Λεπτομέρεια οχήματος

ALFA ROMEO Giulia 2.9 510hp Βενζίνη QUADRIFOGLIO AT

106,000
  • Request More Info
  • Make an Offer
  • Schedule Test Drive
  • Email to a Friend
  • Financial Form
  • Εκτύπωση
ALFA ROMEO Giulia 2.9 510hp Βενζίνη QUADRIFOGLIO AT ALFA ROMEO Giulia 2.9 510hp Βενζίνη QUADRIFOGLIO AT ALFA ROMEO Giulia 2.9 510hp Βενζίνη QUADRIFOGLIO AT ALFA ROMEO Giulia 2.9 510hp Βενζίνη QUADRIFOGLIO AT ALFA ROMEO Giulia 2.9 510hp Βενζίνη QUADRIFOGLIO AT ALFA ROMEO Giulia 2.9 510hp Βενζίνη QUADRIFOGLIO AT ALFA ROMEO Giulia 2.9 510hp Βενζίνη QUADRIFOGLIO AT ALFA ROMEO Giulia 2.9 510hp Βενζίνη QUADRIFOGLIO AT ALFA ROMEO Giulia 2.9 510hp Βενζίνη QUADRIFOGLIO AT ALFA ROMEO Giulia 2.9 510hp Βενζίνη QUADRIFOGLIO AT ALFA ROMEO Giulia 2.9 510hp Βενζίνη QUADRIFOGLIO AT ALFA ROMEO Giulia 2.9 510hp Βενζίνη QUADRIFOGLIO AT ALFA ROMEO Giulia 2.9 510hp Βενζίνη QUADRIFOGLIO AT ALFA ROMEO Giulia 2.9 510hp Βενζίνη QUADRIFOGLIO AT ALFA ROMEO Giulia 2.9 510hp Βενζίνη QUADRIFOGLIO AT

Η πρώτη Alfa που θέλετε να αγοράσετε μετά από πολύ καιρό. Η Giulia είναι η απάντηση της ιταλικής μάρκας στις BMW Σειρά 3, Mercedes-Benz C-Class, Audi A4 και Jaguar XE - ένα μεσαίου μεγέθους σεντάν με μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα με κίνηση στους πίσω τροχούς (η οποία υποστηρίζει επίσης το νέο SUV Stelvio) στην οποία η Alfa (ή η μητρική εταιρεία FCA) επένδυσε δισεκατομμύρια σε μια προσπάθεια να οδηγήσει την Alfa από τις 75.000 πωλήσεις ετησίως στις 400.000 μέσα σε τρία χρόνια. Αυτό... δεν συνέβη. Αλλά σίγουρα δεν είναι επειδή η Giulia είναι ένα υποβαθμισμένο εξάρτημα. Οδηγώντας την, είναι στην πραγματικότητα ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα που μπορούν να αγοράσουν τα χρήματα.

Όπως και οι ανταγωνιστές του, υπάρχει ένας κινητήρας σε κάθε γεύση και για κάθε περίσταση. Συνολικά, υπάρχουν δύο βενζινοκινητήρες, δύο ντίζελ και ένα σούπερ καυτό μοντέλο επιδόσεων - το twin turbo V6 Quadrifoglio των 503 ίππων. Αυτό είναι πολύ ιδιαίτερο. Όσον αφορά τις προδιαγραφές, έχετε Super, Speciale, Veloce και αυτό το ριψοκίνδυνο Quadrifoglio με τις τιμές να ξεκινούν λίγο κάτω από τις 35.000 λίρες και να φτάνουν μέχρι τις 70.000 λίρες για ένα πλήρως φορτωμένο super saloon.

Με αυτά τα χρήματα, μπορείτε να αποκτήσετε αρκετή τεχνολογία, ιδιαίτερα στην Quadrifoglio. Torque vectoring και κάποιο νέο σύστημα πέδησης που χρησιμοποιεί ένα παραδοσιακό σερβομηχανισμό μαζί με το σύστημα ελέγχου ευστάθειας για να βελτιώσει προφανώς τις αντιδράσεις. Όλα τα αυτοκίνητα διαθέτουν το συνηθισμένο σετ προειδοποίησης σύγκρουσης, ανίχνευσης πεζών και αυτόνομης πέδησης που θα μπορούσατε ποτέ να χρειαστείτε.

Από δυναμική άποψη, η Alfa το έχει καταφέρει με την πρώτη της προσπάθεια. Ανεξαρτήτως προδιαγραφών, η Giulia έχει την έμφυτη αίσθηση ενός πραγματικού αυτοκινήτου οδηγού. Η θέση του καθίσματος είναι εξαιρετική, το τιμόνι φανταστικά γρήγορο (που την κάνει σβέλτη, σχεδόν σαν να έχει τιμόνι στους πίσω τροχούς) και έχει εξαιρετική ισορροπία και πιο παιχνιδιάρικη διάθεση από τους ανταγωνιστές της.

Φαίνεται επίσης καλό. Η επιθετικότητα αυξάνεται καθώς περνάτε μέσα από τη σειρά, αλλά υπάρχει ένα υπέροχο τακτοποιημένο και πολύ ζωντανό πρόσωπο σε όλα αυτά, ενώ οι πλευρικές μορφές είναι απλές και οργανικές. Όπως θα περιμένατε, η Quadrifoglio είναι ένα θυμωμένο θηρίο, αλλά ακόμα και στις χαμηλότερες εκδόσεις η Giulia εξακολουθεί να κάθεται φανταστικά καλά στους τροχούς της. Είναι μια Alfa, άλλωστε.

Είναι επίσης αρκετά ελαφρύ. Οι πόρτες, τα φτερά, οι κινητήρες και τα μέρη των συστημάτων πέδησης και ανάρτησης είναι όλα κατασκευασμένα από αλουμίνιο, ενώ ο άξονας μετάδοσης κίνησης είναι από ανθρακονήματα. Το γρήγορο πηγαίνει τα πράγματα ακόμα πιο μακριά, με καπό από ανθρακονήματα, οροφή από ανθρακονήματα, σπόιλερ και splitters από ανθρακονήματα και κεραμικούς δίσκους. Η κατανομή του βάρους όλων των εκδόσεων είναι 50/50 (είναι πισωκίνητο, μην ξεχνάτε). Η Alfa φαίνεται επίσης ιδιαίτερα περήφανη για τη ρύθμιση της ανάρτησης και του συστήματος διεύθυνσης της Giulia, με διπλά ψαλίδια εμπρός και διάταξη τεσσάρων βραχιόνων για τον πίσω άξονα που την κάνει να οδηγείται απίστευτα καλά. Πολύ καλύτερα από ό,τι θα περιμένατε από ένα αυτοκίνητο με τόσο σύντομη περίοδο εξέλιξης, αυτό είναι σίγουρο.

Η μελέτη των υλικών στην καμπίνα του Quadrifoglio σερβίρει ένα πιάτο σύγχυσης, καθώς υπάρχουν μερικά υπέροχα στοιχεία: τα μεγάλα μεταλλικά paddles στην κολόνα του τιμονιού που κινούνται με υπέροχη σταθερότητα, οι εκτεθειμένες επενδύσεις από carbon (στο κορυφαίο μοντέλο) και οι αριστοκρατικές ραφές με πράσινο και λευκό χρώμα σε αντίθεση. Αλλά υπάρχουν και τα βασικά, ανέμπνευστα και ελαφρώς άθλια μέρη: τα χειριστήρια της θέρμανσης, οι μοχλοί της κολόνας και ο τρόπος με τον οποίο η ζώνη ασφαλείας χτυπάει-χτυπάει-χτυπάει στην κολόνα Β, αν δεν υπάρχει συνοδηγός που κάθεται δίπλα στον οδηγό.

ALFA ROMEO Giulia
Ετυμηγορία
Το μικρό σεντάν που πρέπει να αγοράσετε αν έχετε βαρεθεί να βλέπετε παντού BMW και Audi όπως εμείς Ακούστε τις φανφάρες, πρόκειται για μια πισωκίνητη Alfa που είναι πραγματικά πολύ καλή. Η ενημερωμένη τεχνολογία βοηθά επίσης
Εσωτερικό & Πρακτικότητα
7.3
Κόστος λειτουργίας
6.9
Απόδοση & κίνηση
9.5
Παράγοντας ευεξίας
9.4
Ασφάλεια
8.2
Αξιολόγηση αναγνώστη1 Ψηφίστε
9
Πλεονεκτήματα
Είναι όμορφο. Είναι πολύ καλό στην οδήγηση. Και είναι μια RWD Alfa, όχι μια Audi μπλα-μπλα.
Μειονεκτήματα
Βελτιώσεις το 2020 βοήθησαν το εσωτερικό και το infotainment, αλλά εξακολουθεί να είναι κάτω από τα γερμανικά πρότυπα
8.3
Wildcard

ΤΕΧΝΙΚΆ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΆ ΚΙΝΗΤΉΡΑ -  2.9L V6 8AT (510 HP)
Κύλινδροι
V6
Κυβισμός
2891 cm3
Ισχύς
375 KW @ 6500 RPM
510 HP @ 6500 RPM
503 ΊΠΠΟΙ ΣΤΙΣ 6500 ΣΤΡΟΦΈΣ ΑΝΆ ΛΕΠΤΌ
Ροπή
443 lb-ft @ 2500-5500 RPM
601 Nm @ 2500-5500 RPM
Σύστημα καυσίμου
Άμεσος ψεκασμός με υπερτροφοδότηση
Καύσιμο
Βενζίνη
Χωρητικότητα καυσίμου
15,3 γαλόνια (57,9 L)
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΈΣ ΕΠΙΔΌΣΕΩΝ
Κορυφαία ταχύτητα
191 mph (307 km/h)
Επιτάχυνση 0-62 Mph (0-100 km/h)
3.9 s
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΈΣ ΜΕΤΆΔΟΣΗΣ
Τύπος κίνησης
Οπίσθιος τροχός κίνησης
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΦΡΕΝΩΝ
Μπροστινό
Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω
Αεριζόμενοι δίσκοι
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
Μέγεθος ελαστικού
P245/35ZR19 || P285/30ZR19
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος
182,6 in (4638 mm)
Πλάτος
73,7 in (1872 mm)
Ύψος
56,1 in (1425 mm)
Μπροστινή/πίσω τροχιά
61/62,6 in (1.549/1.590 mm)
Μεταξόνιο
111 in (2819 mm)
Απόσταση από το έδαφος
3,9 in (99 mm)
Αεροδυναμική (Cd)
0.32
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ (NEDC)
Πόλη
19 mpg ΗΠΑ (12,4 L/100Km)
Αυτοκινητόδρομος
41,3 mpg ΗΠΑ (5,7 L/100Km)
Συνδυασμένο
28,7 mpg ΗΠΑ (8,2 L/100Km)
Ρύποι
189 g/km
Description
  • 0-100 3,9
  • Μάρκα ALFA ROMEO
  • Μοντέλο Giulia
  • Αμάξωμα Sedan
  • Βάρος 1726
  • Τελική ταχύτητα 307
  • Μετάδοση κίνησης AWD
  • Ιπποδύναμη 510
  • Καύσιμο Βενζίνη
  • Κατανάλωση 8,2
  • Έκδοση Giulia 2.9 510hp Βενζίνη QUADRIFOGLIO AT
  • Ρύποι 189
  • Ροπή 600/2500
  • Κυβισμός 2891
Αποδοτικότητα καυσίμου
Fuel Economy Rating
12.4
5.7

Η πραγματική βαθμολογία διαφέρει ανάλογα με τις επιλογές, τις συνθήκες οδήγησης, τις συνήθειες οδήγησης και την κατάσταση του οχήματος

Υπολογισμός χρηματοδότησης
Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!