1000 ίπποι από 1600 κ.εκ. για τη νέα AMG!

Κοφτης στις 11.000 σ.α.λ. Αποδοση 1000 ιππων. Σπριντ 0-100 χ.α.ω. σε κατι παραπανω απο 2 δευτερολεπτα. Τελικη, κατι παραπανω απο 400 χ.α.ω. Και ολα αυτα, απο ενα μοτερ 1,6 λιτρων. Ναι! Η AMG κανει το θαυμα και το επομενο hypercar της, το οποιο, συμφωνα με πληροφοριες του TopSpeed.gr θα παρουσιαστει στο Σαλονι Αυτοκινητου της Φρανκφουρτης, τον Σεπτεμβριο, ειναι τοσο παρανοϊκο, που θα αλλαξει ριζικα τον κοσμο της αυτοκινησης! 


Οι Γερμανοι επελαυνουν στα ορια του νομιμου, καθως, για πρωτη φορα στην ιστορια, ετοιμαζονται να βγαλουν στην παραγωγη ενα αυτοκινητο, το οποιο δεν θα μεταφερει στο δρομο την τεχνολογια της Formula 1. Θα ειναι η Formula 1! Το hypercar της AMG, το οποιο θα παραχθει σε 200-400 κομματια και θα κοστιζει περιπου 2 εκατομμυρια ευρω, θα χρησιμοποιει το μοτερ των μονοθεσιων της Mercedes! Οχι μονο τον V6 των 1,6 λιτρων, αλλα και το ιδιο υβριδικο συστημα, ακομα και την ιδια μπαταρια! Η μοναδικη διαφορα ειναι οτι θα αποδιδει περισσοτερους ιππους, αλλα θα στροφαρει αρκετα χαμηλοτερα απο τις 15.000 σ.α.λ. του μονοθεσιου της F1, στις 11.000.


Η τελευταια \”πινελια\” με τον κοφτη χαμηλοτερα εχει μπει για τους προφανεις λογους- αυτους της αξιοπιστιας, αλλα και των εκπομπων ρυπων (θα ειναι εντος οριων ακομα και με τα σκληροτερα ορια στον κοσμο, υποσχεται η εταιρεια), για την οποια η AMG διαβεβαιωνει πως \”ειναι κατι που μπορουμε να το κανουμε\”, με το μοντελο να προοιωνιζεται ικανο να κινηθει σε πραγματικες συνθηκες δρομου, ανεξαρτητως καιρικων συνθηκων και χωρις να εχει ενα… ολοκληρο team πριν και μετα απο καθε μετακινηση του.


Η AMG κρατα κλειστα τα χαρτια της σε ο,τι αφορα το υπεραυτοκινητο που δημιουργει, ομως οι τελευταιες διαρροες, κανουν λογο για διασταυρωση της τεχνολογιας των πιο απαιτητικων αγωνων με τη μαζικη παραγωγη. Γιατι, αν η \”καρδια\” του hypercar της AMG θα προερχεται απευθειας απο την F1, το υπολοιπο κομματι, θα ειναι βγαλμενο απο το Le Mans. Τουλαχιστον οσοι εχουν δει τις γραμμες του, αυτο λενε. Αυτο, αλλωστε αποκαλυπτουν και τα teasers της AMG, αλλα και μια spy photo του πισω μερους του γερμανικου τερατος.


Το αφεντικο της AMG, Tobias Moers, καυχιεται οτι η φιρμα θα βγαλει στην παραγωγη τον \”μακραν πιο αποδοτικο κινητηρα εσωτερικης καυσης του πλανητη\” και οι ανθρωποι της AMG πετουν απευθειας το γαντι στην Tesla. Οχι επειδη τα περιπου 80 λιτρα/100 χιλιομετρα που καταναλωνει μια Formula 1 την κανει \”πρασινη\”, αλλα επειδη πετυχαινει θερμικη αποδοση ανω του 40%. Αντιθετα, ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο σε μια χωρα της Ευρωπης που χρησιμοποιει ορυκτα καυσιμα για την παραγωγη ενεργειας (μαντεψε μια που χρησιμοποιει λιγνιτη!), επι της ουσιας, δεν πετυχαινει θερμικη αποδοση ανω του 33%

Αυτο το μοτερ θα χρησιμοποιει το hypercar της AMG

Οι ανθρωποι της AMG εξηγουν οτι το νεο hypercar της φιρμας θα ειναι και μια επιδειξη των ικανοτητων της, αλλα και κυριως μια αποδειξη οτι το μελλον της αυτοκινησης, δεν ειναι μονο ηλεκτρικοι, αλλα υβριδικοι, υψηλα αποδοτικοι και οικονομικοι κινητηρες. Και, καπως ετσι, ισως το 2018 που θα βγει στην παραγωγη, η ροτα της αυτοκινησης ισως να αλλαξει, παλι. Μηπως, τελικα, το μελλον δεν μας επιφυλασσει μονο ηλεκτρικα αυτοκινητα; 

Tip: Καποιες πηγες του TopSpeed.gr κανουν λογο για 1200 ιππους. Ειναι μια απο τις ελαχιστες φορες που δεν θα τις εμπιστευθουμε και θα πιστεψουμε αυτο που ειπε ο Moers σε ανυποπτο χρονο για \”περιπου 1000 ιππους\”. 

Tip2: Η ιδια πηγη μας λεει οτι hypercar της AMG θα εχει αναλογια κιλων ανα ιππο 1 προς 1. 

Tip3: Ολοι λενε οτι το hypercar θα ονομαζεται AMG R50 για τον μισο αιωνα που κλεινει η AMG. Ομως ο Moers ειπε οτι το μοντελο δεν σχετιζεται με τα \”γενεθλια\”

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!