Πώς το Qashqai γίνεται θρύλος για τη Nissan

Συνηθως, ειναι τα halo cars, γρηγορα, σπορ, η υπερπολυτελη αυτοκινητα που γινονται η «σημαια» καθε αυτοκινητοβιομηχανιας. Η Nissan, εχει καποια τετοια μοντελα, που εγραψαν και γραφουν ιστορια, απο το Sunny GTi-R, ως τα Ζ, τα Skyline και το GT-R. Ομως ειναι ενα αλλο μοντελο της που εξελισσεται σε θρυλο.
Ο λογος για το Qashqai, το SUV της ιαπωνικης φιρμας, που εχει κανει την αγορα να παραμιλαει. Ως πρωτο σε πωλησεις crossover στην Ευρωπη εχει ηδη κερδισει μια περιοπτη θεση στο  βιβλιο ιστοριας της αυτοκινητοβιομηχανιας. Αλλωστε, ειναι τοσο δημοφιλες, που περυσι, η Nissan εβγαζε ενα Qashqai καθε λεπτο (λειτουργουσε επι 24ωρου βασεως) απο το εργοστασιο του Σαντερλαντ, αλλα αδυνατουσε να καλυψει τη ζητηση και ετσι, αναγκαστηκε να προσθεσει και δευτερη γραμμη παραγωγης στο ιδιο εργοστασιο. Λογικο ειναι λοιπον σημερα, που ερχεται στη χωρα μας, ανανεωμενο, η αφιξη του να αποτελει «ειδηση πρωτης γραμμης».

Και καποια ακομα στοιχεια για τους… αριθμολαγνους. Το Qashqai ειναι το πιο επιτυχημενο μοντελο στην Ευρωπη στην 83χρονη ιστορια της Nissan, με περιπου 2,3 εκατομμυρια πωλησεις, απο τοτε που κυκλοφορησε η αρχικη του εκδοση το 2007. Εχει κερδισει περισσοτερα απο 80 βραβεια, συμπεριλαμβανομενων 19 τιτλων αυτοκινητου της χρονιας.
Ξεκινησε την πορεια του οντας το μοναδικο crossover C-SUV και παρολο που υπαρχουν πλεον περισσοτερα απο 20 ανταγωνιστικα μοντελα, το Qashqai παραμενει το κριτηριο αναφορας με ενα ασυναγωνιστο μεριδιο αγορας που ξεπερνα το 10%.

 Εχει επισης αντιταχθει στους παραδοσιακους κυκλους ζωης των προϊοντων της αυτοκινητοβιομηχανιας. Ο Μαρτιος του 2017 ηταν επισημα ο πιο επιτυχημενος μηνας πωλησεων του σε ολη την Ευρωπη, με περισσοτερα απο 33.000 πωληθεντα αυτοκινητα.
Για περισσοτερα απο  10 χρονια το Qashqai αποτελει το απολυτο urban crossover. Συνδυαζει με επιτυχια την πρακτικοτητα και τον χαρακτηρα ενος SUV με το “αποτυπωμα”, τη δυναμικη οδηγηση και το κοστος λειτουργιας ενος hatchback. Οι σημαντικες νεες βελτιωσεις που το πλαισιωνουν, εχουν σκοπο να στηριξουν και να ενισχυσουν τη θεση του ως κυριαρχου crossover στην Ευρωπη.

                Η ανανεωση

What’s new λοιπον; Η Nissan παρουσιασε το ανανεωμενο Qashqai την προηγουμενη εβδομαδα, σε εκδηλωση στην Αθηνα (εκει οπου ο γραφων θα εδινε το «παρων», αλλα ως… υποδειγμα οργανωσης μπερδεψε την ημερα του event και πηγε σπιτι του) και αποκαλυψε τις σημαντικες βελτιωσεις που ολοκληρωνουν τον premium χαρακτηρα του. Συνοπτικα, οι αναβαθμισεις του ιαπωνικου best seller επικεντρωνονται στον συγχρονο, νεο εξωτερικο σχεδιασμο, στα ακομα πιο υψηλα επιπεδα  ποιοτητας στο εσωτερικο,  στην βελτιωμενη οδηγικη εμπειρια, αλλα και στην προσθηκη νεων τεχνολογιων του Nissan Intelligent Mobility για την επιτευξη ακομη μεγαλυτερων επιπεδων ανεσης, εμπιστοσυνης και αυτοπεποιθησης για οδηγο και επιβατες.
Στιγμιοτυπο απο την εκδηλωση της Nissan

Το ευρος των αλλαγων στο νεο Qashqai, ειναι προϊον της τροφοδοτησης απο τις αποψεις και τα σχολια των πελατων, με γνωμονα να ενισχυθει περαιτερω η θεση του μοντελου ως αδιαμφισβητητου ηγετη στην κατηγορια του.  Για τον λογο αυτο, προστεθηκε στην γκαμα του μοντελου και η εκδοση Techna+, με σκοπο να θεσει ενα νεο σημειο αναφορας ως προς την πολυτελεια στην κατηγορια των crossovers C-SUV.
O ισχυρος ανδρας της Nissan στην Ελλαδα, Τακης Θεοχαρακης, κατα τη διαρκεια της παρουσιασης του Qashqai

Οταν κυκλοφορησε το 2007, το Qashqai ηταν πραγματικα πρωτοποριακο και απεσπασε επαινους για τον χαρακτηρα του και την αυτοπεποιθηση που προσεφερε στον οδηγο του. Τωρα στην ανανεωμενη του εκδοση και χαρη σε καποιες σημαντικες, αλλα “αορατες” στο γυμνο ματι  βελτιωσεις, ο χειρισμος και οι επιδοσεις του Qashqai αποκτουν ακομα πιο εκλεπτυσμενη υποσταση.
Η εκδηλωση ειχε και συγκινησιακο φορτιο, λογω της παρουσιας του \”πατριαρχη\” της εταιρειας, Βασιλη Θεοχαρακη

Στα παραπανω συμβαλλουν οι καινοτομες τεχνολογιες που εχουν προστεθει,  ενω αλλες εχουν αναβαθμιστει με νεα χαρακτηριστικα ασφαλειας. Ετσι, για τους αγοραστες που αναζητουν νεα επιπεδα ευελιξιας στην οδηγηση, αλλα και μεγαλυτερη ελευθερια οταν το  επιθυμουν, το νεο Qashqai θα ειναι διαθεσιμο με την αυτονομη τεχνολογια κινησης  ProPILOT της Nissan.
Οι ανθρωποι της Nissan ΝΙΚ.Ι.ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ παρουσιαζουν τα στοιχεια του best seller της μαρκας στους ανθρωπους του Τυπου

Οι βελτιωσεις του Qashqai πραγματοποιηθηκαν απο τις μηχανολογικες ομαδες της Nissan που εδρευουν στο Ηνωμενο Βασιλειο, την Ισπανια και τη Γερμανια. Το αυτοκινητο συνεχιζει να κατασκευαζεται στην υπερσυγχρονη μοναδα παραγωγης της Nissan στο Sunderland, στο Ηνωμενο Βασιλειο, ενα απο τα πιο αποδοτικα εργοστασια αυτοκινητων στην Ευρωπη.
Στην ιδια εκδηλωση, μαζι με το Qashqai, παρουσιαστηκε και το νεο X-TRAIL

Το νεο Qashqai, παρουσιαστηκε στο περασμενο Σαλονι Αυτοκινητου της Γενευης, και ηδη διατιθεται εμπορικα και στην Ελλαδα.

Το νεο Qashqai αναλυτικα

Οπως συμβαινει με ολα τα αυτοκινητα της Nissan, καθε αναβαθμιση, ανεξαρτητα απο το ποσο μεγαλη η μικρη ειναι, πραγματοποιειται με γνωμονα τους πελατες  και βασιζεται στα σχολια τους. Για τον λογο αυτο, η ερευνα της Nissan αποκαλυψε την επιθυμια των πελατων της για αλλαγες στο εξωτερικο στυλ, προκειμενου να δημιουργηθει μια πιο συγχρονη και εκλεπτυσμενη εμφανιση του μοντελου, οπως και περισσοτερα premium χαρακτηριστικα και επιλογες για εκεινους που ειναι διατεθειμενοι να τα αγορασουν, σε κορυφαιου εξοπλισμου εκδοσεις. Παραλληλα, το αγοραστικο κοινο επιζητα προσθετες αλλα και νεες τεχνολογιες ασφαλειας, οταν  βρισκεται πισω απο το τιμονι.

Στην εκδοση Techna+, το Qashqai  προσφερει μια νεα premium επιλογη.

Η εκδοση Techna+ στο Qashqai, ερχεται να προστεθει στις υπαρχουσες Energy, Acenta, N-Connecta και Techna,  με αποκλειστικα νεα χαρακτηριστικα υψηλης ποιοτητας, απευθυνομενη στους αγοραστες που αναζητουν το “απολυτο” Qashqai.

Στην καμπινα, τα νεα καθισματα υψηλης ποιοτητας ειναι επενδεδυμενα με μαλακο δερμα nappa, συνοδευομενα απο πολυτελες τρισδιαστατο αναγλυφο στα κεντρικο πλαισιο τους, κατι που τολμα για πρωτη φορα η Nissan στην Ευρωπη. Ο σχεδιασμος αυτος αναπαραγεται και στο πισω μερος της καμπινας, ενω το μαυρο δερμα ειναι στανταρ, με την επιλογη ενος πλουσιου χρωματος σε αποχρωση δαμασκηνου να παρεχεται ως προαιρετικη, ανευ κοστους, επιλογη. 

Το καθισμα του οδηγου διαθετει ηλεκτρικα ελεγχομενη πνευματικη οσφυϊκη υποστηριξη τεσσαρων κατευθυνσεων, γεγονος που αποτελει αλλη μια πρωτια για την Nissan στην Ευρωπη. Αυτο επιτρεπει στους οδηγους ανεξαρτητως μεγεθους, να τελειοποιησουν τη θεση τους καθισματος τους, βελτιωνοντας την ανεση και μειωνοντας την κοπωση. Την ολη εμπειρια ολοκληρωνει η προσθηκη της λειτουργιας μνημης του καθισματος με δυο αποθηκευμενες προτιμησεις που ρυθμιζουν ταυτοχρονα και τους εξωτερικους καθρεπτες.

Στανταρ στην εκδοση  Techna + ειναι το νεο συστημα ηχου BOSE Premium οκτω ηχειων, ενω εξωτερικα η εκδοση ερχεται με καλυμματα καθρεπτων σε χρωμα ασημι και με ραγες οροφης.

Premium αναβαθμιση και στο εσωτερικο του νεου Qashqai

Ο αντικτυπος των premium αναβαθμισεων στο Nissan Qashqai ειναι πιο εμφανης στην καμπινα του μοντελου. Αυτο εχει ως συνεπεια την παροχη ακομα υψηλοτερων επιπεδων απτης ποιοτητας, σε ενα οδηγοκεντρικο εσωτερικο με ενισχυμενο το αισθημα του απολυτου ελεγχου.
Με την εισοδο τους στην καμπινα του νεου Qashqai, το πρωτο πραγμα που θα αντικρυσει ο οδηγος του ειναι το εντυπωσιακο νεο τιμονι. Φτιαγμενο για να απηχει τον σχεδιασμο  των τελευταιων μοντελων της Nissan παγκοσμιως, συμπεριλαμβανομενου του ολοκαινουριου Micra και του νεου X-Trail, το τιμονι αυτο ειναι στανταρ σε ολες τις εκδοσεις του Qashqai. Τωρα, σε σχημα D, η επιπεδη βαση μεταφραζεται σε ευκολοτερη εισοδο και εξοδο για τον οδηγο, καθως και σε μια πιο σπορ εμφανιση και αισθηση.

Το συμπαγες κεντρικο πλαισιο του τιμονιου ειναι μικροτερο απο πριν με τρεις λεπτες ακτινες, προσφεροντας χωρο στο πανω απο αυτο μερος, μεγαλυτερο κατα 17% και βελτιωνοντας με αυτον τον τροπο την ορατοτητα στον πινακα οργανων.  Οι διακοπτες  τεσσαρων κατευθυνσεων για τον χειρισμο των λειτουργιων (αριστερα) και του cruise control (δεξια) ειναι καινουργιοι και προσφερουν στον οδηγο πιο διαισθητικη χρηση, χωρις να αποσπαται η προσοχη του απο το δρομο.

Το πλατος της στεφανης εχει διευρυνθει απο 34mm σε 37,5mm, προκειμενου να προσφερει μια πιο ανετη και ασφαλεστερη λαβη. Το νεο στυλ υψηλης ποιοτητας συμπληρωνει η επενδυση χρωματος ασημι στην κεντρικη ακτινα, που “αντανακλα” την μπροστινη μασκα τυπου “V-motion” της Nissan.

H αναβαθμιση συνεχιζεται σε πολλα ακομα σημεια του εσωτερικου, με τους αεραγωγους και τις εσωτερικες λαβες των θυρων να εχουν διαμορφωθει με ακομα υψηλοτερης ποιοτητας υλικα, ενω στον κεντρικο βραχιονα της κεντρικης κονσολας,  προστεθηκαν εξυπνες νεες ραφες αναμεσα των δυο εμπροσθιων καθισματων, ολα διαθεσιμα απο την κατηγορια Acenta. Η οροφη του Qashqai ειναι πλεον σκουρου χρωματος στην εκδοση Techna. Οσο για εκεινους που θα επιλεξουν το νεο Qashqai με το αυτοματο κιβωτιο CVT XTronic, θα απολαυσουν και την αισθηση του δερματινου σχετικου επιλογεα.

Οι διακοπτες των ηλεκτρικων παραθυρων εχουν αυτοματη λειτουργια και για τις τεσσερις πορτες και ειναι στανταρ σε ολο το ευρος των εκδοσεων. Επιπλεον, ολα τα παραθυρα μπορουν να ανοιξουν και να κλεισουν εξ αποστασεως μεσω του κλειδιου, κατι πολυ χρησιμο για την γρηγορη “ψυξη” του αυτοκινητου τις ημερες του καλοκαιριου.

Νεα premium καθισματα για ακομα μεγαλυτερη ανεση

Το υψηλο επιπεδο ανεσης στο Qashqai, ανεκαθεν ειχε τους περισσοτερους επαινους απο τους ιδιοκτητες του. Τωρα η Nissan ανεβαζει ακομα πιο ψηλα τον πηχη, με τα εμπρος καθισματα να εχουν επανασχεδιαστει πληρως απο την εκδοση N-Connecta και πανω.

Εχοντας ομοιομορφο στυλ, διαθετουν μια εκτεταμενη βαση και σχημα στηριξης για επιπροσθετη ανεση. Εχουν υψηλοτερη πλατη και ωμους, δημιουργωντας ενα πιο ευρυχωρο περιβαλλον καμπινας, πιο συναρπαστικη αισθηση του χωρου για τους επιβατες, αλλα και βελτιωμενη ορατοτητα για τους πισω αντιστοιχους.

Το πισω μερος των μπροστινων καθισματων εχει επανασχεδιαστει, με ενα νεο και ανθεκτικο στις γρατζουνιες πλαστικο εξαρτημα και με δυο χρησιμες τσεπες. Παραλληλα, με ενα  λεπτοτερο φινιρισμα, η Nissan καταφερε να  βελτιωσει τον ωφελιμο χωρο για τα γονατα των επιβατων στα πισω καθισματα.

Στην εκδοση Acenta, οι επιβατες  επωφελουνται και  απο μια νεα και πιο ανθεκτικη υφασματινη επενδυση στο υπαρχον σχεδιο των καθισματων.

Εκτος των παραπανω, τα σχολια των πελατων οδηγησαν και στην περαιτερω βελτιωση των δυο συστηματων ψυχαγωγιας του Qashqai. Ετσι το συστημα ψηφιακου ραδιοφωνου DAB ειναι πλεον στανταρ, ενω η δορυφορικη πλοηγηση NissanConnect με οθονη αφης (στανταρ στις εκδοσεις N-Connecta και ανω, προαιρετικη στην Acenta), προσφερει τοσο ενα εξυπνο διαδραστικο περιβαλλον λειτουργιων για τον χρηστη, οσο και μια νεα εμφανιση. Στις εκδοσεις οπου ειναι εγκατεστημενο το συστημα NissanConnect, το νεο Qashqai διαθετει τωρα μια κεραια οροφης τυπου “πτερυγιoυ καρχαρια\” για καλυτερη ληψη, αλλα για μια πιο ομορφη εμφανιση.

Για την καλυτερη αποδοση κατα τη χρηση του hands-free στις τηλεφωνικες συνομιλιες, το ενσωματωμενο μικροφωνο εχει μετατοπιστει  στον χωρο της φωτιστικης μοναδας για την αναγνωση των χαρτων.

Φωτεινο και ευρυχωρο , το εσωτερικο του Qashqai προσφερει μια μεγαλη ευελιξια για εως και πεντε επιβατες, με εξυπνες λυσεις αποθηκευσης και πρακτικα χαρακτηριστικα, ειτε προκειται για μεμονωμενα προσωπα η ζευγαρια και οικογενειες. Ο χωρος αποσκευων ειναι επισης ευελικτος στην φορτωση με χωρητικοτητα 430 λιτρων που αυξανεται στα 860 λιτρα,  οταν τα πισω καθισματα αναδιπλωθουν σε διαταξη 60:40. Ακομα, το πορτμπαγκαζ διαθετει το καινοτομο συστημα Flexible Luggage Board της Nissan, το οποιο επιτρεπει την προσαρμογη των διαχωριστικων ραφιων σε 18 διαφορετικους συνδυασμους.

Το ολοκαινουριο ηχοσυστημα BOSE Premium

“Αντικατοπτριζοντας” τις απαιτησεις των πελατων για ακομα πιο αναβαθμισμενη επιλογη ηχοσυστηματος, το Qashqai διαθετει πλεον ενα ολοκαινουριο ηχοσυστημα οκτω ηχειων. Το συγκεκριμενο συστημα που φερει την σφραγιδα της BOSE, του κορυφαιου κατασκευαστη ηχοσυστηματων και εκλεκτου συνεργατη της Nissan, διαθετει δυο tweeters 25mm στη βαση του παρμπριζ, ενα woofer 165mm σε καθε μπροστινη πορτα και ενα ηχειο 130mm  σε καθε πισω πορτα. Επιπλεον, δυο woofer των 115mm εδραζονται σε ενα 7.7 λιτρων ειδικα διαμορφωμενο περιβλημα τοποθετημενο στον χωρο αποθηκευσης της ρεζερβας. Ενας ψηφιακος ενισχυτης BOSE με οκτω καναλια εξειδικευμενης προσαρμογης και επεξεργασιας του ψηφιακου σηματος, εχει επιμελως τοποθετηθει κατω απο το καθισμα του συνοδηγου.

Το αποτελεσμα ειναι συναρπαστικο για τους επιβατες, αποτελωντας  το πιο ολοκληρωμενο συστημα ηχου που εχει προσφερθει ποτε σε ενα οχημα της Nissan στην Ευρωπη. Προσφεροντας μια ευρυτερη και συναμα συναρπαστικη ακουστικη εμπειρια ακροασης, οι επιβατες απολαμβανουν ηχο επιπεδου συναυλιας με ελαχιστη παραμορφωση σε υψηλοτερη ενταση.

Με την προσθηκη του ηχοσυστηματος BOSE Premium στο Qashqai, η γκαμα των ηχοσυστηματων στο μοντελο εχει αυξηθει απο δυο σε τρεις. Οι δυο υπαρχουσες μοναδες εχουν δεχθει επιπλεον ρυθμισεις, προκειμενου  να βελτιστοποιηθει η ποιοτητα του ηχου με βαση τις αλλαγες στο εσωτερικο του αυτοκινητου. Αποτελεσμα των παραπανω ρυθμισεων, ειναι   η ακομα καλυτερη  αποδοση με ενισχυμενη την τονικη ισοσταθμιση, ιδιαιτερα στο μπασο, για τον οδηγο και τους επιβατες.

Εξωτερικη αναβαθμιση με ακομα πιο συγχρονο σχεδιασμο

Με τις αλλαγες στο εξωτερικο του Qashqai να ειναι εντονες και ορατες απο καθε γωνια του, το αυτοκινητο διαθετει τωρα μια ολοκαινουργια συγχρονη εμφανιση, με ενα μοναδικο στυλ που η Nissan το ονομαζει “Premium Dynamism”. 

Το μπροστινο μερος του Qashqai εχει πληρως αναβαθμιστει, διαθετοντας εναν νεο  προφυλακτηρα. Το μεγαλυτερο μερος του εχει το χρωμα του αυτοκινητου, ενω το ορατο κομματι του μαυρου πλαστικου εχει υποστει ενα υψηλης ποιοτητας γυαλιστερο φινιρισμα. Επιπλεον, η υπαρξη αεραγωγων σε καθε πλευρα του προφυλακτηρα, συμβαλλει στην ψυξη του κινητηρα.

Στο κατω μερος και στην μεση του προφυλακτηρα, βρισκονται δυο νεα οριζοντια ενθετα διακοσμητικα, που ειναι μαυρου χρωματος στις εκδοσεις Energy και Acenta και σατεν ασημενιο απο την N-Connecta και πανω. Οι εμπροσθιοι προβολεις ομιχλης, που πλεον  βρισκονται σε χαμηλοτερη θεση, ειναι στανταρ απο την εκδοση Acenta.

Στην “καρδια” της επανασχεδιασμενης μπροστινης οψης του Qashqai βρισκεται η τελευταια ενσαρκωση της γνωστης “εικονικης” μασκας “V-motion” της Nissan, η οποια πλαισιωνει το νεο σημα της φιρμας. Το νεο σημα διατιθεται σε δυο εκδοσεις, οπου απο την εκδοση N-Connecta και πανω εχει ενα εντελως επιπεδο φινιρισμα. Αυτο οφειλεται στο γεγονος οτι το αναβαθμισμενο ρανταρ, το οποιο αποτελει μερος του συστηματος Intelligent Emergency Braking  (IEB) του Qashqai, βρισκεται τωρα πισω απο αυτο. Το επιπεδο φινιρισμα του σηματος επιτρεπει  στα “κυματα” του ρανταρ να περασουν μεσα απο αυτο ανεμποδιστα. Στο προηγουμενο μοντελο, το ρανταρ ηταν τοποθετημενο κατω απο τη μασκα και σε μια πλευρα.  Για τις εκδοσεις που δεν εξοπλιζονται με το IEB, μια δευτερη εκδοση του διακριτικου σηματος κοσμει την μασκα, στο γνωστο τελευταιο σχεδιαστικο μοτιβο της Nissan.

Η εμπροσθια καμερα, χαρη στην πρωτοποριακη τεχνολογια της Nissan,  τωρα ειναι διακριτικα τοποθετημενη στο χρωμιομενο περιγραμμα της γριλιας και αναπαραγαγει εικονα για το Intelligent Around View Monitor του Qashqai, που αποτελει το καινοτομο συστημα πανοραμικης θεασης 360° της Nissan. 

Την νεα μασκα πλαισιωνουν και νεοι προβολεις, με πολυ πιο ξεκαθαρη διαφοροποιηση αυτων του αλογονου στις εκδοσεις Energy, Acenta και N-Connecta και των αντιστοιχων  full  LED  στις Techna και Techna+ (οι οποιοι ειναι προαιρετικοι στην N-Connecta).

Στους προβολεις αλογονου, η μεχρι τωρα χαρακτηριστικη υπογραφη τυπου \”μπουμερανγκ” στα φωτα ημερας εχει αλλαξει, καθως αποτελειται πλεον απο εννεα LED αντι για εξι, με μεγαλυτερου ευρους φακους.  Αυτο εχει ως αποτελεσμα  μια πιο συγχρονη και πολυτελη  εμφανιση.

Η δεσμη διασταυρωσης των προβολεων ακολουθει την επιτυχημενη συνταγη απο το προηγουμενο μοντελο και προσφερει την ιδια αποδοση. Στη μεγαλη δεσμη, εχει ενσωματωθει ενας νεου σχεδιασμου ανακλαστηρας με ενα ευρυτερο μοτιβο δεσμης που προσφερει βελτιωμενη ορατοτητα τη νυχτα. Το μεγεθος του ενσωματωμενου δεικτη κατευθυνσης (φλας) εχει επισης αυξηθει.

Για τα εκδοσεις του Qashqai με τον πληρη φωτισμο LED, η υπογραφη \”μπουμερανγκ\” ειναι επισης καινουργια, εκτεινομενη ακριβως επανω απο την κορυφη της μοναδας φωτισμου.  Στη δεσμη διασταυρωσης, το QASHQAI διαθετει πλεον το Συστημα Προσαρμοσμενου Φωτισμου (AFS). Αυτο σημαινει οτι υπαρχουν δυναμικης κατευθυνσης λαμπτηρες  που λειτουργουν σε συνδυασμο με τις εισοδους ταχυτητας και διευθυνσης του οχηματος.  Το συγκεκριμενο συστημα AFS με High Beam Assist εφαρμοζεται για πρωτη φορα σε μοντελο της Nissan στην Ευρωπη και σημαινει μεγαλυτερο φωτισμο στην κορυφη μιας γωνιας για καλυτερη ορατοτητα και οδικη ασφαλεια.

Στη μεγαλη σκαλα, τα νεα ενσωματωμενα φωτα ημερας αποτελουνται απο τεσσερις νεους ανακλαστηρες LED.

Το καπο του νεου Qashqai εχει  επανασχεδιαστει, με τις νεες πτυχες  να ειναι εμφανεις στην επιφανεια του, εχοντας ακτινα μολις 5 χιλιοστων.

Στο πισω μερος του νεου Qashqai, ο ανανεωμενος προφυλακτηρας εχει ενα πιο καλαισθητο  σχημα και πιο φινετσατο φινιρισμα. Για πρωτη φορα υπαρχουν δυο ξεχωριστοι προφυλακτηρες αναλογα με την εκδοση του μοντελου. Η διαφοροποιηση εγκειται στα ασημενιου χρωματος ενθετα που προστιθενται απο την εκδοση N-Connecta και πανω.

Το φωτεινο μοτιβο του μπουμερανγκ των LED  του Qashqai, εχει επεκταθει σε ολοκληρο το φωτιστικο σωμα, προσθετοντας οπτικο πλατος στο πισω μερος του αυτοκινητου. Ενα τρισδιαστατο αεροδυναμικο στοιχειο εχει σχεδιαστει στο περιβλημα του φακου για να συμβαλλοντας στο μετρο του δυνατου στη μειωση της οπισθελκουσας, και κατ’ επεκταση στην μειωση της καταναλωσης καυσιμου. Το εσωτερικο του πισω φωτιστικου σωματος ειναι πλεον πιο σκουρο απο πριν, ενω στην οροφη, η νεα κεραια  τυπου “πτερυγιου καρχαρια” προσδιδει (στην εκδοσεις που διατιθεται) μια ξεχωριστη εμφανιση.

Η προσοχη στη σχεδιαση των λεπτομερειων αποτελει βασικο στοιχειο στην αναβαθμιση του Qashqai και αυτο γινεται αντιληπτο  με τους πισω αισθητηρες σταθμευσης. Στο προηγουμενο μοντελο ηταν ενσωματωμενοι στον προφυλακτηρα, χωρις ομως να ειναι ευθυγραμμισμενοι με την επιφανεια του. Στο νεο μοντελο εχουν ευθυγραμμιστει με την επιφανεια του προφυλακτηρα, αποδεικνυοντας πως οι μικρες λεπτομερειες κανουν τη διαφορα. 

Κοιταζοντας το νεο Qashqai σε θεση προφιλ, οι βελτιωσεις εκφραζονται μεσω μιας νεας σειρας ζαντων υψηλης ποιοτητας σε μεγεθη των 17, 18 και 19 ιντσων. Ολες εχουν βελτιστοποιηθει αεροδυναμικα για να μειωσουν τoν συντελεστη οπισθελκουσας. Το μεγαλυτερο μεγεθος εξ αυτων διαθετει δυο σχεδιαστικα στοιχεια, τα οποια ειναι καινουργια για τη Nissan στην Ευρωπη και απεικονιζουν απολυτα τον “πολυτελη δυναμισμο” του Qashqai.

Οι αλλαγες στο Qashqai εχουν αυξησει το συνολικο μηκος του κατα 17mm, με το συνολο να μεταβαλλεται απο 4.377 σε 4.394mm. Το πλατος (1,806 mm) και το υψος (1,595 mm) παραμενουν αμεταβλητα.

Η παλετα των εξωτερικων χρωματων του Qashqai, με συμπαγεις, μεταλλικες και περλε αποχρωσεις εχει εμπλουτιστει με δυο νεες επιλογες για εκεινους που πραγματικα θελουν να ξεχωριζουν. Τα συγκεκριμενα χρωματα αφορουν στο Vivid Blue και στο Chestnut Bronze.

Περισσοτερη αυτοπεποιθηση στην οδηγηση

 Η αυτοπεποιθηση στην οδηγηση, ειναι ενα χαρακτηριστικο που η Nissan “ενσωματωνει” σε ολα τα οχηματα της σε ολο τον κοσμο. Σημαινει μια ομαλη και εκλεπτυσμενη αισθηση στο δρομο με ακριβη, και χωρις αγχος για τον οδηγο, διευθυνση και χειρισμο του αυτοκινητου. Η αισθηση αυτη μετραται και συγκρινεται στη βαση τριων σεναριων :  σε αυτοκινητοδρομους, σε επαρχιακους δρομους και σε αστικο περιβαλλον.

Το Nissan Qashqai ανεκαθεν προσεφερε υψηλο βαθμο οδηγικης αυτοπεποιθησης. Τωρα, με αρκετες αναβαθμισεις που δεν ειναι ολες αμεσα ορατες για τον ιδιοκτητη του, το νεο Qashqai κανει αισθητη την υψηλη αισθηση ασφαλειας και εμπιστοσυνης που αποπνεει, απο την πρωτη κιολας στιγμη που θα βρεθει ο οδηγος πισω το τιμονι του.

Η ομαδα αναπτυξης στο  Τεχνικο Κεντρο της Nissan στην Ευρωπη, εκμεταλλευτηκε την πληροφορηση που ειχε απο τους υπαρχοντες ιδιοκτητες Qashqai. Αυτο τους προετρεψε να επικεντρωθουν σε αναβαθμισεις στην πορεια του Qashqai, βελτιωνοντας περαιτερω τον χειρισμο και το συστημα διευθυνσης.

Στον τομεα της ανεσης, προτεραιοτητα δοθηκε στην πιο ηρεμη κινηση του σωματος και την βελτιωμενη σταση σε περιπτωση προσκρουσης. Αυτο επιτευχθηκε με την επανατοποθετηση των αποσβεστηρων, τη μειωση της διαδρομης των ελατηριων και τροποποιωντας τα πλαστικα εξαρτηματα. Ο βαθμος ακαμψιας της αντιστρεπτικης δοκου  εχει αυξηθει, προκειμενου να διατηρηθει ενας αντιστοιχα υψηλος βαθμος στη οδηγικη συμπεριφορα του αυτοκινητου. Στο νεο μοντελο, η μειωμενη κινηση του πλαισιου, οταν το οχημα περναει απο εγκαρσιες ανωμαλιες του οδοστρωματος, οφειλεται στις αλλαγες που εχουν γινει στο συστημα Active Ride Control.

Για να βελτιωσει το χειρισμο του Qashqai, η ομαδα των μηχανικων εχει δημιουργησει μια ασφαλεστερη αισθηση και βελτιωμενη ανιχνευσιμοτητα της γραμμης μεσω των γωνιων. Αυτο εχει επιτευχθει με ενα νεο πιο παχυ αξονα διευθυνσης και με αλλαγες στην στρεψη του τιμονιου γυρω απο το “νεκρο” του σημειο.

Ετσι με την νεα τεχνολογια που ονομαζεται Active Return Control  το τιμονι επιστρεφει στο κεντρο πιο φυσικα, με βελτιωμενη ακριβεια κατα την οδηγηση. Η συναρμογη πισω απο το νεο τιμονι διαθετει ενα νεο δυναμικο αποσβεστηρα, που εχει  ως αποτελεσμα τη μειωση των κραδασμων στα χερια του οδηγου.

Υψηλη ποιοτητα κυλισης για οδηγο και επιβατες

Το νεο Qashqai χαρακτηριζεται και απο σημαντικες βελτιωσεις στους τομεις του θορυβου, των κραδασμων και της κυλισης. Ηχομονωτικα υλικα υψηλης ποιοτητας  εχουν προστεθει τοσο εντος των εμπροσθιων θυρων, οσο και πισω απο τους θολους των πισω τροχων. Προσθετα υλικα σφραγισης γυρω απο τις μπροστινες πορτες εχει ενσωματωθει, ενω η γυαλινη πισω πορτα  του χωρου αποσκευων ειναι πλεον παχυτερη (απο 3,15 χιλιοστα σε 3,85 χιλιοστα), προκειμενου να βελτιωθει η εμπειρια των πισω επιβατων.

Τα παραπανω εχουν ως αποτελεσμα την ακομα μεγαλυτερη μειωση των θορυβων κατα την κυλιση, αλλα και των αεροδυναμικων θορυβων στο νεο Qashqai. Παραλληλα, εχει μειωθει αισθητα και ο προερχομενος θορυβος απο τον χωρο του κινητηρα πετρελαιου 1.6 λιτρων, χαρη στις βελτιωσεις βαθμονομησης του.

Ολες αυτες οι αλλαγες “μεταφραζονται” για τους επιβαινοντες,  σε μια πιο ησυχη καμπινα που δημιουργει ενα ακομα πιο συναρπαστικο συναισθημα και μειωνει τα επιπεδα κοπωσης. Επισης με τον τροπο αυτο,  βελτιωνεται και η ηχητικη εμπειρια και η εν γενει αποδοση του handsfree Bluetooth. Η συγκεκριμενη αλλαγη εχει ποσοτικοποιηθει απο τους μηχανικους της Nissan ως μια βελτιωση κατα 5% σε οτι αφορα τη δυνατοτητα κατανοησης της ομιλιας κατα τη διαρκεια μιας συνομιλιας εντος του αυτοκινητου, γεγονος που αποτελει σημαντικο βημα.

Η αεροδυναμικη αποδοση ηταν παντα ενα ισχυρο πλεονεκτημα του  Qashqai, που συμβαλλει στην χαμηλη καταναλωση καυσιμου. Ακομη και μετα απο τοσες αλλαγες στον εξωτερικο σχεδιασμο, το νεο μοντελο συνεχιζει να διατηρει το συντελεστη οπισθελκουσας 0,32, μεγεθος μεταξυ των καλυτερων στην κατηγορια. Αυτο εχει ενισχυθει με τη νεα τεχνολογια “vortex generator” που βρισκεται στην κατω πλευρα του μπροστινου προφυλακτηρα του αυτοκινητου. Ορατα συνηθως μονο στις αεροναυπηγικες και αεροδιαστημικες βιομηχανιες, αυτα τα μικρα ανυψωμενα τμηματα στην μαλακη επιφανεια του προφυλακτηρα διασπουν τη ροη του αερα κατω απο το αυτοκινητο. Αυτο συμβαλλει στη μειωση του συντελεστη οπισθελκουσας, ενω ταυτοχρονα βελτιωνει τον θορυβο του ανεμου. Η Nissan πιστευει οτι προκειται για μια νεα καινοτομια στην αεροδυναμικη της αυτοκινητοβιομηχανιας και εχει υποβαλει αιτηση για διπλωμα ευρεσιτεχνιας.

Νεες τεχνολογιες Nissan Intelligent Mobility, συμπεριλαμβανομενης της αυτονομης οδηγησης ProPILOT

Με το  Nissan Intelligent Mobility οριζεται το συνολο των προηγμενων τεχνολογιων της μαρκας που καθιστουν τα αυτοκινητα της πιο επιθυμητα, επαναπροσδιοριζοντας τον τροπο με τον οποιο οδηγουνται, τροφοδοτουνται και ενσωματωνονται στην κοινωνια. Ο στοχος ειναι οι οδηγοι της Nissan να αισθανονται πιο σιγουροι, ενθουσιασμενοι και συνδεδεμενοι, ενισχυοντας ταυτοχρονα την οδικη ασφαλεια.

Για τον λογο αυτο,  η Nissan θα παρουσιασει το ProPILOT στο νεο Qashqai στο πρωτο τριμηνο του επομενου ετους. Ειναι το πρωτο σταδιο του ταξιδιου της μαρκας στην αυτονομη οδηγηση, δινοντας στους οδηγους περισσοτερη ελευθερια, επιτρεποντας τους να αυτοματοποιησουν τα κοσμικα στοιχεια της κινητικοτητας τους, αν το επιθυμουν.

Το ProPILOT θα ελεγχει το συστημα διευθυνσης, την επιταχυνση και το φρεναρισμα σε μια λωριδα κυκλοφοριας σε αυτοκινητοδρομους, τοσο σε συνθηκες βεβαρυμενης κυκλοφοριας οσο και στις υψηλες ταχυτητες. Βασιζεται στις τρεις τεχνολογιες  Lane Keep Assist (LKA), Intelligent Cruise Control (ICC) και Traffic Jam Pilot (TJP). Ευχρηστο στη χρηση, το ProPILOT θα ενεργοποιειται μεσω ενος κουμπιου στο τιμονι του Qashqai. Οι πληροφοριες θα εμφανιζονται στον κεντρικο πινακα οργανων. Περισσοτερες λεπτομερειες σχετικα με το ProPILOT θα ειναι διαθεσιμες οταν θα ξεκινησει η εμπορικη διαθεση του.

Περα απο τα παραπανω, στο Qashqai εχουν προστεθει και νεες τεχνολογιες του Nissan Intelligent Mobility. Μια εξ αυτων ειναι η οπισθια ειδοποιηση Cross Traffic Alert, που ερχεται να  μετριασει τον κινδυνο προσκρουσης στις  χαμηλες ταχυτητας κατα την αναστροφη σε εναν χωρο σταθμευσης. Το συγκεκριμενο συστημα ειναι τωρα διαθεσιμο για πρωτη φορα, δινοντας οπτικες και ακουστικες προειδοποιησεις στον οδηγο οταν κινειται με την οπισθεν και αντιληφθει οχημα κοντα του.

Το Ευφυες Συστημα Πεδησης Εκτακτης Αναγκης  (Intelligent Emergency Braking) υπηρχε  στο Qashqai απο το 2014 και αναβαθμιστηκε με την προσθηκη της λειτουργιας αναγνωρισης πεζων. Αυτη η πρωτοποριακη τεχνολογια συμβαλλει στην αποφυγη των συγκρουσεων με τους πεζους, συνδυαζοντας  ενα εμπροσθιο ρανταρ με μια καμερα. Επιπλεον, το συστημα Προειδοποιησης Τυφλου Σημειου (Blind Spot Warning),  βασιζεται τωρα στα δεδομενα του ρανταρ και οχι στις εικονες της καμερας, πραγμα που σημαινει οτι λειτουργει σε ενα ευρυτερο τοξο και με βελτιωμενη ακριβεια ανιχνευσης.

Το Qashqai συνεχιζει να προσφερεται με τα συστηματα Traffic Sign Recognition (Αναγνωριση Πινακιδων Κυκλοφοριας), Intelligent Driver Alertness (Ευφυης Ειδοποιηση Οδηγου), Intelligent Park Assist (Eυφυης Υποβοηθηση Σταθμευσης), Intelligent Around View Monitor (Ευφυες Συστημα Πανοραμικης Θεασης) και Lane Departure Warning (Προειδοποιηση Αποκλισης απο την Λωριδα Κυκλοφοριας). Με τα νεας γενιας συστηματα ελεγχου που εχουν προστεθει σε πολλες απο τις τεχνολογιες του αυτοκινητου, η Nissan επιτυγχανει τη βελτιστοποιηση της αποδοσης των επιμερους λειτουργιων τους.

Νεα τεχνολογια στο Qashqai ειναι και το Stand Still Assist (SSA), το οποιο συμπληρωνει το Hill Start Assist (HSA) σε αυτοκινητα με χειροκινητο κιβωτιο ταχυτητων. Το SSA κραταει το αυτοκινητο σε θεση σταθμευσης για εως και τρια λεπτα, οποτε και ενεργοποιειται αυτοματα το χειροφρενο. Το SSA λειτουργει σε δρομους με κλισεις, επιτρεποντας στον οδηγο να παρει το ποδι του απο το φρενο. Ετσι βελτιωνεται η ασφαλεια, ενισχυεται η αυτοπεποιθηση του οδηγου και μειωνει την κοπωση του. Η ενεργοποιηση του συστηματος γινεται αντιληπτη με την ενδεικτικη πρασινη λυχνια στον πινακα οργανων.

Εξισου σημαντικο ειναι οτι το νεο Qashqai διατηρει τα πεντε αστερια στην αξιολογηση ασφαλειας του Euro NCAP.

Αποδοτικοι κινητηρες, με κορυφαιες εκπομπες CO2 που ξεκινουν απο 99g / km

Η γκαμα των αποδοτικων κινητηρων του Qashqai παραμενει, προσφεροντας επιλογες βενζινης η πετρελαιου, εξαταχυτου χειροκινητου η CVT XTronic αυτοματου κιβωτιου ταχυτητων και κινησης σε δυο η τεσσερις τροχους, καλυπτοντας στο επακρο τις αναγκες των υποψηφιων αγοραστων.  Η γκαμα περιλαμβανει φυσικα και τον 1.5 λιτρων diesel κινητηρα των 110PS, ο οποιος  με εκπομπες CO2 μολις 99g / km και οικονομια καυσιμου απο μολις 3,8 λιτρα / 100km, θεωρειται ο κορυφαιος της κατηγοριας.

Βασικος εξοπλισμος, επιλογες και αξεσουαρ

Καθε νεο Nissan Qashqai ερχεται με εξι αεροσακους ως στανταρ στον εξοπλισμο του, καθως και με συστηματα υποστηριξης οδηγου που περιλαμβανουν το αντι-μπλοκαρισμα των φρενων, την ηλεκτρονικη κατανομη της πεδησης και τον  ελεγχο της ευσταθειας. Στον βασικο εξοπλισμο περιλαμβανονται επισης ο αναλογικος κλιματισμος, το συστημα παρακολουθησης της πιεσης των ελαστικων, το ψηφιακο ραδιοφωνο DAB (οπου διατιθεται), η συνδεσιμοτητα μεσω Bluetooth, το cruise control με περιοριστη ταχυτητας και οι ηλεκτρικα ρυθμιζομενοι και  θερμαινομενοι καθρεπτες.

Αναλογα με την εκδοση, τα χαρακτηριστικα που διατιθενται περιλαμβανουν διζωνικο κλιματισμο, αυτοματους προβολεις και υαλοκαθαριστηρες, αναδιπλουμενους καθρεπτες και φιμε κρυσταλλα. Πολλα απο τα χαρακτηριστικα καποιων εκδοσεων δυναται να διατεθουν ως προαιρετικα και σε προηγουμενες εκδοσεις. Οι προσθετες επιλογες περιλαμβανουν την πανοραμικη πληρους μηκους γυαλινη οροφη με συρομενο σκιαστρο, διακοσμητικα ενθετα και μαρσπιε. Στα αυθεντικα αξεσουαρ της Nissan περιλαμβανονται πλεγμα για σκυλους στον χωρο αποσκευων, ραγες οροφης και κοτσαδορος. 

Τo νεο Nissan QASHQAI, ερχεται να κατακτησει τις καρδιες των υποψηφιων αγοραστων σε μια ακρως δελεαστικη τιμη, που ξεκινα απο τις 19.190€, για τον υπερτροφοδοτουμενο κινητηρα βενζινης των 1.2 λιτρων (115PS) και απο 21.790 € για τον κινητηρα diesel 1.5 dCi.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!