Το πρωτοποριακο προγραμμα Volvo Personal Service, που προσεγγιζει
με εναν εντελως νεο τροπο τη συντηρηση και την επισκευη των αυτοκινητων,
εφαρμοζεται πλεον πανελλαδικα στο 70% του Επισημου Δικτυου Επισκευαστων της Volvo. Κατα το δευτερο
εξαμηνο του 2020, πιστοποιηθηκαν κατα τα προτυπα του προγραμματος VPS τα
εξουσιοδοτημενα συνεργεια:
· Maxx Motors στα Ιωαννινα τον Σεπτεμβριο
2020
· Mac Motors στην Καβαλα τον Νοεμβριο 2020
· Βελμαρ στο Ηρακλειο τον Δεκεμβριο 2020
Παρα τις αντιξοες
συνθηκες που επεβαλε η πανδημια, η προσηλωση της Volvo Car Hellas και του Επισημου
Δικτυου Διανομεων και Επισκευαστων σε αυτο το σημαντικο προγραμμα οδηγησε στην
επιτευξη του στοχου.
Το Volvo Personal Service επιβεβαιωνει τον ανθρωποκεντρικο χαρακτηρα της
μαρκας και τη διακρινει απο τον ανταγωνισμο: Η Volvo Cars εστιαζει στους ανθρωπους, ακομα κι οταν φροντιζει το service των αυτοκινητων τους. Παρεχει μια premium υπηρεσια που βελτιωνει ακομη περισσοτερο την εξυπηρετηση
των πελατων, σεβεται το χρονο τους και αυξανει την ικανοποιηση τους.
Στο πλαισιο του Volvo Personal Service, ο καθε πελατης
εχει τον Προσωπικο Μηχανικο του, ο οποιος κατα την διαρκεια του σερβις
ασχολειται αποκλειστικα με αυτον και το αυτοκινητο του, σε εναν χωρο εργασιας
αριστα οργανωμενο και απολυτα τακτοποιημενο. Ηδη απο το κλεισιμο του ραντεβου
για το service, ο Προσωπικος
Συμβουλος εχει ενημερωθει για τις αναγκες του πελατη, ωστε να πραγματοποιηθει
ακριβεστερη διαγνωση και πιο αξιοπιστη εκτιμηση του χρονου και του κοστους
επισκευης, αλλα και να γινει παραγγελια ολων των εξαρτηματων που χρειαζονται. Ο
σωστος προγραμματισμος εχει ως αποτελεσμα τη μειωση του χρονου εργασιων. Ο
χρονος αναμονης των πελατων μπορει να μειωθει εως και κατα 50%, δινοντας τους
τη δυνατοτητα να παραμεινουν στις εγκαταστασεις της μοναδας, ειτε για να
απολαυσουν τον καφε τους στην ειδικα διαμορφωμενη αιθουσα ειτε για να δουν απο
κοντα τα νεα μοντελα Volvo στον χωρο της
εκθεσης.