Το νεο Hyundai KONA διαθετει μια σειρα βελτιωσεων που
προεκυψαν απο τις προτιμησεις των Ευρωπαιων πελατων. Η ανανεωμενη εμφανιση –
για πρωτη φορα διαθεσιμο και στην σπορ εκδοση N Line – του εξασφαλιζει μια πιο
δυναμικη νεα εικονα. Η καινουργια γκαμα κινητηρων περιλαμβανει σπορ και φιλικες
προς το περιβαλλον επιλογες. Οι αναβαθμισμενες δυνατοτητες συνδεσιμοτητας και
ανεσης προσφερουν μια ακομα καλυτερη οδηγικη εμπειρια. Ολα αυτα και πολλα ακομη
καθιστουν το νεο KONA μια ακομα πιο ελκυστικη επιλογη
για τους Ευρωπαιους πελατες της Hyundai Motor.
Το KONA, απο την πρωτη του παρουσιαση το 2017, διαγραφει μια
απολυτως επιτυχημενη πορεια στην Ευρωπη και γρηγορα κατεκτησε ενα διαρκως αυξανομενο
μεριδιο στην αγορα. Μεσα σε μολις τρια χρονια, το compact SUV εγινε ενα απο τα πιο
δημοφιλη μοντελα της Hyundai στην Ευρωπη, με τις πωλησεις του να ξεπερνουν τις
228.000 μοναδες. Προκειται για το SUV με την πιο πολυβραβευμενη σχεδιαση : Νικητης του
βραβειου iF Design 2018, του βραβειου Red Dot 2018, του βραβειου σχεδιασμου
IDEA 2018 και πολλων αλλων, εχει επαινεθει σχεδιαστικα τοσο απο πελατες οσο και απο ειδικους.
Βασικος ειναι ο ρολος του KΟΝΑ και στη στρατηγικη εξηλεκτρισμου της Hyundai,
συνδυαζοντας εξηλεκτρισμενα συστηματα μεταδοσης με ενα κομψο αμαξωμα SUV. Ειναι
το SUV με τις περισσοτερες διαθεσιμες
τεχνολογιες εξηλεκτρισμου, συμπεριλαμβανοντας ηδη πληρως υβριδικη και πληρως
ηλεκτρικη εκδοση. Τωρα, ηδη διαθετει επιπλεον εκδοσεις υβριδικης τεχνολογιας 48V Hybrid τοσο με κινητηρα Turbo Βενζινης οσο και με Diesel κινητηρα.
«Οι πελατες απαιτουν περισσοτερα SUV και περισσοτερες εξηλεκτρισμενες
λυσεις – η Hyundai ανταποκρινεται με συνδυασμο και των δυο. Ως ενα απο τα πιο
δημοφιλη μοντελα μας, το ΚΟΝΑ εχει διαδραματισει βασικο ρολο στην επιτυχια της
Hyundai στην Ευρωπη τα τελευταια χρονια» δηλωσε ο κ. Andreas-Christoph Hofmann,
Vice President Marketing & Product της
Hyundai Motor Europe. «Αυτος ειναι ο λογος που η συνεχης εξελιξη και βελτιωση
του συγκεκριμενου μοντελου ειναι πολυ σημαντικη για εμας, καθως ετσι μπορουμε
να συνεχισουμε να παρεχουμε το καλυτερο δυνατο προϊον στους πελατες μας».
Το νεο KΟΝΑ N Line διαθετει σπορ μοντερνο σχεδιασμο
«Ειναι ενδιαφερον οτι το KΟΝΑ προσφερει μια αισθηση χαρας που πιστευω οτι ειναι αντιληπτη
σε πολλους οδηγους KΟΝΑ» δηλωσε ο κ. SangYup Lee, Vice President, Head of Hyundai Global Design Center. «Η σχεδιαστικη μας
εμπνευση προερχεται απο το θετικο πνευμα που διαθετουν ολοι οσοι διανυουν τη
ζωη με χαμογελο».
Στα πλαισια της ανανεωσης του το νεο KΟΝΑ θα ειναι για
πρωτη φορα διαθεσιμο και στην εκδοση N Line, που συνδυαζει την οδηγικη
ευχαριστηση με τη συναισθηματικη εμφανιση. Η εκδοση KΟΝΑ N Line ξεχωριζει καθως
ειναι πιο σπορ μπροστα και πισω, εχει επιμερους στοιχεια βαμμενα στο χρωμα του
αμαξωματος και ειδικης σχεδιασης ζαντες αλουμινιου.
Το εμπρος μερος του το KΟΝΑ N Line χαρακτηριζεται απο εναν
δυναμικο προφυλακτηρα, ο οποιος συνδεεται αρμονικα με τα βαμμενα στο χρωμα του
αμαξωματος προστατευτικα των φτερων. Αντι της ποδιας του νεου KΟΝΑ, η εκδοση N
Line διαθετει ενα αεροδυναμικο χειλος σε χαρακτηριστικο στιλ Ν με πτερυγια
τοποθετημενα χαμηλα στις γωνιες, ετσι ωστε να δειχνει σα να αγκαλιαζει τον
δρομο. Παραλληλα οι εισαγωγες αερα ειναι μεγαλυτερες και πιο τονισμενες με εναν
μοναδικο σχεδιασμο πλεγματος. Στα πλαϊνα η εικονα των βαμμενων στο χρωμα του
αμαξωματος προστατευτικων συμπληρωνεται απο τις ειδικες για τη συγκεκριμενη
εκδοση ζαντες αλουμινιου 18 ιντσων.
Η δυναμικη και συναισθηματικη εικονα του KΟΝΑ N Line
ολοκληρωνεται στο πισω μερος, οπου ο προφυλακτηρας ενσωματωνει στο κεντρο του
εναν μεγαλο διαχυτη, σε χρωμα που δημιουργει αντιθεση με το αμαξωμα ενω στα
ακρα διαθετει πτερυγια τυπου Ν για καλυτερη ροη του αερα.
Το εσωτερικο του KΟΝΑ N Line ειναι διαθεσιμο σε μαυρες επενδυσεις
καθισματων απο υφασμα, δερμα η σουετ. Επιπλεον, οι διακριτικες κοκκινες ραφες,
τα μεταλλικα πενταλ και το λογοτυπο N στο τιμονι, στον λεβιε ταχυτητων και στα
καθισματα συμβαλλουν σε μια πιο σπορ εμφανιση και αισθηση.
Κομψες και εκλεπτυσμενες αισθητικες αναβαθμισεις για
το νεο ΚΟΝΑ
Το Hyundai KΟΝΑ ειναι πλεον καθιερωμενο στην κατηγορια
του, καθως διαθετει τολμηρο, προοδευτικο σχεδιασμο και περιπετειωδη
προσωπικοτητα. Οι σχεδιαστικες αναβαθμισεις εμπρος και πισω εξασφαλιζουν στο
νεο KΟΝΑ μια ακομη πιο κομψη και εκλεπτυσμενη εμφανιση, διατηρωντας παραλληλα
την στιβαρη του εικονα.
Το εντυπωσιακο, νεο εμπρος του μερος ξεχωριζει με τη
σπορ εμφανιση του. Το καπο, με το χαρακτηριστικο σχημα, σταματα πανω απο τη
μασκα, γεγονος που εξασφαλιζει στο KΟΝΑ μια δυναμικη παρουσια. Οι
αναβαθμισμενοι προβολεις LED DRL παρεχουν μια ξεκαθαρη εικονα του δρομου
μπροστα, ενω πιο χαμηλα ο προφυλακτηρας συνδεεται ομαλα με τις προεκτασεις των
θολων των φτερων, δημιουργωντας μια ξεχωριστη και στιβαρη προστατευτικη
επιφανεια σε χρωμα που δημιουργει αντιθεση με αυτο του αμαξωματος.
Στο κατω τμημα του προφυλακτηρα, η στιβαρη ποδια
φαινεται να αγκαλιαζει την εισαγωγη αερα χαμηλα και συμπληρωνει οπτικα τις
επιφανειες που περιβαλλουν την κυρια μασκα. Στα ακρα του προφυλακτηρα υπαρχουν
καθετες αεροδυναμικες επιφανειες που βελτιωνουν τη ροη του αερα.
Το προφιλ διατηρει το μυωδες και αναγλυφο σχημα του
προηγουμενου KΟΝΑ, ομως η σπορ σιλουετα σε σχημα σφηνας τονιζεται ακομα
περισσοτερο μεσω της οπτικης συνδεσης με το δυναμικο και χαρακτηριστικο εμπρος
μερος.
Ο νεος πισω προφυλακτηρας, ο οποιος ακολουθει επισης
τη λογικη προστασιας του εμπρος μερους και των πλαϊνων, ειναι και αυτος
κατασκευασμενος απο υλικο που δημιουργει αντιθεσεις.
Επιπλεον, η τελευταια εκδοση του KΟΝΑ διαθετει
καινουργιας σχεδιασης ζαντες 17 και 18 ιντσων, καθως και 16 ιντσων που
μεταφερονται απο τον προκατοχο του.
Σε οτι αφορα τις διαστασεις του, το νεο KΟΝΑ και σε
σχεση με τον προκατοχο του, ειναι μεγαλυτερο κατα 40 mm στο μηκος γεγονος που
του εξασφαλιζει μια πιο κομψη και δυναμικη εμφανιση.
Το νεο KΟΝΑ ειναι διαθεσιμο με πεντε νεα χρωματα
αμαξωματος, τα Surfy Blue, Dive in Jeju, Ignite Flame, Cyber Grey και Misty
Jungle που προστιθενται στα πεντε υπαρχοντα. Καθε χρωμα μπορει να συνδυαστει με
τη Phantom Black διχρωμιας οροφης που διαθετει και αναλογα καλυμματα εξωτερικων
καθρεφτων. Αυτο συμβαλλει στη σπορ και κομψη εμφανιση του Kona και δινει στους
πελατες περισσοτερες επιλογες για εξατομικευση.
Αλλαγες στη σχεδιαση του εσωτερικου
Το εσωτερικο του νεου KΟΝΑ σχεδιαστηκε ετσι ωστε να
διαθετει μια πιο εξελιγμενη και συγχρονη εικονα σε σχεση με τον προκατοχο του.
Διαθετει στιβαρη και συγχρονη εμφανιση που ταιριαζει στην τολμηρη εξωτερικη του
εικονα και προσελκυει πελατες οι οποιοι εχουν εναν πιο ενεργο τροπο ζωης. Αυτο
σε συνδυασμο με τη σημαντικη τεχνολογικη εξελιξη εξασφαλιζει στο εσωτερικο ενα
νεο επιπεδο αντιληπτης ποιοτητας.
Η καινουρια κονσολα εχει αποσυνδεθει απο τον πινακα
οργανων για να τονισει την οριζοντια διαταξη, ενω το ταμπλο δειχνει φαρδυ και
αναλαφρο προκειμενου να δημιουργει μια ανετη και ευχαριστη ατμοσφαιρα. Αφουγκραζομενοι
τις επιθυμιες των πελατων οι ανθρωποι της Hyundai εχουν προσθεσει, χαριν ευκολιας,
ενα ηλεκτρικο χειροφρενο.
Η νεα τεχνολογια εσωτερικου φωτισμου εστιαζει στην
κεντρικη βαση καθως και στα πλευρικα φωτα στο χωρο που αντιστοιχει στα ποδια του
οδηγου και του συνοδηγου, τονιζοντας το lifestyle χαρακτηρα του KΟΝΑ. Οι νεου
τυπου διακοσμητικοι δακτυλιοι γυρω απο τα ηχεια και τους αεραγωγους με φινιρισμα
αλουμινιου συμβαλλουν στη δημιουργια ενος υψηλοτερου επιπεδου ποιοτητας και
φινετσας.
Το νεο εσωτερικο του KΟΝΑ ολοκληρωνεται με καινουργια
χρωματα και υλικα. Οι νεες επενδυσεις των καθισματων περιλαμβανουν μαυρο υφασμα
σε μοτιβο houndstooth, υφασματα με αναγλυφο σε μαυρο και γκρι, καθως και
διατρητο δερμα σε μαυρο, μπεζ η χακι.
Συνδεσιμοτητα & Τεχνολογια
Το νεο KONA ειναι εξοπλισμενο με τα πιο εξελιγμενα τεχνολογικα
συστηματα και τις πιο προηγμενες δυνατοτητες συνδεσιμοτητας.
Ενα απο τα πολλα νεα στοιχεια του νεου KΟΝΑ αποτελει ο
πληρως ψηφιακος πινακας οργανων των 10,25 ιντσων. Ενα στανταρ στοιχειο στο νεο
Kona ειναι το Display Audio με μεγαλυτερη πλεον οθονη, απο τις 7 στις 8 ιντσες
και ραδιοφωνο DAB. Επισης, εχει αναβαθμιστει με ασυρματη συνδεσιμοτητα Android
Auto και Apple Car Play, κατι που σημαινει πως οι πελατες δεν χρειαζεται πλεον
να χρησιμοποιουν καλωδιο για να συνδεσουν τα τηλεφωνα τους στο συστημα Display
Audio.
Επιπλεον, το νεο KΟΝΑ διαθετει προαιρετικα οθονη AVN
10,25” καθως και Bluelink, προσφεροντας νεες δυνατοτητες
συνδεσιμοτητας. Η εκδοση του Bluelink, του συστηματος τηλεματικης της Hyundai, περιλαμβανει λειτουργιες προφιλ χρηστη, πλοηγηση Last Mile, Connected Routing,
πληροφοριες Live Parking και πολλα αλλα. Οι πελατες μπορουν να εχουν ενα
εξατομικευμενο προφιλ χρηστη που μπορει να μεταφερθει σε αλλα οχηματα Hyundai
παρεχοντας τις ιδιες δυνατοτητες. Το Last Mile Navigation βοηθα τους πελατες να
συνεχισουν το ταξιδι τους στον τελικο προορισμο τους ακομα και μετα το
παρκαρισμα του αυτοκινητου, χρησιμοποιωντας ειτε την επαυξημενη πραγματικοτητα
(Augmented Reality) ειτε τους χαρτες Google του κινητου τους. Το Connected
Routing ειναι το συστημα πλοηγησης που βασιζεται στο cloud της Hyundai. Οι
πληροφοριες Live Parking προσφερουν στους χρηστες πληροφοριες σε πραγματικο
χρονο σχετικα με την τοποθεσια και την τιμη των πλησιεστερων διαθεσιμων θεσεων
σταθμευσης.
Επιπλεον, η τελευταια αναβαθμιση του Bluelink διαθετει λειτουργια Free Text
Search ωστε οι χρηστες να αναζητουν με ελευθερο κειμενο διευθυνσεις η σημεια
ενδιαφεροντος.
Επιπροσθετα, το νεο ΚΟΝΑ ειναι εξοπλισμενο με εξελιγμενες δυνατοτητες
αναγνωρισης φωνητικων εντολων. Οι οδηγοι μπορουν να ενεργοποιουν και να ρυθμιζουν
π.χ. το κλιματισμο, τη θερμανση του πισω παρμπριζ και των εξωτερικων καθρεφτων
καθως και το θερμαινομενο τιμονι μεσω μιας απλης φωνητικης εντολης.
Προηγμενα συστηματα ασφαλειας και υποβοηθησης του
οδηγου
Το νεο KΟΝΑ ειναι εφοδιασμενο με μια σειρα προηγμενων
συστηματων ασφαλειας και υποβοηθησης του οδηγου.
Το συστημα Smart Cruise Control (SCC) εχει
αναβαθμιστει ωστε να υποστηριζει τη λειτουργια stop and go. Αντιστοιχα, το
συστημα Blind-Spot Collision-Hindance Assist (BCA), διαθεσιμο σε συνδυασμο με
το κιβωτιο DCT, εχει επισης βελτιωθει επεμβαινοντας στα φρενα του αυτοκινητου,
οποτε ειναι απαραιτητο, ωστε να αποφευχθει μια συγκρουση εαν εντοπιστει ενα
αλλο οχημα κοντα στην τυφλη γωνια και την ωρα που ο οδηγος επιχειρει αλλαγη
λωριδας.
Ενα νεο χαρακτηριστικο στο νεο KΟΝΑ ειναι το Leading Vehicle Departure Alert (LVDA),
το οποιο προειδοποιει τον οδηγο, εαν δεν αντιδρασει αρκετα γρηγορα, οταν το
προπορευμενο οχημα αρχιζει να κινειται. Ενα ακομη συστημα ειναι το Lane Follow Assist
(LFA), το οποιο επεμβαινει αυτοματα στο τιμονι για να βοηθησει τον οδηγο να
παραμεινει στο κεντρο της λωριδας.
Ενα επισης αναβαθμισμενο συστημα αποτελει το Forward
Collision-Avoidance Assist (FCA) με ανιχνευση πεζων και πλεον και ποδηλατων. Το
FCA, εκτος απο μια καμερα, χρησιμοποιει και εναν αισθητηρα για την πιο
αποτελεσματικη ανιχνευση πιθανων συγκρουσεων. Κατι που διασφαλιζει μεγαλυτερο
ευρος λειτουργιας ακομη και σε κακες καιρικες συνθηκες. Εαν το συστημα
ανιχνευσει μια πιθανη συγκρουση και ο οδηγος δεν αντιδρασει εγκαιρως, τοτε
ενεργοποιει αυτοματα τα φρενα. Ως μια ακομη αναβαθμιση το FCA ερχεται τωρα ως
στανταρ, συμπεριλαμβανομενης της ανιχνευσης πεζων.
Το Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist
(RCCA), επισης νεο για το ΚΟΝΑ με το DCT, λειτουργει επεμβαινοντας στα φρενα
για την αποφυγη οπισθιας συγκρουσης αν εντοπιστει αλλο αυτοκινητο. Προκειται
για μια σημαντικη αναβαθμιση απο το προηγουμενο αντιστοιχο συστημα που παρειχε
μονο προειδοποιηση.
Ενα ακομη μοναδικο χαρακτηριστικο αποτελει το νεο KΟΝΑ
ειναι το Rear Seat Alert (RSA), το οποιο ειδοποιει τον οδηγο κατα την εξοδο του
απο το αυτοκινητο εαν καποιος η κατι βρισκεται στο πισω καθισμα. Ενα αλλο
χαρακτηριστικο ασφαλειας που προοριζεται κυριως για την προστασια των παιδιων,
ειναι το Safe Exit Warning (SEW) το οποιο αποτρεπει τους επιβατες να βγουν απο
το αυτοκινητο εαν δεν ειναι ασφαλες.
Το Intelligent Speed Limit Warning (ISLW) χρησιμοποιει
τo συστημα πλοηγησης η την εμπρος καμερα για να εντοπισει το τρεχον οριο
ταχυτητας και να το εμφανισει στον πινακα οργανων και στο AVN. Εαν ο οδηγος
υπερβει το οριο ταχυτητας, τοτε εμφανιζεται μια σχετικη οπτικη προειδοποιηση.
Επιπλεον, το νεο KΟΝΑ ειναι πλεον διαθεσιμο με eCall,
ενα χαρακτηριστικο που ειδοποιει αυτοματα τις υπηρεσιες εκτακτης αναγκης στην
περιπτωση που ενεργοποιηθουν οι αεροσακοι η πιεστει ο διακοπτης του e-Call.
Ανεση & ευρυχωρια
Ορισμενα νεα χαρακτηριστικα διασφαλιζουν πιο ανετες
μετακινησεις και για τους επιβατες στο πισω καθισμα. Αναμεσα σε αυτα
περιλαμβανονται τα πισω θερμαινομενα καθισματα και μια θυρα USB. Το νεο KΟΝΑ με
τη χειροκινητη ρυθμιση καθισματων εχει επισης βελτιωθει. Οι επιβατες που
καθονται μπροστα μπορουν να προσαρμοσουν εν κινησει το υψος των καθισματων τους
για να εχουν την ιδανικη θεση.
Νεες εκδοσεις κινητηρων τοσο για σπορ οσο και για
οικονομικη οδηγηση
Η γκαμα κινητηρων του νεου KΟΝΑ θετει νεα δεδομενα σε
οτι αφορα την αποδοση και την οικονομια καυσιμου. Στην κορυφη βρισκεται ο
αναβαθμισμενος κινητηρας 1.6 T-GDI τεχνολογιας Smartstream με αυτοματο κιβωτιο
διπλου συμπλεκτη 7 σχεσεων (7DCT) και ισχυ 198 PS. Αυτος ο πανισχυρος, δυναμικος
συνδυασμος διατιθεται σε εκδοσεις με κινηση στους δυο η στους τεσσερεις
τροχους.
Για βελτιστη οικονομια καυσιμου το νεο KONA εφοδιαζεται με 48V υβριδικη τεχνολογια. Αυτη η
τεχνολογια εφαρμοζεται ως στανταρ στον Smartstream πετρελαιοκινητηρα των 1,6
λιτρων με τους 136 PS και διατιθεται με αυτοματο κιβωτιο DCT επτα σχεσεων
(7DCT) η εξυπνο χειροκινητο κιβωτιο (6iMT) εξι σχεσεων, καθως και προαιρετικη
τετρακινηση. Ο βενζινοκινητηρας 1.0 T-GDI Smartstream CVVD με τους 120 PS μπορει επισης να
εξοπλιστει με 48V υβριδικη τεχνολογια και
προαιρετικα το κιβωτιο 6iMT.
Με πρωτο πεδιο εφαρμογης τα νεα i30 και i20, ο εξυπνος
συμπλεκτης iMT λειτουργει αμιγως ηλεκτρονικα χωρις μηχανικο συνδεσμο.
Κατα την απελευθερωση του πενταλ του γκαζιου απο τον οδηγο, το iMT αποδεσμευει
τον κινητηρα απο το κιβωτιο, εξοικονομωντας καυσιμο καθως ο κινητηρας μπορει να
σβησει και το αυτοκινητο να «ρολαρει». Μολις ο οδηγος πιεσει ειτε το πενταλ των
φρενων ειτε του γκαζιου ο κινητηρας παιρνει ξανα μπροστα στην ιδια ταχυτητα,
χαρη στην ισχυ που παρεχει το Mild Hybrid Starter Generator.
Διχως το συστημα υβριδικης τεχνολογιας, ο κινητηρας
1.0 T-GDI Smartstream μπορει να συνδυαστει ειτε με το αυτοματο κιβωτιο διπλου
συμπλεκτη 7 σχεσεων ειτε με το χειροκινητο κιβωτιο των 6 σχεσεων.
To KONA Facelift ειναι εξοπλισμενο με την
τεχνολογια συνεχως μεταβαλλομενου χρονισμου των βαλβιδων (CVVD) της
Hyundai. Το CVVD βελτιστοποιει την αποδοση του κινητηρα και την οικονομια
καυσιμου ενω παραλληλα ειναι φιλικο προς το περιβαλλον. Η τεχνολογια χρονισμου
και ελεγχου των βαλβιδων ρυθμιζει τη διαρκεια του ανοιγματος και του
κλεισιματος τους αναλογα με τις συνθηκες οδηγησης. Αυτο ειναι το μονο συστημα
που μπορει να μεταβαλλει τη διαρκεια του ανοιγματος της βαλβιδας κατα τη
διαρκεια μιας διαδρομης, αναλογα με τις συνθηκες.
Το συστημα μεταδοσης του KONA Hybrid
Το νεο KONA διατιθεται και σε πληρως υβριδικη εκδοση απο το 2020.
Το συγκεκριμενο συστημα μεταδοσης περιλαμβανει κινητηρα βενζινης 1.6 GDI και
ηλεκτρικο μοτερ με συνδυασμενη αποδοση 141 PS, με αυτοματο κιβωτιο διπλου
συμπλεκτη 6 σχεσεων και μεταδοση ισχυος στους μπροστινους τροχους. Ο
ηλεκτροκινητηρας ισχυος 32 kW τροφοδοτειται με ενεργεια απο μια μπαταρια
πολυμερων λιθιου χωρητικοτητας 1,56 kWh.
Σημαντικες βελτιωσεις για μεγαλυτερη ανεση
Το νεο KONA εχει βελτιωθει σε πολλα σημεια σε σχεση με τον προκατοχο
του προκειμενου να προσφερει ακομη πιο ανετες μετακινησεις. Η αναρτηση εχει
ρυθμιστει εκ νεου προσφεροντας μεγαλυτερη ανεση και διχως να επηρεασθει στο
ελαχιστο ο σπορ χαρακτηρας του KONA. Περα απο τα ελατηρια και τα αμορτισερ, εχουν αλλαξει
και οι αντιστρεπτικες ραβδοι για καλυτερα επιπεδα ανεσης και ηχομονωσης. Τα
πισω bump-stops εχουν επισης ρυθμιστει για μεγαλυτερη οδηγικη απολαυση και
καλυτερο ελεγχο των πλευρικων κινησεων του αμαξωματος.
Το νεο KONA διατιθεται και με αναβαθμισμενα ελαστικα σε ολα τα
μεγεθη των τροχων με αποτελεσμα την μικροτερη αντισταση κυλισης και την
αποδοτικοτερη οδηγηση. Τα ελαστικα των 18 ιντσων εχουν αναβαθμιστει απο Conti
Sport Contact 5 σε Conti Premium Contact 6 για να βελτιωσουν τα δυναμικα
χαρακτηριστικα ανεσης και ασφαλειας. Ετσι, οι οδηγοι μπορουν να απολαμβανουν
μεγαλυτερη οικονομια καυσιμου και χαμηλοτερες εκπομπες CO2 και
ταυτοχρονα μια ακομη πιο ησυχη καμπινα. Επιπλεον, πολλα μερη του αυτοκινητου
εχουν αναβαθμιστει για τον περαιτερω περιορισμο του θορυβου, των κραδασμων και
της τραχυτητας (NVH), βελτιωνοντας την ανεση στο εσωτερικο.
Το συστημα διευθυνσης ειναι ρυθμισμενο ωστε να
ταιριαζει με τη νεα ρυθμιση της αναρτησης και τα νεα ελαστικα. Πλεον το νεο KONA προσφερει μια πιο ανετη και επικοινωνιακη πληροφορηση
σε καθε ταχυτητα. Αυτη η νεα ρυθμιση εφαρμοζεται σε ολοκληρη τη γκαμα του KONA. Η μονη εξαιρεση ειναι το KONA N Line σε συνδυασμο με τον κινητηρα 1.6 T-GDI και την
τετρακινηση, το οποιο εχει ενα συγκεκριμενο set-up για να ταιριαζει με τον
χαρακτηρα του αυτοκινητου.
Το ολοκαινουριο KONA N Line καθως και το νεο KONA ειναι ηδη διαθεσιμο στις εκθεσεις
Hyundai με τιμη εκκινησης 17.890€, ενω το
νεο KONA Hybrid θα ακολουθησει την Ανοιξη
του 2021. Το νεο KONA Electric, το οποιο θα συνεχισει να εχει το ιδιο
συστημα μεταδοσης και την ιδια αυτονομια με το απερχομενο μοντελο, θα
αποκαλυφθει στο εγγυς μελλον.
Τιμοκαταλογος
Εξοπλισμος
Τεχνικα Χαρακτηριστικα