειναι κατι πρωτοτυπο, καθως δεν ειναι τυχαιο πως το συγκεκριμενο σημειο ειναι πολυ καλα καμουφλαρισμενο σε ολο τα πρωτοτυπα.


Το κλειδι της C8

Ιδου, το κλειδι της, σε φωτογραφια του αμερικανικου Road & Track. Αγαπημενο feature, το κουμπι για το Remote Start. Τι καλυτερο απο το να πηγαινεις στο αυτοκινητο σου και να μπορεις να ακουσεις και να απολαυσεις απο εξω την κρυα εκκινηση καθε φορα ;

Ισως συνεχισει να υπαρχει η Targa οροφη

Ολες οι Corvette απο τα τελη της δεκαετιας του \’60 και μετα, ειχαν αφαιρουμενη οροφη, τυπου Targa. Μετα απο προσεκτικη αναλυση των φωτογραφιων που εχουν τραβηχτει κατα καιρους στο Nurburgring, φαινεται πως σε ολα τα πρωτοτυπα υπαρχουν οι δυο χαρακτηριστικες \”κοψιες\”, σημαδι που υποδεικνυει πως και αυτη η γενια της Vette θα ειναι Targa Top.

Λογω του σχεδιασμου της, πιθανολογειται πως ισως να μην υπαρξει η \”παραδοσιακη\” καμπριο εκδοση, πραγμα βεβαια το οποιο μενει να φανει, καθως απο αλλους, πιθανολογειται πως ισως η Chevrolet φερει και μια καμπριο εκδοση με σκληρη αναδιπλουμενη οροφη στην αγορα. Ιδωμεν.

Θα ανταγωνιζεται στα ισα την κορυφαια 911


Η παραπανω φωτογραφια, τραβηχτηκε στα τελη του 2017, οπου και βλεπουμε μια (εκ των τριων) πρωτοτυπη C8 μαζι με μια 911 Turbo S. Ανεκαθεν, η Corvette ανταγωνιζοταν την 911, ομως αυτη τη φορα φαινεται πως θελει να χτυπησει στα ισα, το κορυφαιο daily driver sports car. Αναμενουμε μελλοντικα τις συγκρισεις μεταξυ των δυο, με μεγαλο ενδιαφερον.


Διαφορετικη, αλλα με χαρακτηριστικα γνωρισματα


Με την τοποθετηση του κινητηρα στο κεντρο, ειναι σαφες οτι ο σχεδιασμος της Corvette θα αλλαξει ριζικα, αλλα βλεπουμε πως υπαρχουν καποια σχεδιαστικα στοιχεια, τα οποια καταφεραν να κρατησουν, οπως για παραδειγμα, το σχεδιασμος στο παρπριζ, την οροφη και τις πορτες, ειναι design \”κλασσικα\” Corvette.


Οι επιδοσεις και η οδικη συμπεριφορα θα ειναι κατα πολυ βελτιωμενες

Επι σειρα δεκαετιων, οι μηχανικοι της Chevrolet εξελισσαν το σχεδιασμο και τα μηχανικα μερη της Corvette προκειμενου να τη βελτιωσουν απο γενια σε γενια, τοσο σε επιδοσεις, οσο και σε οδικη συμπεριφορα.

Φαινεται ομως, πως η αλλαγη του σχεδιασμου ηταν αναγκαια, καθως εφτασαν στο οριο του τι ειναι εφικτο, με τη τοποθετηση του κινητηρα εμπρος.

Με τη μετατοπιση του στο κεντρο, αλλαζει κατα πολυ η κατανομη βαρους και σαφως βελτιωνεται η συμπεριφορα ολου του αυτοκινητου, αλλα και τα ορια του.

Για πρωτη φορα, η Corvette θα βγει να ανταγωνιστει στα ισα και τις Ferrari, Lamborghini και McLaren, περαν της 911. Αυτο και αν θα εχει ενδιαφερον…


Ισως ονομαστει Zora

Ενα μελος του mid-engine Corvette forum, ανακαλυψε προσφατα, πως η Chevrolet κατοχυρωνει την εμπορικη ονομασια \”Zora\” σε διαφορες χωρες, μεταξυ αλλων, την Αμερικη, την Αγγλια, την Αυστραλια, τη Κινα, την Ιαπωνια.

Το συγκεκριμενο ονομα, λογικα, θα κρατηθει για τις κορυφαιες εκδοσεις, με τις απλες να φερουν το ονομα Stingray.

Για οσους δεν γνωριζουν, ο Zora Arkus – Duntov, θεωρειται ο \”πατερας της Corvette\”. Δεν ηταν μελος της ομαδας σχεδιασμου, αλλα επι δεκαετιες, ο Ρωσος ηταν μελος της ομαδας των μηχανικων που εξελισσαν την Vette και πολλοι πιστευουν πως χαρη σε αυτον, το συγκεκριμενο μοντελο ειχε τοσο μεγαλη επιτυχια.

Αυτα ειναι ολα οσα γνωριζουμε προς το παρον για την επερχομενη γενια της Corvette και περιμενουμε με μεγαλο ενδιαφερον περισσοτερα, μετα την επισημη παρουσιαση της τον Ιουλιο.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!