40 χρόνια Renault TRAFIC & MASTER

Μετα απο 22 χρονια στην αγορα, το Renault Estafette ολοκληρωσε τον κυκλο του το 1980.


Ηταν το πρωτο Renault με την κινηση εμπρος, ενω οι συρομενες πλευρικες του πορτες και η επιπεδη επιφανεια φορτωσης, εκαναν αυτο το γαλλικο επαγγελματικο πολυ ευκολο στη χρηση. Δεν ειχε εμπρος προβολο, πραγμα που διευκολυνε την ορατοτητα του οδηγου, ενω ηταν διαθεσιμο σε ποικιλια εκδοσεων. Ηταν ενα μοντελο που το λατρεψαν τοσο οι πωλητες παγωτων, οσο και οι δεινοι παραθεριστες.

Ομως οι συγχρονες καταναλωτικες αναγκες οδηγουν τις εξελιξεις, οποτε και το εμβληματικο αυτο μοντελο αντικατασταθηκε απο δυο ξεχωριστα ελαφρα επαγγελματικα μοντελα, το μεσαιο TRAFICκαι το μεγαλυτερο MASTER.
Και τα δυο μοντελα εκαναν αμεσως επιτυχια και μαζι με το KANGOO πετυχαν να οδηγησουν τη Renault στην πρωτη θεση των πανευρωπαϊκων πωλησεων ελαφρων επαγγελματικων (εξαιρουμενων των pickups) απο το 1998.

Renault TRAFIC


Εχοντας ψηφιστει Vanτης Χρονιας 2012 και Ελαφρυ Επαγγελματικο της Χρονιας 2015, το RenaultTRAFIC ειναι πολλα περισσοτερα απο ενα απλο επαγγελματικο οχημα. Ειναι μια ευρεια γκαμα επιλογων που ξεκιναει απο το απλο Vanκαι φτανει εως το πολυτελες minibus SpaceClass, που εχει ολες τις ανεσεις μιας λιμουζινας.
Το TRAFICδιατιθεται σε δυο μηκη και 2 επιλογες υψους αμαξωματος, ενω υπαρχουν 275 διαφορετικες εκδοσεις του με μεταφορικη δυνατοτητα απο 3,2 – 8,6 μ3(800-1400 κιλα), ειτε ως κλειστο Van ειτε ως minibus, με την κινηση στους εμπρος η τους πισω τροχους. Με ολες αυτες τις δυνατοτητες, το TRAFIC ειναι ενα εμπορικα επιτυχημενο μοντελο, με πωλησεις πανω απο 2 εκ. μοναδες απο το λανσαρισμα του, το 1980.

Renault MASTER


Εχοντας ψηφιστει Vanτης Χρονιας 1998 και 2004, το Renault MASTERσυνεχιζει την επιτυχημενη του πορεια μεχρι και σημερα.
Απο το λανσαρισμα του, το 1980, καθε γενια του ξεχωρισε με την καινοτομια, την πρακτικοτητα και την οικονομια της ως η απολυτη επιλογη για τις αναγκες του επαγγελματια. Τα νουμερα μιλανε απο μονα τους. Το 2019 ηταν η 5η συνεχομενη χρονια πωλησεων ρεκορ, με περισσοτερα απο 2,8 αυτοκινητα να εχουν πουληθει απο το 1980.
Το MASTERκατασκευαζεται στο εργοστασιο της Sovab, στη Batillyτης Λωρραινης και ειναι, πλεον, ενα διεθνες μοντελο που πωλειται σε περισσοτερες απο 50 χωρες. Η νεα εκδοση του μοντελου, που παρουσιαστηκε το 2019, ειναι διαθεσιμη σε 350 παραλλαγες, με 3 μηκη και 3 υψη αμαξωματος, κινηση στους εμπρος, τους πισω και τους 4 τροχους.
Μαλιστα, απο το 2018 ειναι διαθεσιμη και η ηλεκτρικη του εκδοση MASTER Z.E.
Με τα TRAFICκαι MASTERαμφοτερα στις πρωτες 3 θεσεις των πωλησεων, το καθενα στην κατηγορια του, η Renaultπαραμενει ηγετης στα ελαφρα επαγγελματικα στην Ευρωπη απο το 1998. Παραλληλα, μεσα στο 2019, η Renault ηταν ηγετης και στα ηλεκτρικα ελαφρα επαγγελματικα για 9η συνεχομενη χρονια, με σχεδον μια στις δυο (42,5%) πωλησεις ηλεκτρικων επαγγελματικων να ανηκουν στα ηλεκτρικα της (EVs) οχηματα.
Χτιζοντας πανω σε αυτη την επιτυχια, η Renault συνεχιζει να επιδιωκει την καινοτομια, με στοχο την υπεροχη στη βιωσιμη μετακινηση, με το λανσαρισμα των KANGOO Z.E. Hydrogen, που εγινε στο τελος του 2019, αλλα και το λανσαρισμα του MASTER Z.E.Hydrogen που εγινε στις αρχες του τρεχοντος ετους.


Τα TRAFICκαι MASTERγιορταζουν τα 40α τους γενεθλια μαζι με τα εκατομμυρια των επαγγελματιων στο τιμονι τους, ανοιγοντας τον δρομο για τη νεα εποχη της αυτοκινησης.

Leave a Reply

Top
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!