Σούπερ εγκρατής οδηγός μιας Mustang, έκανε 1250 χιλιόμετρα με ένα ρεζερβουάρ!

Μιλωντας για μια Ford Mustang μπορει κανεις να αναφερθει στην θρυλικη της ιστορια, στον εντυπωσιακο της σχεδιασμο, ενω σιγουρα η συζητηση θα περιλαμβανει τα εκατονταδες αλογα ιπποδυναμης…. Απο εδω και περα δεν πρεπει να παραλειπεται πως κατεχει και ρεκορ οικονομιας!


Δυο Νορβηγοι βαλθηκαν να καταρριψουν το παγκοσμιο ρεκορ οικονομιας με ενα ρεζερβουαρ καυσιμου, διαλεγοντας μαλλον ενα «δυσκολο» αυτοκινητο για τον σκοπο αυτο. Το Mustang Arctic Challenge οπως ονομασαν το ταξιδι που σχεδιασαν, ειχε σκοπο να διανυσουν πανω απο 1000 km με ενα ρεζερβουαρ βενζινης – και το πετυχαν. Μονη «περιεργη» στιγμη του καλα οργανωμενου αυτου ταξιδιου ηταν οταν τους σταματησε η αστυνομια γιατι θεωρησε περιεργο γεγονος ενα τετοιο αυτοκινητο να κινειται με χαμηλες ταχυτητες….

Ενα ταξιδι που σχεδιασαν δυο Νορβηγοι στον Αρκτικο κυκλο απεδειξε πως η Ford Mustang, περα απο ενα θρυλικο σπορ αυτοκινητο, ειναι ικανη για ρεκορ οικονομιας

Το να οδηγεις οικονομικα με ενα Mondeo δεν ειναι προβλημα. Η Mustang ομως ειναι τελειως διαφορετικη περιπτωση. Πρεπει να εχεις τρομερη αυτοπειθαρχια για να απαρνηθεις τους πειρασμους της.

Ακομα και η παραμικρη λεπτομερεια ειχε μελετηθει προσεκτικα οταν το διδυμο απο τη Νορβηγια Knut Wilthil και Henrik Borchgrevink εφυγε απο τον Αρκτικο Κυκλο για να καταρριψει ενα ακομα παγκοσμιο ρεκορ, αυτη τη φορα  με μια Ford Mustang. Οι Νορβηγοι ειχαν ηδη στο ενεργητικο τους αρκετα ρεκορ οδηγησης, αναμεσα τους και το τρεχον παγκοσμιο ρεκορ των 1619 km με ενα ρεζερβουαρ βενζινης.


Αυτο το ταξιδι, που ονομαστηκε Mustang Arctic Challenge, ηταν το πιο δυσκολο απο οσα ειχε επιχειρησει το διδυμο. Στοχος ηταν να διανυσουν με μια Ford Mustang πανω απο 1000 km με ενα ρεζερβουαρ βενζινης απο τον Αρκτικο Κυκλο στο Oslo, της Νορβηγιας. 

«Ειναι συναρπαστικο να εξερευνας ολες τις πτυχες μιας Mustang», λεει ο Wilthil και προσθετει: «Απο τη μια να βιωνεις τη χαρα και την απολαυση που σου χαριζει η οδηγηση ενος σπορ αυτοκινητου και απο την αλλη, να προσπαθεις να καταρριψεις νεο παγκοσμιο ρεκορ αυτονομιας!»

Μετα την πληρωση του ρεζερβουαρ, η ταπα καυσιμου της Mustang σφραγιστηκε απο την τοπικη αστυνομια στον Αρκτικο Κυκλο και επιβεβαιωθηκε οτι δεν ηταν σπασμενη ουτε ειχε παραβιαστει και παλι απο την τοπικη αστυνομια φτανοντας κοντα στην πολη Kragero, περιπου 200 km νοτιοδυτικα του Oslo. Η ταπα καυσιμου σφραγιστηκε με δυο ειδικες ταινιες της αστυνομιας – η καθε μια ειχε επισημανθει με ειδικο αριθμο ο οποιος επιβεβαιωθηκε. Ενα εγγραφο επιβεβαιωσης υπογραφηκε και σφραγιστηκε απο τις αντιστοιχες αστυνομικες αρχες


Το διδυμο καταφερε να διανυσει 1249,3 km με ενα ρεζερβουαρ! Η επισημη τιμη καταναλωσης για τη Ford Mustang EcoBoost ειναι 8,0 lit/100km στο μικτο κυκλο. Οι Wilthil και Borchgrevink πετυχαν την εντυπωσιακη τιμη 4,87 lit/100km σπαζοντας καθε ρεκορ.

«Σχολαστικος σχεδιασμος, προσοχη στη λεπτομερεια, ευελιξια σε ο,τι αφορα την επιλογη του χρονου και τον καιρο, και ενα φανταστικο αυτοκινητο, ολα δημιουργησαν εναν τελειο συνδυασμο,» δηλωσε ο Wilthil.

«Η Mustang ξεπερασε τις προσδοκιες μας», δηλωσε ο Borchgrevink, και προσθεσε: «Ολα πηγαν ομαλα, ενω η μονη δραματικη στιγμη του ταξιδιου ηταν μια ωρα αφοτου ξεκινησαμε οταν μας σταματησε η αστυνομια! Οπως αποδειχτηκε, καποιοι οδηγοι ανησυχησαν και καλεσαν την αστυνομια για να αναφερουν οτι ενα κοκκινο σπορ αυτοκινητο κινειται υποπτα αργα κατα μηκος του αυτοκινητοδρομου. Η αστυνομια υποψιαστηκε οτι μπορει να ημασταν μεθυσμενοι και μας εκανε σημα να σταματησουμε! Αφου περασαμε το αλκοτεστ και γελασαμε μαζι τους, μας αφησαν να συνεχισουμε.»


Δεν ειναι η πρωτη φορα που το συγκεκριμενο διδυμο σημειωνει ρεκορ. Το 2012 οδηγησαν ενα Ford Mondeo diesel διανυοντας 2.534 km απο το Ελσινκι (Φιλανδια) στο Οσλο (Νορβηγια), σημειωνοντας Ευρωπαϊκο ρεκορ.  Το 2013 πετυχαν παγκοσμιο ρεκορ διανυοντας 1619 km με ενα βενζινοκινητο Ford Focus (1.0L EcoBoost).

«Το να οδηγεις οικονομικα με ενα Mondeo δεν ειναι προβλημα. Το Mondeo το μονο που θελει ειναι καφεδακι και ενα χαλαρο, ηρεμο βραδυ.  Η Mustang ομως ειναι τελειως διαφορετικη περιπτωση», σχολιαζει ο Henrik Borchgrevink. «Αυτο που σου ζηταει ειναι παρτι και μετα απο λιγες ωρες γινεται ολο και πιο δυσκολο να αρνεισαι λεγοντας ‘οχι ευχαριστω, θα μεινω νηφαλιος αποψε’. Πραγματικα, πρεπει να εχεις τρομερη αυτοπειθαρχια για να απαρνηθεις τους πειρασμους μιας Mustang»


Ο CEO της Ford Νορβηγιας, Per Gunnar Berg, δηλωνει ενθουσιασμενος απο τα επιτευγματα των Knut Wilthil και Henrik Borchgrevink. «Συγχαιρω την ομαδα για το εντυπωσιακο, παγκοσμιο ρεκορ της! Αλλα δεν με εκπλησσει το γεγονος οτι πισω απο αυτο κρυβεται ενα κινητηρας EcoBoost. Η Ford εχει κερδισει πολλα περιοπτα βραβεια σε ολο τον κοσμο με αυτους τους κινητηρες. Ειναι γνωστοι για την ικανοτητα τους να προσφερουν τον τελειο συνδυασμο οικονομικης καταναλωσης και ισχυος».


Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!