Honda CR-V E:HEV : Νεα Έκδοση SPORT LINE

 


  Η Honda διευρυνει την απηχηση της οικογενειας CRγια το 2021 με τη προσθηκη μιας νεας εκδοσης Sport Line, προσφεροντας ενα σπορ και σοφιστικε στυλ. Το ανανεωμενο CRV, το οποιο υιοθετει την προηγμενη υβριδικη τεχνολογια της Honda στον στανταρ εξοπλισμο, αποκτα επισης νεο λογοτυπο e:HEV και γινεται μελος της οικογενειας e:TECHNOLOGY, διπλα το νεο Jazz e:HEV.

 

  Η νεα εκδοση Sport Line παρουσιαζεται με αρκετες αναβαθμισεις για ολη τη σειρα της πεμπτης γενιας CRV. Ο εσωτερικος διακοσμος εχει ανανεωθει με τη χρηση ενος μοντερνου ασημι φινιρισματος στην κεντρικη κονσολα, στα πανελ των θυρων και στη χαρακτηριστικη γραμμη που διατρεχει το κατω τμημα του ταμπλο, πανω απο το ντουλαπακι. Ενα νεο, κομψο σχεδιο ζαντων αλουμινιου 18” και φιμε κρυσταλλα διατιθενται τωρα για τα μοντελα Elegance (SE), ενω ασυρματη φορτιση τηλεφωνου εχει προστεθει στις κορυφαιες εκδοσεις Executive (EX).

 


  Η νεα, εντυπωσιακη εκδοση Sport Line – που διατιθεται σε δυο χρωματισμους, Crystal Black η Platinum White – ενσωματωνει σκουροχρωμα στιλιστικα στοιχεια που επιτεινουν τη γοητεια του CRV e:HEV. Αναμεσα στα κομψα μαυρα στοιχεια ειναι το ενθετο των προβολεων, οι εξωτερικοι καθρεπτες και τα πλαισια των παραθυρων, ενω μαυρο φινιρισμα χρησιμοποιειται επισης στις ζαντες αλουμινιου και τα μπουλονια.

 

  Τα μοντελα Sport Line ξεχωριζουν ακομα περισσοτερο με ενα σκουρο, χρωμιωμενο φινιρισμα γυρω απο τα φωτα ομιχλης και τη μασκα, και αντιστοιχες πινελιες στον προφυλακτηρα, τις πορτες και την πισω πορτα. Φυμε κρυσταλλα περιλαμβανονται στο βασικο εξοπλισμο των FWD και AWD εκδοσεων του Sport Line, ολοκληρωνοντας τη σοφιστικε εμφανιση.

 


  Τα  μοντελα Sport Line επωφελουνται απο μια σειρα μετρων αισθητικης αναβαθμισης στο εσωτερικο που προαγουν την αισθηση πολυτελειας και ποιοτητας για την τελευταια γενια CRV. Σκουρο ξυλο αντικαθιστα την ασημι επενδυση στην κονσολα, τα πανελ των θυρων και πανω απο το ντουλαπακι, ενω piano black χρησιμοποιειται στα πλαισιο του πινακα οργανων και του συστηματος infotainment και στη στεφανη των αεραγωγων. Το τιμονι, ο επιλογεας σχεσεων και οι χειρολαβες θυρων φερουν επισης piano black φινιρισμα, ενω η μαυρη επενδυση οροφης, η επενδυση στις κολονες και τα δερματινα καθισματα ολοκληρωνουν την εμπειρια Sport Line.

 

  Μετα το νεο Jazz e:HEV και το Honda e που λανσαριστηκαν το 2020, το CRειναι τωρα το επομενο μελος της οικογενειας e:TECHNOLOGY, μεσω της οποιας η Honda στοχευει να εξηλεκτρισει το 100% της mainstream Ευρωπαϊκης γκαμας της μεχρι το 2022. Εκτος απο το νεο λογοτυπο e:HEV, τα μοντελα CRεφοδιαζονται επισης με το οικολογικο σημα της Honda με το μπλε περιγραμμα, ως διαπιστευτηριο των χαμηλων εκπομπων ρυπων τους.

 


  Το CRV e:HEV διατηρει την πολυ αποδοτικη, αμεσης αποκρισης προηγμενη υβριδικη τεχνολογια της Honda, που λανσαριστηκε για πρωτη φορα στο CRV το 2019. Η τεχνολογια Intelligent MultiMode Drive (iMMD) συνδυαζει δυο ηλεκτροκινητηρες, εναν βενζινοκινητηρα κυκλου Atkinson, ενα καινοτομο κιβωτιο και τρια ευφυη προγραμματα οδηγησης (driving modes), προσφεροντας κορυφαια επιπεδα αθορυβης και αποδοτικης λειτουργιας σε πραγματικες συνθηκες.

 

  Το CR-V e:HEV εφοδιαζεται με ενα αποδοτικο διλιτρο βενζινοκινητηρα i-VTEC, που αποδιδει μεγιστη ισχυ 107 kW (145 PS) στις 6.200 rpm, και εναν ισχυρο ηλεκτροκινητηρα 135 kW (184 PS) με ροπη 315 Nm. Το αποδοτικο υβριδικο συστημα πετυχαινει εκπομπες CO2 απο 151g/km (WLTP μικτος κυκλος) και καταναλωση καυσιμου 6,6l/100km (WLTP μικτος κυκλος) στα προσθιοκινητα μοντελα, και εκπομπες CO2 απο 161g/km (WLTP μικτος κυκλος) και καταναλωση καυσιμου 7.1l/100km (WLTP μικτος κυκλος) στις AWD εκδοσεις. Ο συνδυασμος ηλεκτροκινητηρα – βενζινοκινητηρα επιταχυνει το CR-V e:HEV απο 0 στα 100 km/h σε 8,6 δευτερα σε FWD εκδοχη, και σε 8,9 δευτερολεπτα σε εκδοση AWD, με τελικη ταχυτητα 180 km/h.

 


  Το ανανεωμενο CRV e:HEV συνεχιζει να απολαμβανει τα οφελη μιας προηγμενης σχεδιασης πλαισιου που εξασφαλιζει μια απολαυστικη οδηγικη εμπειρια με υψηλη οδηγικη ανεση. Η ελαφρια και ακαμπτη δομη εχει χαμηλο κεντρο βαρους, με βελτιωμενα συστηματα εμπρος και πισω αναρτησης και συστημα διευθυνσης με μεταβλητο λογο υποπολλαπλασιασμου. Η τελευταια τεχνολογια τετρακινησης της Honda – ‘Real Time AWD with Intelligent Control System™’ – σε συνδυασμο με την αυξημενη αποσταση απο το εδαφος, χαριζει στα μοντελα AWD γνησιες ικανοτητες παντος εδαφους.

 

  Συμφωνα με τη φιλοσοφια της Honda ‘Ασφαλεια για Ολους’, τα κορυφαια συστηματα παθητικης και ενεργητικης ασφαλειας CR-V περιλαμβανονται στο στανταρ εξοπλισμο ολων των μοντελων. Η ισχυρη πλατφορμα αποτελει τη βαση για κορυφαιες επιδοσεις στον τομεα της ασφαλειας, με μια φιλοσοφια ‘All Directions Collision Safety’ (Ασφαλεια σε Συγκρουσεις απο Ολες τις Κατευθυνσεις’.

 

  Η σχεδιαση της πλατφορμας ενσωματωνει την αποκλειστικη δομη αμαξωματος επομενης γενιας ACE™ (Advanced Compatibility Engineering) της Honda, που χρησιμοποιει ενα δικτυο δομικων στοιχειων για πιο ομοιομορφη κατανομη της ενεργειας συγκρουσης.

 

  Τα χαρακτηριστικα παθητικης ασφαλειας του CR-V συμπληρωνονται απο τις τεχνολογιες ενεργητικης ασφαλειας και υποστηριξης οδηγου Honda Sensing™, που θεωρειται απο τα πιο ολοκληρωμενα πακετα τεχνολογιων ασφαλειας στην κατηγορια.

Leave a Reply

Top
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!