Ford Transit & Transit Custom με νέους κινητήρες Ford EcoBlue

Τα νεα επαγγελματικα οχηματα Ford Transit και Transit Custom λανσαρουν το νεο κινητηρα Ford EcoBlue diesel, με σημαντικα μειωμενο κοστος χρησης και βελτιωμενες επιδοσεις 

Ο 2λιτρος κινητηρας Ford EcoBlue φιλοσοφιας downsizing βελτιωνει την οικονομια μεχρι 13%, αποδιδει περισσοτερη ροπη στις χαμηλες στροφες και προσφερει μεταβλητα διαστηματα σερβις μεχρι 2 ετων/60.000 χλμ. 

Προηγμενος diesel, σχεδιασμενος για να συνεχισει την παραδοση αξιοπιστιας του Transit με δοκιμες αντοχης που αντιστοιχουν σε 5,5 εκατομμυρια χλμ., πληροι τις προδιαγραφες χαμηλων εκπομπων ρυπων Euro Stage VI 

Νεες τεχνολογιες υποστηριξης οδηγου οπως Side Wind Stabilisation και Pre-Collision Assist με Pedestrian Detection. Εξαταχυτο αυτοματο κιβωτιο, διαθεσιμο απο τα τελη του 2016

Νεα μοντελα Ford Transit και Transit Custom κανουν ντεμπουτο στην Εκθεση Επαγγελματικου Αυτοκινητου στο Birmingham, διατιθενται ηδη για παραγγελια με παραδοση στα μεσα του 2016

Τα νεα επαγγελματικα οχηματα Ford Transit και Transit Custom με τον ολοκαινουργιο, προηγμενο 2λιτρο Ford EcoBlue diesel κανουν το παγκοσμιο ντεμπουτο τους στην Εκθεση Επαγγελματικου Αυτοκινητου στο Birmingham της Βρετανιας προσφεροντας βελτιωμενο κοστος χρησης και αυξημενες επιδοσεις απο τα μεσα του 2016.

Ο κινητηρας επομενης γενιας Ford EcoBlue που δημιουργηθηκε απο λευκη κολλα χαρτιου αυξανει την αποδοση μεχρι 13% συγκριτικα με τον απερχομενο 2.2L TDCi, με εκπομπες CO2 απο 157 g/km, και βελτιωνει σημαντικα τη ροπη στις χαμηλες στροφες και την ελαστικοτητα. Ο νεος κινητηρας θα προσφερει επισης μεταβλητα διαστηματα σερβις εως 2 ετων/60.000 χλμ. για τα Transit και Transit Custom.

Ο νεος 2λιτρος Ford EcoBlue diesel φιλοσοφιας downsizing εχει σχεδιαστει για να πληροι τα αυστηρα προτυπα αντοχης επαγγελματικων οχηματων Ford – κατι εξασφαλισμενο με δοκιμες αντοχης που αντιστοιχουν σε 5,5 εκατομμυρια χλμ., συμπεριλαμβανομενων 400.000 χλμ. δοκιμων στα χερια πραγματικων πελατων Transit.


«Η προκληση ηταν να παρουμε το δημοφιλες Transit και να μειωσουμε το λειτουργικο κοστος, να βελτιωσουμε τις επιδοσεις, να το κανουμε λιγοτερο ρυπογονο, με πιο αθορυβη καμπινα, ασφαλεστερο και ακομα πιο ανθεκτικο,» δηλωσε ο Pete Reyes, επικεφαλης επαγγελματικων οχηματων της Ford Ευρωπης. «Αυτο ακριβως πετυχαμε στα νεα Transit και Transit Custom με το νεο κινητηρα Ford EcoBlue.»

Καθαρες τεχνολογιες diesel πετυχαινουν εξαιρετικα χαμηλες εκπομπες ρυπων συμφωνα με τα αυστηρα προτυπα Euro Stage VI που θα ισχυουν απο το Σεπτεμβριο του 2016, και θα απαιτουν 55% μειωση στις εκπομπες NOx συγκριτικα με τα προτυπα Euro Stage V.

Περα απο τη γκαμα των νεων κινητηρων, τα Transit και Transit Custom διατιθενται τωρα για παραγγελια με προηγμενες τεχνολογιες υποστηριξης οδηγους οπως το Συστημα Προστασιας απο Πλευρικους Ανεμους (Side Wind Stabilisation) και το Συστημα Υποβοηθησης Αποφυγης Συγκρουσης με Αναγνωριση Πεζων (Pre-Collision Assist with Pedestrian Detection). Απο τα τελη του 2016, οι πελατες θα μπορουν επισης να παραγγειλουν ενα εξαρι αυτοματο κιβωτιο αντι του χειροκινητου και ενα νεο συστημα πισω αεραναρτησης με τα μοντελα Transit Custom Kombi.

Το Transit 2 τονων και το Transit Custom 1 τονου ειναι βασικα μοντελα της ανανεωμενης οικογενειας Ford Transit, που περιλαμβανει επισης τα μικροτερα Transit Connect και Transit Courier van. Η πληρης γκαμα επαγγελματικων οχηματων ανεδειξε τη Ford σε Νο1 μαρκα επαγγελματικων στην Ευρωπη το 2015 – για πρωτη φορα μεσα σε 19 χρονια – με συνολικες πωλησεις 280.000 οχηματων, αυξηση 23% μεσα σε ενα χρονο.

Η αναπτυξη συνεχιστηκε το πρωτο τριμηνο του 2016, με συνδυασμενες πωλησεις 50.100 οχηματων Transit και Transit Custom στην Ευρωπη, αυξηση 15% απο την προηγουμενη χρονια.


Καθαροτερος, πιο αποδοτικος και πολιτισμενος Ford EcoBlue diesel
Ο νεος 2λιτρος Ford EcoBlue diesel χρησιμοποιει νεα αρχιτεκτονικη στην οποια θα βασιστει η επομενη γενια καθαρων, αποδοτικων και πολιτισμενων κινητηρων που προοριζονται για τα μελλοντικα επιβατικα και επαγγελματικα οχηματα Ford.

Ο κινητηρας εχει εξελιχθει συμφωνα με τις τελευταιες τεχνολογιες υπερσυμπιεσης, ψεκασμου καυσιμου, συστηματος καυσης, δομικης σχεδιασης και χαμηλων τριβων. Σαν αποτελεσμα, πετυχαινει σημαντικες βελτιωσεις στην αποδοση καυσιμου, τις επιδοσεις και την πολιτισμενη λειτουργια, σε συνδυασμο με την εξαιρετικη αντοχη και το χαμηλο κοστος χρησης που απαιτουνται για τον κινητηρα ενος Transit.

Για τα Transit και Transit Custom, ο κινητηρας 2.0L Ford EcoBlue διατιθεται σε εκδοσεις 105 PS, 130 PS και 170 PS, καθε μια απο τις οποιες προσφερει αυξημενη ισχυ και ροπη συγκριτικα με τον απερχομενο 2.2.L. Η βελτιωμενη ροπη στις χαμηλες στροφες – 20% επιπλεον στις 1.250 rpm – μεταφραζεται σε καλυτερη ελαστικοτητα και αποκριση στην καθημερινη οδηγηση.

Το μειωμενο λειτουργικο κοστος υποστηριζεται απο μια αισθητα βελτιωμενη αποδοση καυσιμου. Τα μοντελα Transit που ειναι εφοδιασμενα με το Auto-Start-Stop πετυχαινουν εκπομπες CO2 απο 174 g/km και μεση καταναλωση απο 6,6 l/100 km – 10% λιγοτερο απο το αντιστοιχο απερχομενο μοντελο.

Τα Transit Custom με Auto-Start-Stop πετυχαινουν εκπομπες CO2 απο 157 γραμ. / χλμ. με μεση καταναλωση απο 6,1 λιτρων/100 χλμ. – 13% λιγοτερο απο το αντιστοιχο απερχομενο μοντελο.

Η Ford εκτιμα οικονομια καυσιμου εως 1.600 ευρω για καθε 130.000 χλμ. για το χρηστη του νεου Transit Custom van 105 ιππων συγκριτικα με το προηγουμενο μοντελο 100 ιππων.

Το κοστος προγραμματισμενων σερβις μειωνεται, με τα εκτεταμενα μεταβλητα διαστηματα σερβις που φτανουν τα δυο ετη /60.00 χλμ. να προσφερουν επιπλεον εως και 10.000 χλμ. μεταξυ των σερβις τοσο για το Transit οσο και για το Transit Custom.

Για να πληροι τα προτυπα εκπομπων ρυπων Euro Stage VI, ο 2λιτρος Ford EcoBlue diesel εχει βελτιστοποιημενο συστημα καυσης με Συστημα Μετεπεξεργασιας Καυσαεριων (SCR) χρησιμοποιωντας AdBlue® (διαλυμα ουριας).


Ο νεος κινητηρας βελτιωνει επισης την ανεση του οδηγου οταν βρισκεται πολλες ωρες πισω απο το τιμονι διαθετοντας χαμηλα επιπεδα θορυβου και πολιτισμενη λειτουργια επιπεδου επιβατικου αυτοκινητου. Η κορυφαια δυναμικη συμπεριφορα των Transit και Transit Custom εχει αναβαθμιστει χαρη στον ανασχεδιασμο του συστηματος διευθυνσης με σκοπο την καλυτερη πληροφορηση (feedback), και τα νεα αμορτισερ που βελτιωνουν την ανεση και τον ελεγχο του οχηματος.

Προηγμενες τεχνολογιες υποστηριξης οδηγου και οχηματος
Παραλληλα με το νεο κινητηρα, τα νεα μοντελα Transit και Transit Custom ωφελουνται απο τις προηγμενες τεχνολογιες που αυξανουν την αυτοπεποιθηση και την ανεση του οδηγου πισω απο το τιμονι.


Χρησιμοποιωντας καμερα και τεχνολογια ρανταρ ιδια με τα επιβατικα μοντελα Ford, οπως τα Mondeo και S-MAX, οι πελατες των Transit και Transit Custom μπορουν να παραγγειλουν: 
         Pre-Collision Assist με Pedestrian Detection – μειωνει τη σφοδροτητα εμπροσθιων συγκρουσεων οπου εμπλεκονται οχηματα και πεζοι, η βοηθα τους οδηγους να τις αποφυγουν τελειως 
        Adaptive Cruise Control – χρησιμοποιει ρανταρ για να διατηρει μια προκαθορισμενη αποσταση απο το προπορευομενο οχημα
         Traffic Sign Recognition –ενημερωνει στους οδηγους για το πιο προσφατο οριο ταχυτητας που εχει ανιχνευτει, για τις πινακιδες ακυρωσης οριων και τα απαγορευτικα προσπερασης μεσα απο οπτικες ενδειξεις στην οθονη του πινακα οργανων


Το αναβαθμισμενο συστημα Δυναμικου Ελεγχου (ESC), ειναι στανταρ και στα δυο νεα μοντελα και προσφερει νεες λειτουργιες που βελτιωνουν την ευσταθεια σε ακραιες οδηγικες συνθηκες, μεταξυ των οποιων τρεις πατεντες Ford:
         Side Wind Stabilisation – Αυτη η νεα λειτουργια χρησιμοποιει τα φρενα στη μια πλευρα του οχηματος ωστε να αντισταθμισει μια ξαφνικη πλευρικη ριπη αερα 
         Curve Control – Προκειται για το μοναδικο προγραμμα που σχεδιασε η Ford για την επιβραδυνση του οχηματος μεσα σε μια στροφη με σταθερο και ελεγχομενο τροπο (π.χ. κατα την εξοδο απο αυτοκινητοδρομο με μεγαλη ταχυτητα)
         Roll Stability Control – Ο Ελεγχος Κλισεων του Αμαξωματος εμποδιζει την ανατροπη του οχηματος επεμβαινοντας στη ροπη του κινητηρα και φρεναροντας επιλεκτικα τους τροχους 


Μεσα στην καμπινα, οι πελατες του Transit μπορουν τωρα να παραγγειλουν το συστημα συνδεσιμοτητας SYNC 2 της Ford που διαθετει φωνητικες εντολες και νεα εγχρωμη οθονη αφης 6 ιντσων υψηλης αναλυσης. Οι φωνητικες εντολες του συστηματος SYNC2, προσφερουν τη δυνατοτητα ελεγχου του ηχοσυστηματος, του συστηματος πλοηγησης και των συνδεδεμενων κινητων τηλεφωνων μεσα απο απλες φωνητικες εντολες. Στα Transit Custom, μια νεα εγχρωμη οθονη 4 ιντσων προσφερεται στανταρ με συστημα συνδεσιμοτητας SYNC αντι της οθονης 3,5 ιντσων των προηγουμενων μοντελων. Τα νεα Transit και Transit Custom με το νεο κινητηρα Ford 2.0L EcoBlue αναγνωριζονται εξωτερικα απο μια νεα χρωμιωμενη λωριδα στον εμπρος κατω αεραγωγο.


Για βελτιωμενη ανεση και ευκολια στην πολη, οι πελατες των προσθιοκινητων εκδοσεων Transit και Transit Custom θα μπορουν να παραγγελνουν ενα εξαταχυτο αυτοματο κιβωτιο SelectShift απο τα τελη του 2016. Το κιβωτιο προσφερει ομαλες, αμεσες και αποδοτικες αλλαγες σχεσεων σε συνεργασια με τον Ford EcoBlue diesel, συμβατοτητα με το Auto-Start-Stop, αλλα και δυνατοτητα μηχανικων αλλαγων σχεσεων μεσω μπουτον στον επιλογεα.


Το μοναδικο στην κατηγορια συστημα πισω αεραναρτησης εχει εξελιχθει ειδικα για το Transit Custom και πληροι τα προτυπα αντοχης επαγγελματικων οχηματων Ford. Αυτο προσφερει βελτιστο ελεγχο των κλισεων του αμαξωματος και της αποστασης απο το εδαφος σε μια ευρεια ποικιλια συνθηκων φορτιου, σε συνδυασμο με βελτιωμενη ανεση επιβατων και δυναμικη συμπεριφορα στα μοντελα Kombi M1. 

Τα ανανεωμενα Transit και Transit Custom προσφερουν στους επαγγελματιες την ιδια ολοκληρωμενη γκαμα εκδοσεων με πολλαπλες επιλογες υψους οροφης και μεταξονιων, ποικιλες δυνατοτητες επιλογης μικτου βαρους οχηματος (GVW), και αμαξωματα οπως van, kombi για μεταφορα ατομων και φορτιου και διπλοκαμπινα (double-cab-in-van). Οι πελατες Transit μπορουν να επιλεξουν μοντελα με κινηση στους εμπρος τροχους (FWD), στους πισω τροχους (RWD) η με Συστημα Εξυπνης Τετρακινησης (Intelligent All Wheel Drive) και αμαξωματα Chassis Cab και Minibus.

Ford Transit και Transit Custom – νεα γκαμα κινητηρων

Ford Transit και Transit Custom – νεα γκαμα κινητηρων
Νεος 2.0L Ford EcoBlue Προηγουμενος 2.2L TDCi Αυξηση Ισχυος/Ροπης
105 PS/360 Nm 100 PS/310 Nm +5 PS/+50 Nm
130 PS/385 Nm 125 PS/350 Nm +5 PS/+35 Nm
170 PS/405 Nm 155 PS/385 Nm +15 PS/+20 Nm



O Νεος Κινητηρας Diesel Ford EcoBlue Αλλαζει τους Κανονες του Παιχνιδιου – Καθαροτερος, Αποδοτικοτερος και με Αυξημενα Αποθεματα Ισχυος και Ροπης


Η Ford αποκαλυπτει το νεο 2λιτρο κινητηρα Ford EcoBlue – τον πρωτο μιας νεας σειρας προηγμενων κινητηρων diesel με εναν απαραμιλλο συνδυασμο αποδοσης, επιδοσεων και πολιτισμενης λειτουργιας 

Σχεδιασμενος απο λευκη κολλα χαρτιου, μειωνει την τριβη με καινοτομιες οπως εκκεντρα τοποθετημενο στροφαλο, εμβαπτισμενο σε λαδι ιμαντα, και για πρωτη φορα σε οχημα Ford καπακι κυλινδροκεφαλης με ενσωματωμενες βασεις εκκεντροφορων για βελτιωση της αποδοσης κατα 13% 

Για πρωτη φορα σε οχημα Ford η πολλαπλη εισαγωγης ανεστραμμενων αυλων και ο υπερσυμπιεστης χαμηλης αδρανειας απο υλικα  αεροδιαστημικης τεχνολογιας αυξανουν πανω απο 20% τη ροπη στις χαμηλες στροφες. Η βελτιωμενη αποδοση και ελαστικοτητα βοηθα τους οδηγους επαγγελματικων οχηματων να διαχειριζονται ανετα τις καθημερινες προκλησεις στο δρομο

Συστημα Μετεπεξεργασιας Καυσαεριων (SCR) που συμβαλλει στην περαιτερω μειωση των οξειδιων του αζωτου (NOX) και βελτιστοποιημενη δομη κινητηρα που μειωνει τις εκπομπες θορυβων κατα 4 decibels στο ρελαντι 


Η Ford αποκαλυψε τον πρωτο, νεο προηγμενο κινητηρα Ford EcoBlue diesel που βελτιστοποιει την αποδοση καυσιμου και μειωνει τις εκπομπες CO2 και NOX* υιοθετωντας καινοτομες τεχνολογιες και πρωτοποριακη σχεδιαση.

Βασισμενη στις κορυφαιες επιδοσεις και την τεχνολογια των βραβευμενων βενζινοκινητηρων Ford EcoBoost, η γκαμα κινητηρων EcoBlue diesel θα τοποθετουνται στα μελλοντικα επιβατικα και επαγγελματικα οχηματα της εταιριας σε εκδοσεις με αποδοση απο 100 εως 240 ιππους. 

Ο τετρακυλινδρος 2.0L Ford EcoBlue κανει ντεμπουτο στα νεα επαγγελματικα οχηματα Transit και Transit Custom, προσφεροντας ενα απαραμιλλο συνδυασμο αποδοσης καυσιμου, επιδοσεων και πολιτισμενης λειτουργιας.


Η ελαστικοτητα του νεου κινητηρα αναβαθμιζεται με 20% περισσοτερη ροπη στις 1.250 rpm συγκριτικα με τον απερχομενο 2.2L TDCi diesel, διευκολυνοντας τους οδηγους στις καθημερινες συνθηκες, οπως αργη οδηγηση σε πυκνη κυκλοφορια, η προσπεραση αργων οχηματων. Ο νεος κινητηρας προσφερει επισης πολιτισμενη και αθορυβη λειτουργια επιπεδου επιβατικου αυτοκινητου μειωνοντας τις εκπομπες θορυβων κατα 4 decibels στο ρελαντι.

«Ο EcoBoost της Ford δημιουργησε ενα νεο προτυπο για βενζινοκινητηρες – μικροτερος, πιο αποδοτικος με εκπληκτικες επιδοσεις. Η νεα οικογενεια πετρελαιοκινητηρων Ford EcoBlue υποδηλωνει και παλι την εμμονη μας στη χρηση καινοτομιων προς οφελος των πελατων» δηλωσε ο Jim Farley, chairman & CEO της Ford Ευρωπης. «Αυτος ο νεος κινητηρας αυξανει την αποδοση καυσιμου και μειωνει τις εκπομπες CO2 πανω απο 10% στο Transit, που ανηκει στη δημοφιλεστερη οικογενεια επαγγελματικων οχηματων στην Ευρωπη, μειωνοντας το κοστος χρησης.» 


Η νεα σχεδιαση του κινητηρα πετυχαινει μειωση τριβων και καθαροτερη καυση. Το προηγμενο συστημα μετεπεξεργασιας καυσαεριων επιτρεπει πολυ χαμηλες εκπομπες ρυπων συμφωνα με τα αυστηρα προτυπα Euro Stage VI που θα ισχυσουν απο το Σεπτεμβριο του 2016, απαιτωντας 55% μειωση στις εκπομπες NOx συγκριτικα με τα προτυπα Euro Stage V.

Οι αξιοσημειωτες προηγμενες τεχνολογιες του νεου κινητηρα περιλαμβανουν:
-Ενσωματωμενο συστημα πολλαπλης εισαγωγης με ανεστραμμενους αυλους που χρησιμοποιειται για πρωτη φορα σε Ford για βελτιστοποιημενη «αναπνοη» του κινητηρα.
-Υπερσυμπιεστη χαμηλης αδρανειας με υλικα αεροδιαστημικης τεχνολογιας, καταλληλα για λειτουργια σε υψηλες θερμοκρασιες.
-Νεο συστημα ψεκασμου καυσιμου υψηλης πιεσης που ανταποκρινεται ταχυτερα, ειναι πιο αθορυβο και προσφερει πιο ακριβη τροφοδοσια.

Ο νεος 2.0L Ford EcoBlue που εξελιχθηκε στα κεντρα μηχανολογιας της Ford σε Βρετανια και Γερμανια, αρχικα θα προσφερεται σε εκδοσεις 105, 130 και 170 ιππων για χρηση σε επαγγελματικα οχηματα. Καθως μπορει να ξεπερασει τους 200 ιππους, ο κινητηρας θα χρησιμοποιηθει αργοτερα σε επιβατικα μοντελα Ford μαζι με πιο εξελιγμενα, νεα συνολα EcoBlue – οπως μια εκδοση 1.5L.

Χαμηλη τριβη, προηγμενη καυση
Η σχεδιαση του νεου διλιτρου Ford EcoBlue απο λευκη κολλα χαρτιου επετρεψε τη χρηση πολλαπλων καινοτομιων που μειωνουν την τριβη, συμβαλλοντας σε βελτιωση στην αποδοση καυσιμου κατα 13%, οπως για παραδειγμα:
Εκκεντρη τοποθετηση του στροφαλου κατα 10 mm σε σχεση με κυλινδρους που ελαχιστοποιει τα πλευρικα φορτια των εμβολων, μειωνοντας τις τριβες με τα χιτωνια του τετρακυλινδρου μπλοκ απο χυτοσιδηρο 
Ελαχιστοποιημενες διαμετροι ρουλεμαν στροφαλου 
Εμβαπτιζομενος σε λαδι ιμαντας εκκεντροφορων και αντλιας λαδιου (belt-in-oil)
Βελτιστοποιημενο συστημα κινησης βαλβιδων και νεος, μονοκομματος εκκεντροφορος

Η Ford χρησιμοποιει για πρωτη φορα νεα σχεδιαση για την πολλαπλη εισαγωγης με ανεστραμμενες θυριδες των αυλων εισαγωγης και εξαγωγης για ακριβεια στον ελεγχο της ροης του αερα μεσα στους κυλινδρους – η δεξιοστροφη πληρωση στους κυλινδρους 1 & 2 αντιστρεφεται στους κυλινδρους 3 & 4.

Αυτη η συμμετρικη διαταξη διασφαλιζει ομοιομορφο μιγμα καυσιμου / αερα στους θαλαμους καυσης και των τεσσαρων κυλινδρων, βοηθωντας τον καλυτερο ελεγχο της καυσης. Κατα τη διαδικασια βελτιστοποιηση της καυσης μονο, χρησιμοποιηθηκαν προσομοιωσεις σε υπολογιστη με δεδομενα μετρησεων για πανω απο 1.400 παραμετρους βυθισης και χρονισμου βαλβιδων.

«Η νεας σχεδιασης πολλαπλη εισαγωγης ανεστραμμενων αυλων σε συνδυασμο με τη βελτιστοποιημενη διαταξη του θαλαμου καυσης, μας βοηθα να μετατρεψουμε το καυσιμο σε ενεργεια πιο αποδοτικα απο οποιονδηποτε αλλο πετρελαιοκινητο οχημα εχουμε κατασκευασει μεχρι τωρα,» δηλωσε ο Dr. Werner Willems, ειδικος τεχνικος της Ford στα Συστηματα Καυσης. 

Νεα πιεζοηλεκτρικα μπεκ μπορουν να προσφερουν μεχρι εξι ψεκασμους ανα κυκλο καυσης, με καθε ψεκασμο να ολοκληρωνεται σε 250 χιλιοστα του δευτερολεπτου περιπου και να παρεχει 0,8 mg diesel – που αντιστοιχει σε ενα κοκκο ζαχαρης. Αυτη η μικρη ποσοτητα καυσιμου ψεκαζεται μεσω οκτω κωνικων οπων, διαμετρου 120 microns η καθε μια – οση περιπου η διατομη μιας ανθρωπινης τριχας μαλλιων. 

Η τεχνολογια πιεζοηλεκτρικων μπεκ χρησιμοποιει ηλεκτρικα ενεργοποιουμενα κρυσταλλικα στοιχεια για τον ελεγχο του ψεκασμου – κατι που συνηθως συνανταμε σε κινητηρες premium επιβατικων αυτοκινητων. Τα νεα μπεκ λειτουργουν πιο αθορυβα και με ελαχιστες απωλειες ενεργειας στην αντλια καυσιμου, προσφερουν καλυτερη αποκριση, πιο πολιτισμενη λειτουργια του Auto-Start-Stop και προσαρμογη / διορθωση της ποσοτητας του ψεκαζομενου καυσιμου σε πραγματικο χρονο για μεγιστη αποδοση.

Προηγμενη υπερσυμπιεση
Ο νεος συμπαγης υπερσυμπιεστης ειναι ειδικα σχεδιασμενος για να παραγει περισσοτερη πιεση υπερπληρωσης στις χαμηλες στροφες συγκριτικα με τον απερχομενο κινητηρα 2.2 TDCi, με στοχο την αμεση αποκριση και τη μεγαλυτερη ροπη που φτανει τα 340 Nm στις 1.250 rpm.

Η αεροδυναμικα προηγμενη φτερωτη της τουρμπινας – απο κραμα αλουμινιου Inconel που χαρη στη αντοχη του στις υψηλες θερμοκρασιες χρησιμοποιειται στους κινητηρες πυραυλων – εχει σχεδον 10% μειωμενη διαμετρο. Απο την αλλη, η φτερωτη του συμπιεστη απο αλουμινιο αεροναυπηγικων προδιαγραφων εχει μειωμενη διαμετρο κατα 15%. Οι μειωσεις αυτες περιοριζουν την αδρανεια της κατασκευης και επιτρεπουν ταχυτερη υπερπληρωση με τη φτερωτη να φτανει τις 240.000 rpm, βελτιωνοντας τη ροπη στις χαμηλες στροφες.

«Ενας σημαντικος παραγοντας που παρατηρησαμε μεσα απο σχολια των πελατων ειναι η αυξανομενη ταση των οδηγων να αφηνουν το συμπλεκτη στο ρελαντι για τη δημιουργια αργης κινησης (ερπειν) καθιστωντας τη ροπη στις πολυ χαμηλες στροφες ακομα πιο σημαντικη» δηλωσε ο Paul Turner, τεχνικος διευθυντης βασικων κινητηρων της Ford Ευρωπης.

Οι φτερωτες του συμπιεστη κατασκευαζονται απο συμπαγες αντι χυτο υλικο, βελτιωνοντας τις ανοχες μεχρι δυο η τρια microns – περιπου το μεγεθος ενος βακτηριου – αυξανοντας την αντοχη και μειωνοντας το θορυβο και τους κραδασμους. Ενας νεος μηχανισμος ελεγχου με γραναζια αντικαθιστα μειωνει στο μισο τους χρονους αποκρισης στα 110 χιλιοστα του δευτερολεπτου – οσο το ανοιγοκλειμα του ματιου. 

Ο νεος κινητηρας θα πληροι ανετα τις μελλοντικες Ευρωπαϊκες προδιαγραφες εκπομπων ρυπων με την χαρη στο εξελιγμενο συστημα Μετεπεξεργασιας Καυσαεριων (SCR) της Ford. Το συστημα εδραζεται πολυ κοντα στο πισω τμημα του κινητηρα για μεγιστη αποδοση σε χαμηλες θερμοκρασιες. Ενα νεο συστημα ανακυκλοφοριας καυσαεριων ενσωματωνεται στην κυλινδροκεφαλη, συμβαλλοντας στη συμπαγη σχεδιαση του κινητηρα και στη βελτιστοποιηση της ψυξης των καυσαεριων. 

Αθορυβη και πολιτισμενη λειτουργια
Ο κινητηρας 2.0L Ford EcoBlue θα ειναι ο πρωτος κινητηρας diesel επαγγελματικου οχηματος Ford με ποιοτικα χαρακτηριστικα λειτουργιας (NVH) επιπεδου επιβατικου αυτοκινητου, κατι που αυξανει την απηχηση του.

Ο νεος κινητηρας παραγει το μισο επιπεδο θορυβου στο ρελαντι σε σχεση με τον 2.2 TDCi diesel. Η βελτιστοποιημενη κυλινδροκεφαλη, το μπλοκ, το συστημα ενισχυσης του κινητηρα τυπου σκαλας και το καρτερ λαδιου ειναι ειδικα σχεδιασμενα ωστε να μην επηρεαζονται απο τους κραδασμους που προκυπτουν απο την λειτουργια του κινητηρα, ενω οι ανισοπεδες επιφανειες επαφης μεταξυ των στοιχειων του κινητηρα εχουν σχεδιαστει προσεκτικα ωστε να προσφερουν βελτιστη στεγανοποιηση και να αποσβενουν τους θορυβους. 

«Η βασικη δομη ενος κινητηρα δρα ως ενισχυτικο ηχων που προκυπτουν απο τα κινουμενα μερη στο εσωτερικο ενος κινητηρα, λειτουργει οπως μια καμπανα. Ουσιαστικα προσπαθουμε να κατασκευασουμε μια ‘καμπανα που δεν ηχει’,» δηλωσε o Dominic Evans, NVH specialist της Ford Ευρωπης. «Σχεδιασαμε καθε κρισιμο ηχητικα εξαρτημα του κινητηρα με γνωμονα την πιο αθορυβη και ομαλη λειτουργια. Ετσι δημιουργησαμε ενα απο τα πιο αθορυβα πετρελαιοκινητα επαγγελματικα οχηματα στην ιστορια της Ford.»

Ενα χυτο καπακι απο ηχομονωτικο αφρωδες υλικο στην κυλινδροκεφαλη και ενα μεταλλικο πανελ στο εμπρος μερος του κινητηρα αποτρεπουν περαιτερω τη μεταδοση θορυβων απο τον κινητηρα στην καμπινα διαμορφωνοντας ενα πιο αθορυβο περιβαλλον. Προσθετα μετρα για τη βελτιωση των ποιοτικων χαρακτηριστικων λειτουργιας (NVH) περιλαμβανουν:
Προσεκτικο σχεδιασμο και κατεργασια των γραναζιων σε επιπεδο micron (0.001 mm) που επιτυγχανει τελεια εμπλοκη, ομαλη λειτουργια και μειωμενους υψισυχνους θορυβους 
Νεα αντλια λαδιου με ασυμμετρα τοποθετημενα πτερυγια στη φτερωτη που κατανεμουν τις συχνοτητες θορυβου ωστε να γινονται λιγοτερο αντιληπτες
Προηγμενα πιεζοηλεκτρικα μπεκ που συνοδευονται απο λογισμικο καταστολης θορυβου και βελτιστο πιλοτικο ψεκασμο 


Αντοχη επαγγελματικου οχηματος
Ο νεος 2.0L Ford EcoBlue πληροι τα απαιτητικα, παγκοσμια προτυπα αντοχης επαγγελματικων οχηματων Ford για σκληρη χρηση σε διαφορες αγορες οπως η Ευρωπη, η Αμερικη και η Κινα.
Η αποδοση του κινητηρα εχει δοκιμαστει σε τεστ αντοχης που αντιστοιχουν σε 5,5 εκατομμυρια χλμ. συμπεριλαμβανομενων 400.000 χλμ. στα χερια πραγματικων πελατων. Ολοκληρωμενες αναλυσεις εχουν γινει σε εργαστηρια και πιστες δοκιμων εξελιξης της Ford, οπως και αξιολογησεις CAE σε ολα τα σταδια της διαδικασιας εξελιξης.

Το συστημα λιπανσης – οι προδιαγραφες του λαδιου, το καρτερ και οι διαστασεις του φιλτρου, οι ανοχες των κυλινδρων και των ελατηριο των εμβολων – εχουν σχεδιαστει ωστε να παρατεινουν τη διαρκεια ζωης του λιπαντικου, ενω ο ιμαντας και το συστημα των εκκεντροφορων, αλλα και η αντλια νερου δεν απαιτουν συντηρηση.

«Εξελιξαμε τον 2.0L Ford EcoBlue λαμβανοντας υποψη τα σχολια (feedback) των πελατων μας απο ολο τον κοσμο,» δηλωσε ο Turner. «Η ευελικτη σχεδιαση επιτρεπει ακομα και τη χρηση του ιδιου μπλοκ σε οχηματα με εμπρος η πισω κινηση. Οι προηγμενες σχεδιαστικες και τεχνολογικες καινοτομιες διασφαλιζουν αποδοση καυσιμου και εκπομπες ρυπων συμφωνα με τα μελλοντικα προτυπα εκπομπων.»

.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=jOXHcqXVhuY]

Leave a Reply

Top
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!