1,3 lt, ως 160 hp ο νέος κινητήρας της Renault

Ιπποδυναμεις απο 115 ως 160 ιππους αποδιδει ο νεος κινητηρας 1,3 λιτρων της Renault. Ο τετρακυλινδρος της γαλλικης μαρκας, ο οποιος θα κανει ντεμπουτο στα Scenic και Grand Scenic το 2018 (θα ακολουθησουν και αλλα μοντελα του Groupe) εχει τεχνολογια που προερχεται απο την 40χρονη εμπλοκη της Renault στο Παγκοσμιο Πρωταθλημα της Formula 1.
Αυτα ειναι και τα καλα των αγωνων. Η εμπλοκη αυτοκινητοβιομηχανιων, οπως εν προκειμενω της Renault με τους αγωνες αυτοκινητου η τη Formula 1, τους επιτρεπει να εξελισσουν προηγμενες τεχνολογικες λυσεις και πρωτοποριακες φαρμογες, οι οποιες στη συνεχεια εφαρμοζονται στα μοντελα παραγωγης. Σε αυτο το πλαισιο και αφου η Renault εχει εξελιξει μια σειρα τεχνολογικων εφαρμογων, ειδικα στον τομεα των κινητηρων – συστηματων μεταδοσης, οι οποιες εφαρμοστηκαν με μεγαλη επιτυχια στα μοντελα παραγωγης, παρουσιαζει τη νεα σειρα κινητηρων βενζινης που εντυπωσιαζουν με τα χαρακτηριστικα τους.

H Renault, η οποια αποτελει αλλωστε εναν απο τους πρωτοπορους κατασκευαστες και στον τομεα του downsizing των συνολων βενζινης, εχει δωσει στη νεα οικογενεια κινητηρων με την κωδικη ονομασια HR13. Προκειται για ενα εντελως νεο τετρακυλινδρο υπερτροφοδοτουμενο συνολο βενζινης με συστημα αμεσου ψεκασμου, το οποιο εξελιχθηκε σε συνεργασια με την Daimler και θα τοποθετηθει για πρωτη φορα στα νεα Scenic και Grand Scenic.

Ο νεος κινητηρας εχει χωρητικοτητα 1.3 λιτρων, και θα ειναι διαθεσιμος σε μια σειρα εκδοσεων με αποδοση απο 115 εως και 160 ιππους. Διαθετοντας μια σειρα προηγμενων τεχνολογιων, οπως ειδικη επενδυση στους κυλινδρους για μειωση των τριβων και βελτιστοποιηση της απαγωγης θερμοτητας, ο νεος κινητηρας ξεχωριζει τοσο για την αποδοση, οσο και τα χαρακτηριστικα λειτουργιας. Αντιστοιχα η αυξηση της πιεσης του συστηματος αμεσου ψεκασμου στα 250 bar, ο σχεδιασμος του θαλαμου καυσης και το διπλο συστημα μεταβλητου χρονισμου, προσφερουν κορυφαια ελαστικοτητα τοσο στις χαμηλες οσο και τις μεσαιες στροφες, με παραλληλα εξαιρετικα χαμηλη καταναλωση καυσιμου. Η αξιοπιστια του συνολου εχει εξασφαλιστει απο τις εξελιγμενες μεθοδους παραγωγης που εφαρμοζει η Renault, αλλα και απο τις εντατικες δοκιμες του νεου κινητηρα που ξεπερασαν τις 40.000 ωρες.

Το νεο κινητηριο συνολο συνδυαζεται με μηχανικα κιβωτια, καθως και με το αυτοματο κιβωτιο διπλου συμπλεκτη EDC. Μετα τα Scenic και Grand Scenic, τα οποια αναμενεται να ειναι διαθεσιμα με το νεο συνολο μεσα στο 2018, ο κινητηρας θα χρησιμοποιηθει και σε αλλα μοντελα του GROUPE RENAULT.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!