180 ιστορικά αυτοκίνητα της Opel στη γραμμή εκκίνησης

Απο το θρυλικο Ascona 400 μεχρι το Corsa Cup

Το Bodensee Klassik 2019 ξεκινησε το απογευμα της 2ας Μαϊου, στην πολη Friedrichshafen. Την Παρασκευη (σκελος 1, Bregenz-Reutte-Bregenz) και το Σαββατο (σκελος 2, Bregenz-Ravensburg-Bregenz), 180 κλασικα αυτοκινητα σε αριστη κατασταση διανυουν συνολικα 530 χλμ. περνωντας απο τις περιοχες Vorarlberg, Tirol, Allgäu και Upper Swabia. Φετος το «παρων» δινουν θρυλικα ονοματα της Opel απο τους αγωνες ραλι. Το Ascona B 400 – το μοντελο που οδηγησαν οι Walter Röhrl και Christian Geistdörfer, οταν εγιναν Παγκοσμιοι Πρωταθλητες το 1982 – πλαισιωνεται απο κλασικα αυτοκινητα οπως τα “Kulläng” Kadett και Irmscher Commodore. Τα cockpit επανδρωνονται απο διασημα ονοματα: Ο πρεσβευτης της Opel και νικητης του Le Mans, Jockel Winkelhock, θα οδηγησει ενα Kadett C GT/E, ο ηθοποιος Florian Bartholomäi αντιστοιχα ενα 1983 Corsa A Cup, και ο Αντιπροεδρος Επικοινωνιων της Opel, Harald Hamprecht θα καθισει στο τιμονι ενος Commodore B GS/E 190 hp.



Συμμετεχουν τα εξης κλασικα αυτοκινητα Opel:

Opel Kadett B “Kulläng“ (106hp), model year 1971
Opel Commodore B GS/E (190hp), model year 1972
Opel Kadett C GT/E (160hp), model year 1978
Opel Ascona B 400 (240hp), model year 1981
Opel Corsa A Cup (83hp), model year 1983
Opel Kadett E GSi (115hp), model year 1985


Επιπλεον, ενα αγωνιστικο Opel του 1903, μια εκδοση αυτοκινητου τουρισμου μεγαλων αποστασεων του Manta A και ενα 210hp Opel Insignia Grand Sport 4×4 θα εκτιθενται μπροστα απο το συνεδριακο κεντρο Bregenz Festspielhaus. Το αποκλειστικο μοντελο της τρεχουσας ναυαρχιδας της Opel ειναι βαμμενο στο κιτρινο αγωνιστικο χρωμα των θρυλικων μοντελων απο το Rüsselsheim.

«Το Bodensee Klassik ειναι παντα ενα σημαντικο γεγονος για την Opel – ποσο μαλλον εφετος που γιορταζουμε 120 χρονια στην παραγωγη αυτοκινητων. Το Μαϊο του 1899, ξεκινησε η πλουσια παραδοση  της Opel στο μηχανοκινητο αθλητισμο. Με το Opel Patentmotorwagen ‘System Lutzmann’, το πρωτο Opel συμμετειχε σε αγωνα ραλι αυτοκινητων» δηλωσε ο Hamprecht.


Το 1966, η Opel παρουσιασε την εκδοση ραλι του Kadett. Στα τελη της δεκαετιας του 1960 και στις αρχες τις δεκαετιας του 1970, το Kadett B ηταν το δημοφιλεστερο αυτοκινητο των αγωνων ραλι. Η Opel Motorsport εκανε ντεμπουτο ως εργοστασιακη ομαδα στο “Monte” το 1969 – πριν απο 50 χρονια. Ενα Kadett B 1900 κερδισε στο Group 1. Το 1973, το νεαρο ταλεντο της εποχης, Walter Röhrl, ελαβε μερος στο Monte Carlo Rally για πρωτη φορα με ενα Irmscher Commodore B GS/E. Μολις ενα χρονο αργοτερα, με συνοδηγο τον Jochen Berger, ο Röhrl κατεκτησε τον τιτλου του Ευρωπαϊκου Πρωταθληματος Rally με ενα Ascona A. Το 1975 κερδισαν τον πρωτο τους αγωνα στο Παγκοσμιο Πρωταθλημα στο Ραλι Ακροπολις με το ιδιο αυτοκινητο. Το 1979, οι Jochi Kleint και Gunter Wanger εγιναν Ευρωπαιοι Πρωταθλητες Ραλι. Το αυτοκινητο τους ηταν ενα Ascona B με 186 ιππους, πανω στο οποιο εξελιχθηκε το Ascona 400. Το 1982, ο Walter Röhrl κερδισε το Παγκοσμιο Πρωταθλημα με συνοδηγο τον Christian Geistdörfer στο cockpit ενος Opel Ascona B 400. Απο το 2015, η Opel Motorsport εχει  κερδισει στο Junior European Rally Championship τεσσερις φορες με το ADAM R2 190hp. Φετος, η ADAC Opel Rallye Junior Team θα επιδιωξει να κατακτησει τον πεμπτο συνεχομενο τιτλο στο FIA ERC3 Junior Championship.


Μεγαλα ονοματα, αξιοσημειωτες επιτυχιες, θρυλικες επιδοσεις

Το πιο παλιο Opel που συμμετεχει στο Bodensee Klassik ειναι το Kadett B 1900 Rallye του 1971, πρωην εταιρικο αυτοκινητο του Σουηδου, εργοστασιακου οδηγου της Opel, Anders Kulläng. Στην εκδοση  \”Sprint\” 106hp, το Kadett ηταν ιδανικο για ερασιτεχνικους αγωνες.  Το Commodore B GS/E του 1972 ηταν τελειως διαφορετικο: επειδη το top model της σειρας Commodore δεν ειχε παρει ακομα εγκριση τυπου την εποχη του Monte Carlo Rally, οι Walter Röhrl και Jochen Berger αγωνιστηκαν σε ειδικο group αυτοκινητων τουρισμου. Το Kadett C GT/E (160hp) του 1978, το πιο επιτυχημενο αυτοκινητο ραλι του Group 1 της εποχης του, οδηγειται απο εναν πραγματικο επαγγελματια, αστερι των αυτοκινητων τουρισμου και πρεσβευτη της Opel, Jockel Winkelhock. Ομως περα απο τη συμμετοχη επαγγελματιων οδηγων, πρεπει να προωθουνται και τα νεαρα ταλεντα. Ηδη πριν απο 40 χρονια, η Opel δημιουργησε το Kadett Cup για ερασιτεχνες οδηγους. Μετα τα Kadett C και D, το 1983 ηρθε το Corsa A 83hp στα πλαισια  του προγραμματος ONS Opel Junior Cup για ραλι και πιστες. Μεγαλυτερο και ισχυροτερο: το Opel Kadett E GSi. Ο Sepp Haider και ο συνοδηγος του Ferdi Hinterleitner κερδισαν το Γερμανικο Πρωταθλημα Ραλι το 1989 με το Group A Kadett.


Η Opel προωθει αυτη τη στιγμη νεαρους οδηγους στο ADAC Rallye Cup, το οποιο διοργανωνεται με την εκδοση 140hp Cup του ADAM. Εκτος απο το ελκυστικο χρηματικο επαθλο, ο νικητης εχει τη δελεαστικη προοπτικη να εξασφαλισει ενα ADAM R2 με πακετο ανταλλακτικων για την επομενη σεζον. Η Opel προσφερει επισης στους συμμετεχοντες στο Cup επιτοπου τεχνικη και διαχειριστικη υποστηριξη, καθως και ενα πακετο εκκινησης για τους νεοεισαχθεντες στο θεσμο.


Εν οψει της σεζον του 2021, η Opel θα εξελιξει ενα νεο R2 μοντελο βασισμενο στο προσεχες Corsa, το οποιο θα χρησιμοποιηθει τοσο στο Ευρωπαϊκο Πρωταθλημα οσο και σε διεθνεις  αγωνες ιδιωτων. Ο κατασκευαστης εχει μακρα παραδοση και παραμενει πληρως προσηλωμενος στο μηχανοκινητο αθλητισμο για το μελλον.


Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!