Αποκλειστικά online θα διατίθενται όλα τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της Volvo

 


  Η Volvo Cars αλλαζει δραστικα το πως και το που θα συναντα τους πελατες της και μετασχηματιζει το παραδοσιακο μοντελο χονδρικης, περνωντας στην απευθειας online επαφη και στο χτισιμο ισχυρων δεσμων με τον πελατη.

 

  Εως το 2030, η εταιρεια σκοπευει να γινει ενας κατασκευαστης αμιγως ηλεκτρικων αυτοκινητων σε παγκοσμιο επιπεδο, ενω μεσα στα επομενα χρονια προκειται να λανσαρει μια εντελως νεα οικογενεια ηλεκτρικων αυτοκινητων. Στο συνολο τους, αυτα τα μοντελα θα ειναι διαθεσιμα μονο online.

 

  Ως τμημα της νεας εμπορικης της στρατηγικης, η Volvo Carsθα πραγματοποιησει μεγαλες επενδυσεις στα onlineκαναλια πωλησεων της, μειωνοντας δραστικα την πολυπλοκοτητα στην προσφορα των προϊοντων της και υιοθετωντας ξεκαθαρα και σταθερα μοντελα τιμολογησης.

 

  Σε συνδυασμο με τις online πωλησεις, η Volvo Carsθα εστιασει σε μια συνολικη και πρακτικη προσφορα προς τον πελατη, υπο το ονομα Care by Volvo.

 

  «Το μελλον της Volvo Carsκαθοριζεται απο τρεις πυλωνες: ηλεκτρικα αυτοκινητα, onlineκαι αναπτυξη», δηλωσε ο Lex Kerssemakers (Λεξ Κερσμεϊκερς), Επικεφαλης Παγκοσμιων Εμπορικων Λειτουργιων. «Θελουμε να προσφερουμε στους πελατες μας εναν απροβληματιστο και χωρις εγνοιες τροπο να εχουν ενα Volvo, εξαλειφοντας την πολυπλοκοτητα και διευκολυνοντας την προσβαση στο αυτοκινητο και την οδηγηση του. Απλοτητα και ευκολια αποτελουν σημαντικα στοιχεια σε οτιδηποτε κανουμε».

 

  Η στρατηγικη εστιαζει στην ταχυτερα αναπτυσσομενη κατηγορια παγκοσμιως στον κλαδο των αυτοκινητων: την αγορα των premium ηλεκτρικων. Η Volvo Carsαφοσιωνεται στο να αναλαβει ηγετικη θεση σε αυτη την κατηγορια, συνεχιζοντας να αναπτυσσει ηλεκτρικα αυτοκινητα.

 

  Μαζι με τη μεγαλη επενδυση που πραγματοποιει σε onlineπλατφορμες πωλησεων, η Volvo Cars θα χτισει ισχυροτερους δεσμους με τους πελατες της απο κοινου με τους συνεργατες της στη λιανικη πωληση. Οι Επισημοι Διανομεις παραμενουν ενα ζωτικο τμημα της εμπειριας του πελατη και θα συνεχισουν να εχουν την ευθυνη για μια σειρα σημαντικων υπηρεσιων, οπως η προετοιμασια, η παραδοση και η συντηρηση αυτοκινητων.

 

  «Οι onlineκαι offlineδραστηριοτητες χρειαζεται να ειναι πληρως και απροσκοπτα ενωμενες», προσθεσε ο Lex Kerssemakers. «Σε οποιοδηποτε σημειο της διαδρομης του – online, σε μια εκθεση, σε ενα Volvo Studioη κατα την οδηγηση του αυτοκινητου – ο πελατης πρεπει να απολαμβανει μια εμπειρια κορυφαιου επιπεδου».

 


  Το Care by Volvo, μεχρι σημερα γνωστο ως ονομα για τη συνδρομητικη υπηρεσια της Volvo Cars, θα επεκταθει σε μια ευρυτερη προσφορα για τον πελατη, στοχευοντας σε ακομη καλυτερη συνολικη εξυπηρετηση.

 

  Η onlineαγορα ενος ηλεκτρικου Volvo θα συνοδευεται απο ενα πακετο παροχων, που περιλαμβανει στοιχεια οπως η συντηρηση, η εγγυηση, η οδικη βοηθεια, καθως και επιλογες για την οικιακη φορτιση, αλλα και ασφαλιση – οπου διατιθεται.

 

  Το volvocars.com θα ειναι η onlineναυαρχιδα των εκθεσεων της εταιρειας, παρεχοντας στους επισκεπτες δραστικα απλοποιημενη διαδικασια εγγραφης, με λιγοτερα βηματα.

 

  Οι πελατες θα μπορουν να επιλεξουν μεταξυ ελκυστικων προ-διαμορφωμενων ηλεκτρικων Volvoπου ειναι ετοιμα για απλη και ευκολη παραγγελια και γρηγορη παραδοση.

 

  Η διαδικασια απλοποιειται και διευκολυνεται περαιτερω μεσω ξεκαθαρων και σταθερων μοντελων τιμολογησης. Αυτο αυξανει τη διαφανεια και εντεινει τους δεσμους εμπιστοσυνης.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!