Και γιατι αυτο ειναι \”μεγαλα νεα\” για εμας; Ελα τωρα: 1.400αρι με 170 αλογα, πισωκινητο, καμπριο και ομορφο. Κι εσυ το γλυκοκοιτας…
Διαβασε εδω τις πληροφοριες μας για το Abarth 124 Spider.
Με την επιστροφη του στην αμερικανικη αγορα το καλοκαιρι του 2016, το 124 Spider εχει απο τη μια τα κοινα χαρακτηριστικα με τα τελευταια μοντελα της εταιρειας, απο την΄αλλη ομως ευθειες παραπομπες στο μοντελο του 1966. Οπως για παραδειγμα τα πισω φωτιστικα σωματα, η και μερος των εμπρος. Και γιατι αυτο ειναι μεγαλα νεα; Επειδη, ακριβως, ειναι η πρωτη φορα που ο Multiair 1,4 μπαινει σε πισωκινητο setup.
Παρα το γεγονος οτι το νεο 124 Spider εχει αυξημενες διαστασεις και υπερτροφοδοτουμενο κινητηρα η διαφορα βαρους σε σχεση με το MX5 δεν ξεπερνα τα 43-47 κιλα αναλογα την εκδοση, η ροπη θα κανει την διαφορα αφου ο 1.4 Multiair με 250Νm ροπης εχει 25% υψηλοτερη ροπη απο τον κορυφαιο κινητηρα του ΜΧ5 2.0 και 67% υψηλοτερη απο τον βασικο 1.5.
Το νεο μοντελο θα προσφερεται και με αυτοματο και με χειροκινητο κιβωτιο εξι ταχυτητων και αρχικα θα ειναι διαθεσιμο σε δυο εκδοσεις: Τις Classica και Lusso. Το μοντελο θα ειναι διαθεσιμο σε εξι χρωματα, αναμεσα στα οποια τα Rosso Passione (κοκκινο), Bianco Gelato (ασπρο του… παγωγου), Nero Cinema (μαυρο μεταλλικο), Grigio Argento (γκρι μεταλλικο), Grigio Moda (σκουρο γκρι μεταλλικο) και Bronzo Magnetico (μπρονζε μεταλλικο). Η εκδοση Lusso θα διατιθεται επισης και σε tri-coat Bianco Perla (Crystal White Pearl).
Η Fiat για να γιορτασει την επιστροφη του κλασικου, θα προσφερει τα πρωτα 124 σε limited-edition Prima Edizione Lusso, οπως αυτο που θα εκτεθει στο Σαλονι του Los Angeles. Το καθε ενα απο αυτα θα ειναι αριθμημενο με ενα ειδικο σημα και θα διατιθεται σε ενα αποκλειστικο χρωμα μπλε (Azzuro Italia) με premium δερματινα καθισματα. Οι πρωτοι 124 τυχεροι θα παρουν επισης και limited-edition πραγματακια, οπως ρουχα και ποστερ.
Και, τι αλλο νεο υπαρχει; Οι αναρτησεις, για παραδειγμα: Μπροστα, θα φορα διπλους βραχιονες και πισω multi-link, ειδικα σχεδιασενους για μεγαλυτερη σταθεροτητα σε αγρια φρεναρισματα και στις στροφες. Το τιμονι, με ηλεκτρικη υποβοηθηση (διπλου πηνιο), θα ειναι ελαφρυ, αλλα θα παρεχει τις απαραιτητες πληροφοριες στον οδηγο.
Η Fiat υποσχεται περιορισμενους αεροδυναμικους θορυβους στο εσωτερικο, καθως και ευκολο, γρηγορο (χειροκινητο) ανοιγμα της μαλακης οροφης.
Διαβασε εδω και εδω πως προβλεπαμε (και πεσαμε παλι μεσα) το 124 Spider.