Η Mazda αναβαθμίζει τον κινητήρα e-Skyactiv X

Η Mazda αναβαθμιζει τον κινητηρα e-Skyactiv X


 


  Συνδυαζοντας υψηλοτερες
επιδοσεις με μεγαλυτερη αποδοση,
η αναβαθμισμενη εκδοση του μοναδικου βενζινοκινητηρα
e-Skyactiv X SPCCI (Spark Controlled Compression Ignition) της Mazda
, ειναι πλεον διαθεσιμη στα
μοντελα Mazda3 και CX-30 2021.

 

  Η αποδοση του αναβαθμισμενου e-Skyactiv X εχει
βελτιωθει προσφεροντας τωρα 6 επιπλεον ιππους και 16
Nm παραπανω ροπη. Αποτελεσμα
αυτου ειναι η συνολικη ισχυς του να φτανει πλεον τους
186 ιππους (137 kW) στις 6.000σ.α.λ. και η μεγιστη ροπη
τα
240Nm στις 4.000σ.α.λ. Υπαρχει επισης βελτιωση στις τιμες καταναλωσης βασει του πρωτοκολλου WLTP, η οποια
εμφανιζεται μειωμενη κατα
0.4 λ./100 χλμ., αλλα και των εκπομπων CO2 που εχουν
περιοριστει κατα
8 γρ/χλμ.



  Αυτες οι βελτιωσεις τοσο στην αποδοση οσο και στην
οικονομια, επιτυγχανονται χαρη στην αλλαγη της σχεσης συμπιεσης του κινητηρα
e-Skyactiv X 
απο 16.3:1 σε 15.0:1. Οι
τροποποιησεις περιλαμβανουν τη βελτιστοποιηση της καυσης
, τα διαφορετικα πιστονια,
καθως και την αναβαθμιση του λογισμικου του συστηματος κινησης
Mazda M Hybrid. Αυτο ειχε σαν
αποτελεσμα οχι μονο τη διευρυνση του πεδιου λειτουργιας και της αποδοτικοτητας
της καυσεως, αλλα την εξασφαλιση μεγαλυτερης σταθεροτητας της αναφλεξης που
περιοριζει ακομα περισσοτερο το ηδη χαμηλο ποσοστο εμφανισης του ανεπιθυμητου
φαινομενου της αυταναφλεξης (πειρακια)
, η της προ-αναφλεξης, που
οφειλεται συνηθως στις διαφορετικες ποιοτητες καυσιμου στις διαφορες αγορες.



  Οι εκδοσεις με τον κινητηρα e-Skyactiv X αποτελουν
σημερα το
40% των μοντελων Mazda3 (Hatchback & Sedan) και CX-30 που πουληθηκαν πανευρωπαϊκα το 2020. Ο βενζινοκινητηρας Skyactiv-X διατιθεται με
επιλογη χειροκινητου κιβωτιου 6 σχεσεων
Skyactiv-MT η 6ταχυτου
αυτοματου
Skyactiv-Drive. Το Mazda3 Hatchback και το Mazda CX-30 e-Skyactiv
X
διατιθενται και με το προαιρετικο συστημα 4κινησης i-Activ all-wheel drive (AWD).



  Αξιζει να σημειωθει οτι το MAZDA 3 με τον αναβαθμισμενο
κινητηρα e-Skyactiv X 186
hp, στις εκδοσεις με χειροκινητο κιβωτιο ταχυτητων και
συμφωνα με το ισχυον φορολογικο συστημα στην Ελλαδα, δεν πληρωνει τελη
κυκλοφοριας αφου εκπεμπει
CO2 λιγοτερα απο 122
γρ/χλμ.



Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!