Η Hyundai, παρουσίασε το μέλλον του υδρογόνου στο H2 Mobility + Energy Show 2020

 

 
Η Hyundai Motor Company παρουσιασε λυσεις υδρογονου και κινητικοτητας κατα τη διαρκεια του H2 Mobility + Energy Show 2020 που πραγματοποιηθηκε τον προηγουμενο μηνα στην Κορεα. Το HDC-6 NEPTUNE Concept, ενα βαρεως τυπου φορτηγο κυψελων καυσιμου με υδρογονο κλασης 8 και μια κινητη γεννητρια κυψελων καυσιμου · καθως και ενα μοντελο κλιμακας του οικοσυστηματος εξυπνης κινητικοτητας παρουσιαστηκαν κατα τη διαρκεια της εκθεσης.

 

 

Το H2 Mobility + Energy Show παρεχει μια ολοκληρωμενη ματια στο παγκοσμιο βιομηχανικο οικοσυστημα υδρογονου, απο την παραγωγη και αποθηκευση υδρογονου εως τη μεταφορα και την κινητικοτητα. Η Hyundai Motor σχεδιαζει να δημιουργησει επιχειρηματικες ευκαιριες και ζητηση για συστηματα κυψελων καυσιμου μεσω αλληλεπιδρασεων με κυβερνητικους αξιωματουχους και εμπειρογνωμονες της βιομηχανιας, ενισχυοντας την ηγετικη της θεση στην κινητικοτητα με υδρογονο.

 

 

Κατα τη διαρκεια της εκθεσης εκανε την πρεμιερα του στην Κορεα το HDC-6 NEPTUNE, το ηλεκτρικο φορτηγο της Hyundai κυψελων καυσιμου με υδρογονου, το οποιο εκανε το ντεμπουτο του στο North American Commercial Vehicle Show τον περασμενο Οκτωβριο. Η Hyundai με το HDC-6 NEPTUNE σκοπευει να επεκτεινει την ηγετικη της θεση στην υδρογονοκινηση, γεγονος που αναδεικνυει το οραμα της εταιρειας για τη δημιουργια ενος φορτηγου κυψελων υδρογονου μηδενικων εκπομπων ρυπων και την καινοτομια της για φιλικα προς το περιβαλλον επαγγελματικα οχηματα.
 

 

Η Hyundai σχεδιαζει να λανσαρει το HDC-6 NEPTUNE μεσα στα επομενα τρια εως τεσσερα χρονια, αναπτυσσοντας ενα βελτιωμενο συστημα κυψελων καυσιμου υψηλοτερης αντοχης και ισχυoς, ενδεδειγμενο για βαρεως τυπου φορτηγα.

 

 

Παραλληλα, η Hyundai κατα την διαρκεια της εκθεσης παρουσιασε μια κινητη γεννητρια κυψελων καυσιμου, υποδηλωνοντας τη δυνατοτητα των συστηματων κυψελων καυσιμου να επεκτεινουν τη χρηση τους και σε διαφορετικες βιομηχανιες. Η κινητη γεννητρια κυψελων καυσιμου της Hyundai χρησιμοποιει δυο στοιβες κυψελων καυσιμου, οπως επισης το NEXO, το πρωτο ηλεκτρικο οχημα κυψελων καυσιμου (FCEV) στον κοσμο, παραγοντας μεγιστη ισχυ 160 kW. Η αφθονη ισχυ επιτρεπει στη γεννητρια να χρησιμοποιειται σε διαφορες εφαρμογες, οπως φορτιση δυο EVs ταυτοχρονα η ηλεκτρικα λεωφορεια και φορτηγα. Η κινητη γεννητρια κυψελων καυσιμου αναδεικνυεται ως εναλλακτικη καθαρη λυση εναντι των γεννητριων ντιζελ.
 
Την εμφανιση του, επισης, εκανε το κορυφαιο στον κλαδο NEXO FCEV με αυτονομια 609 km με μια μονο φορτιση. Το NEXO λανσαριστηκε το 2018 και οι πωλησεις του 2019 ανηλθαν περιπου στα 5.000 οχηματα κατακτωντας την κορυφη στις πωλησεις των FCEV παγκοσμιως.

 

Η εταιρεια, τελος, παρουσιασε ενα μοντελο κλιμακας 1:8 του οικοσυστηματος εξυπνης κινητικοτητας με Urban Air Mobility (UAM), Purpose Built Vehicles (PBV) και Hub (Mobility Transit Base) που πρωτοεμφανιστηκαν στο CES 2020. Το μοντελο κλιμακας ειναι μινιατουρα που δειχνει το οραμα της Hyundai για ενα μελλοντικο οικοσυστημα κινητικοτητας με ενσωματωμενα τα UAM, PBV και Hub.

 

Η Hyundai Motor σχεδιαζει να ενσωματωσει το συστημα κυψελων καυσιμου στο οικοσυστημα εξυπνης κινητικοτητας, ειδικα για UAM. Η εταιρεια θα εργαστει σκοπευοντας στη μειωση του βαρους του συστηματος κυψελων καυσιμου, αυξανοντας παραλληλα την αποδοση ισχυος που θα χρησιμοποιηθει στη λυση κινητικοτητας. Αυτο θα επιτρεψει επισης τη χρηση συστηματων κυψελων καυσιμου σε τρενα και πλοια.

 

Η Hyundai συνεργαζεται με ενα ευρυ φασμα οργανισμων εγχωρια και παγκοσμια σε δημοσιους και ιδιωτικους τομεις για τη δημιουργια και την τονωση της παγκοσμιας οικονομιας υδρογονου προμηθευοντας οχηματα κυψελων καυσιμου, κατασκευαζοντας περισσοτερους σταθμους φορτισης υδρογονου και επεκτεινοντας την εφαρμογη συστηματων κυψελων καυσιμου σε διαφορετικους βιομηχανικους τομεις.

 

Τον Σεπτεμβριο του 2019 η Hyundai ξεκινησε συνεργασια με την Cummins, κορυφαια εταιρεια  κινητηρων και γεννητριων, για την παροχη συστηματων κυψελων υδρογονου στην αγορα επαγγελματικων οχηματων της Βορειας Αμερικη. Η εταιρεια βρισκεται σε συζητησεις με μεγαλες εταιρειες των ΗΠΑ και της Ευρωπη σχετικα με εφαρμογες κυψελων υδρογονου καθως σχεδιαζει να επιταχυνει την εισοδο της στην ευρωπαϊκη αγορα βαρεων υδρογονοκινητων φορτηγων οπως το XCIENT μεσω της κοινοπραξιας της με την ελβετικη εταιρεια H2 Energy αργοτερα φετος.

 

Η Hyundai υπεγραψε Μνημονιο Συνεργασιας (MOU) με το Υπουργειο Ενεργειας των ΗΠΑ σχετικα με την καινοτομο τεχνολογια κυψελων καυσιμου και την επεκταση της εφαρμογης της νωριτερα αυτο το ετος, δεσμευοντας να μοιραστει την τεχνογνωσια της στον τομεα αυτο και να αποδειξει δεδομενα για την ανταγωνιστικοτητα της ενεργειας υδρογονου.
 

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!